Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Parzęczew: Dostawa artykułów żywnościowych tj. mięsa drobiowego, wołowego, wieprzowego oraz wędlin dla stołówki przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Parzęczewie na 2008 rok.
Numer ogłoszenia: 13450 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Parzęcewie, ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, woj. łódzkie, tel. 042 7186057, fax 042 7186066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych tj. mięsa drobiowego, wołowego, wieprzowego oraz wędlin dla stołówki przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Parzęczewie na 2008 rok..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: # aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parzeczew.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Parzęczewie ul. Południowa 1 95-045 Parzęczew tel. 042 / 718 60 47; 042 718 60 95; fax 042 / 718 60 66 wojt@parzeczew.pl; zamowienia@parzeczew.pl Pokój 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Parzęczewie ul. Południowa 1 95-045 Parzęczew tel. 042 / 718 60 47; 042 718 60 95; fax 042 / 718 60 66 Pokój 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.02.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wołowe i wieprzowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wołowina b/k 700kg wołowina - łopatka 600kg schab z kością 450kg słonina 100kg szynka b/k 600kg brzuch 200kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa zwyczajna 300kg boczek wędzony 100kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: udko kurczaka 600kg filet kurczaka 500kg ćwiartka kurczaka 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 Kubuś Puchatek w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych w Gminie Stare Babice
- Dostawa wędlin.
- "Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, drobiu i podrobów dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Borzęcinie Dużym w Gminie Stare Babice
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.