eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninOchrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie oraz Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Konin: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie oraz Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie
Numer ogłoszenia: 13448 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie oraz Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M Dąbrowskiej 8 w Koninie: 1.Ochrona budynków, urządzeń, terenów oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony: - w dni powszednie od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego (z wyjątkiem poniedziałków - od godz. 16:00 do godz. 07:00 oraz piątków - od godz. 15:00 do godz. 08:00), - w soboty od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego, - w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy od godz. 07:00 do godz. 07:00 pierwszego dnia powszedniego (do godz. 08:00 w przypadku, gdy kolejny dzień jest piątkiem) oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie całodobowym. Część II: Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków, obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie - w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II: Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odrębnymi, niezależnymi środkami łączności tj. aktywne radiotelefony min 1 szt. na jednej zmianie, min jeden aktywny aparat telefonii komórkowej do nawiązania łączności z wyznaczonymi służbami Zamawiającego, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia oraz środkami transportu tj. min jeden samochód, w jaki będzie wyposażona grupa interwencyjna, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone, tj.: dysponują lub będą dysponować min. trzema pracownikami posiadającymi aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, 2) dysponują lub będą dysponować dwuosobową grupą interwencyjną zdolną do podjęcia działań na terenie chronionego obiektu w czasie max 15 min od chwili zaistnienia zdarzenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I i II: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Informacja o zakresie powierzonej usługi - zgodnie z Załącznikiem nr 10; 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 11; 4. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kserokopia pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę, upoważnionych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestrowych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych - Załącznik nr 12

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym przypadku: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i sprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 12:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M Dąbrowskiej 8 w Koninie: 1. Ochrona budynków, urządzeń, terenów oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony: - w dni powszednie od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego (z wyjątkiem poniedziałków - od godz. 16:00 do godz. 07:00 oraz piątków - od godz. 15:00 do godz. 08:00), - w soboty od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego, - w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy od godz. 07:00 do godz. 07:00 pierwszego dnia powszedniego (do godz. 08:00 w przypadku, gdy kolejny dzień jest piątkiem) oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie całodobowym. Ochroną objęte są obiekty znajdujące się na: a) Terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, budynki usługowo-naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, zbiornik paliwowy portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny; b) Poza terenem wygrodzonym przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki. 2. Podstawowy zakres ochrony obejmuje: a) punktualne rozpoczynanie pracy przez pracownika ochrony; b) ochronę przed włamaniem do obiektów objętych ochroną, a w szczególności: - ustalenie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, - wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzonego braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; c)przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności: - stosowanie środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie, - ujecie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji; d) ochrona majątku trwałego znajdującego się wewnątrz obiektów; e) systematyczne sprawdzanie stanu technicznego ogrodzenia, kontrola obiektów, a w szczególności stanu zamknięcia okien, drzwi i bram; f) stała obserwacja obiektów i urządzeń objętych ochroną; g) stała kontrola zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych obiektu; h) stała kontrola oświetlenia zewnętrznego obiektu oraz jego ogrodzenia; i) stała kontrola stanu zagrożenia pożarowego, a w przypadku zaistnienia zdarzenia powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej w czasie nie dłuższym niż 3 min. