eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › rozbudowa budynku poligrafii w Katowicach przy ul. Kossutha 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Katowice: rozbudowa budynku poligrafii w Katowicach przy ul. Kossutha 13
Numer ogłoszenia: 134515 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku poligrafii w Katowicach przy ul. Kossutha 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku poligrafii Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ znajdującego się w Katowicach przy ul. Kossutha 13, zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Powierzchnia zabudowy: 160,0 m2, kubatura: 560,0 m3. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia oraz 2) dokumentacja: a. dokumentacja projektowa, tj.: Projekt budowlany, Projekt instalacji elektrycznej, Projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji, Projekt instalacji CO i WOD.-KAN, przedmiary robót oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Plan bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i organizacji placu budowy); b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostaną oddane w dwóch częściach. Dokonanie odbioru pierwszej części robót budowlanych zostanie potwierdzone przez Strony protokołem odbioru częściowego. Dokonanie odbioru drugiej części (wszystkich pozostałych robót), a tym samym wykonanie całej umowy zostanie stwierdzone protokołem odbioru końcowego, który winien również potwierdzać należyte wykonanie umowy. Przez odbiór pierwszej części robót budowlanych należy rozumieć odbiór budynku w stanie surowym zamkniętym, tj.: w stanie zadaszonym (dach z pełnym poszyciem, z rynnami i instalacją odgromową), z zainstalowaną stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną. Cena oferty brutto będzie stanowiła wynagrodzenie ryczałtowe zawierające wszelkie koszty niezbędne do wykonania umowy, w tym koszty materiałów, urządzeń, robocizny, koszty zorganizowania, a następnie uporządkowania terenu i zaplecza budowy, koszty zainstalowania urządzeń pomiarowych (liczniki mediów), koszty utylizacji oraz wszelkie inne koszty, a także należne opłaty i podatki związane z realizacją umowy. Szczegółowy kosztorys ofertowy, który Wykonawca winien załączyć do formularza oferty, będzie miał charakter informacyjny i pomocniczy przy dokonywaniu odbiorów robót. UWAGA! Zawarcie umowy uzależnione jest od otrzymania decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę. Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania równoważnych urządzeń lub materiałów Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym w tym celu formularzu Opis równoważności, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego urządzenia/materiału powinien zawierać opis techniczny i funkcjonalny oferowanych rozwiązań sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystujący dokumentacje techniczno-ruchowe lub karty katalogowe (załączone jako integralna część Opisu równoważności) oferowanych urządzeń lub materiałów równoważnych. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów urządzeń/materiałów równoważnych z parametrami urządzeń/materiałów opisanych w SIWZ. Instalacja/e, w których Wykonawca zastosuje urządzenia równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; zastosowane przez Wykonawcę materiały równoważne nie mogą spowodować zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. UWAGA! Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 15 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania frontu robót. Zamawiający przekaże Wykonawcy front robót w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. W terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym organizację terenu oraz zaplecza budowy. W ciągu 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). Zasady związane z wadium określa SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości (brutto w złotych), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Podając rodzaj roboty budowlanej Wykonawca winien wykazać robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu obiektu budowlanego o charakterze biurowym lub mieszkalnym o kubaturze co najmniej 500 m3 oraz o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto. Podając wartość Wykonawca wpisuje wartość brutto w złotych wykazanej roboty budowlanej (nie mniejszą niż 400.000,00 złotych brutto). Podając datę wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.03.2009) wykonania (zakończenia) wykazanej roboty budowlanej. Podając miejsce wykonania Wykonawca podaje adres miejsca wykonania wykazanej roboty budowlanej. Należyte wykonanie robót budowlanych (co najmniej 3) wykazanych w formularzu wykaz robót budowlanych, winno zostać potwierdzone stosownym dokumentem. Dokumenty te winny potwierdzać, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i że zostały prawidłowo ukończone. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 lit. a) i lit. b) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny posiadać wymagane uprawnienia w zakresie, w jakim ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, odpowiednio do charakteru robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy. (W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy, w tym dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 300.000,00 złotych. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu jej realizacji, w przypadku wystąpienia następujących przeszkód: a) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to prowadzenie robót budowlanych; b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych sytuacją finansową lub warunkami organizacyjnymi, jeżeli uniemożliwia to prowadzenie robót budowlanych; c) zaistnienia okoliczności siły wyższej, która uniemożliwia prowadzenie robót budowlanych, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (uniknięcia). W sytuacji zaistnienia którejkolwiek z wyżej wskazanych okoliczności (a, b lub c), termin wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, zostanie zawieszony na okres niezbędny do usunięcia lub ustąpienia przeszkody w wykonywaniu robót. Z chwilą usunięcia lub ustąpienia przeszkody bieg terminu realizacji umowy będzie kontynuowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.