eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUTWARDZENIE TERENU POLBRUKIEM I WYKONANIE PODJAZDU W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Koszalin: UTWARDZENIE TERENU POLBRUKIEM I WYKONANIE PODJAZDU W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH
Numer ogłoszenia: 134504 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWARDZENIE TERENU POLBRUKIEM I WYKONANIE PODJAZDU W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane dotyczące : przebudowy schodów z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych-wejście od strony boiska sportowego; remontu zadaszenia nad zejściem do kotłowni oraz utwardzenia terenu i drogi dojazdowej nawierzchnią z kostki betonowej, ujęte w dwóch zadaniach. ZADANIE NR 1 utwardzenie terenu i drogi dojazdowej kostką betonową Zakres robót obejmuje: - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, - rozebranie ręczne podbudowy betonowej, - roboty ziemne - korytowanie, - ustawienie obrzeży betonowych, - wykonanie warstwy odsączającej grubości 10cm i podbudowy betonowej grubości 12 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej dwuteowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej, - regulacja kratek ściekowych i włazów kanałowych, - wykonanie odwodnienia liniowego, - wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej pod trybuny wraz z robotami towarzyszącymi. ZADANIE NR 2 przebudowa schodów z wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remont zadaszenia nad wejściem do kotłowni - budynek internatu. Zakres robót obejmuje: - wykopy i prace ziemne przy wykonywaniu pochylni, - wykonanie ław fundamentowych, ściany oporowej, izolacji przeciwwilgociowej wraz z robotami towarzyszącymi, - wykonanie nawierzchni pochylni z kostki betonowej wraz z robotami towarzyszącymi, - wykonanie pochwytów ze stali nierdzewnej ,na słupkach, - rozbiórkę, demontaż drobnych elementów przy zejściu do kotłowni, - likwidację otworu zsypu o wymiarach 1,20 m x 1,00 m /roboty rozbiórkowe, zbrojenie, betonowanie, izolacja przeciwwilgociowa/, - murowanie ściany z bloczków z betonu komórkowego grubości 24cm, - wykonanie tynków zwykłych kat. III, - montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych, - wymianę witryn stalowych oszklonych płytą przezroczystą - PLEXI, - wyprawę elewacyjną z gotowej suchej mieszanki wraz z malowaniem, - rozbiórkę pokrycia dachowego, okapów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - wykonanie prac blacharsko - dekarskich zadaszenia zejścia do kotłowni, - ułożenie paneli elewacyjnych na ruszcie drewnianym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i ilości robót zostały określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE STOSOWANE..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. MINIMALNE WARUNKI MERYTORYCZNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA, DO KTÓRYCH SPEŁNIENIA ZOBOWIĄZANY JEST WYKONAWCA: 1. Dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji. 3. Wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. Wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości ok. 80.000 PLN brutto i przedłożyć 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością. UWAGA: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. OCENA SPEŁNIANIA w/w WARUNKÓW ODBĘDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ANALIZY ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCÓW DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ METODĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA MA DOSTARCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy, 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości ok. 80.000 PLN brutto i 1 referencja potwierdzająca, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) w godz. 9.00-14.00, tel.0943428576, 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.