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki jaki mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie; j) stały kontakt z kierownictwem Zamawiającego lub osobą przez niego upoważnioną; k) stały kontakt z dowódcą zabezpieczenia obiektu; l) prowadzenie dozoru nad pracą podległych pracowników; m) kontrola ruchu samochodowego i towarowego na terenie obiektu chronionego; n) odnotowywanie ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z siedziby Spółki przez bramę przy portierni w książce dyżurów; o) przeprowadzanie szczegółowej kontroli pojazdów w zakresie transportu ładunków na teren bazy i wywożonych ładunków z terenu bazy przez przewoźników zewnętrznych oraz pojazdy Zamawiającego. Wyniki kontroli należy odnotowywać w książce dyżurów; p) uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia; q) informowanie kierownictwa Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną o powstałych nieprawidłowościach; r) zabezpieczania śladów stwierdzonych przestępstw przeciw mieniu i ludziom; s) w przypadku zaistnienia włamania, kradzieży lub dewastacji natychmiastowe zawiadamianie policji; t) po godzinie 15:00 (z wyjątkiem poniedziałku - po godzinie 16:00) sprawdzanie zamknięć obiektów i pojazdów pozostawionych na terenie chronionym, a w przypadku stwierdzenia włamania, kradzieży, dewastacji mienia, itp. niezwłoczne powiadamianie Kierownictwa Spółki oraz Policji; u) podejmowanie działań w przypadku zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas reakcji do 5 minut (o ile nie wystąpią uzasadnione przeszkody wydłużające ten czas) lub za pomocą wezwanych stosownych organów; v)znajomość położenia głównego wyłącznika energii elektrycznej i zasilania w wodę; w) telefoniczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego o wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi oraz o zgłoszonych awariach w budynkach administrowanych przez Spółkę; x) prowadzenie książki dyżurów, m.in. dokonywanie wpisu dotyczącego faktu przebywania pracowników Zamawiającego oraz pracowników firm podnajmujących lokale po godzinach pracy, odnotowywanie wszelkich zdarzeń na terenie obiektu; y) przeprowadzanie obchodów chronionego terenu w jednogodzinnych odstępach w godz. od 16:00 do 06:00 dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy; z) wpisywanie do książki dyżurów częstotliwości i czasu trwania obchodów dziennych, ciągłości patroli nocnych oraz wszelkich zaistniałych zdarzeń, uwag dotyczących np. niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, awarii, oświetlenia instalacji alarmowej, elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej, uszkodzeń ogrodzenia, wybicia szyb, braku plomb, nie zamkniętych okien, drzwi, itp.; aa) przedkładanie osobie upoważnionej książki dyżurów z wpisanymi uwagami i spostrzeżeniami z pełnienia służby, codziennie rano do godz. 08:00; bb) przestrzeganie tajemnicy dotyczącej chronionego obiektu, a także innych informacji, których ujawnienie mogłoby mieć wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia; cc) w czasie wykonywania obowiązków ochrony pracownicy zobowiązani są do noszenia umundurowania z widocznym logiem firmy Wykonawcy sprawującego ochronę i wyposażenia w dopuszczalne środki ochrony fizycznej; dd) przestrzeganie zasad należytego zachowania się podczas wykonywania powierzonych obowiązków, a przede wszystkim uprzejme odnoszenie się do interesantów oraz pracowników zatrudnionych na terenie chronionego obiektu; ee) w czasie pełnienia dyżuru pracownicy Wykonawcy nie mogą nawiązywać kontaktów towarzyskich z osobami postronnymi oraz obowiązuje zakaz przebywania osób postronnych na terenie portierni; ff) w godzinach od 24:00 do 06:00 dokonywanie patroli prewencyjnych przez grupy interwencyjne; gg) w okresie występowania gołoledzi w godzinach określonych w pkt 1 posypywanie powierzchni chodnika piaskiem i solą przed budynkiem biurowca, portierni oraz chodnika przy drodze wjazdowej na teren bazy i dojść do budynków wraz z schodami (piasek i sól dostarcza Zamawiający); hh) wydawanie pracownikom Spółki kluczy do poszczególnych pomieszczeń biurowych przed godziną 07:00; ii) utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniu portierni oraz na terenie wokół portierni; jj) nie wpuszczanie na teren obiektu chronionego osób, gdy zachodzi podejrzenie na stan wskazujący spożycie alkoholu; kk) zatrzymywanie osób opuszczających teren chroniony, gdy zachodzi podejrzenie na stan wskazujący spożycie alkoholu, sporządzenie pisemnego meldunku, niezwłoczne powiadomienie uprawnionych osób Zamawiającego celem podjęcia decyzji o dalszym postępowaniu; ll) każda ze zmian prowadzona jest przez wyznaczonego imiennie pracownika, który odpowiada za całokształt służby na zmianie; mm) pracownikom służby ochrony mienia w czasie służby zabrania się: - spać w czasie pełnienia służby, - schodzić z posterunku bez ważnej przyczyny, - spożywać alkoholu pod jakąkolwiek postacią lub być pod jego wpływem, pozostawiać portiernię bez opieki i ewentualnego zamknięcia, - używać telefonów do celów innych niż służbowe, - wykonywać inne czynności, które mogłyby osłabić czujność i wpłynąć ujemnie na jakość pełnionej służby; nn) pracownicy służby ochrony mienia w czasie służby zobowiązani są do: - dbania o wygląd zewnętrzny oraz właściwego zachowania na służbie, - stosowania się do poleceń osoby z ramienia Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków , obiektów i placów posesji przy ul. R Dmowskiego 2 w Koninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona Mini ZOO w Parku im. F. Chopina w Koninie, ul. Kościuszki wraz z wyposażeniem, inwentarzem i zwierzętami. Ochrona obiektów, urządzeń na terenie parku im. F. Chopina. Ochrona przed kradzieżą i dewastacją budynków, obiektów i placów posesji przy ul. R. Dmowskiego 2 w Koninie - w dni powszednie, soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) organizowanie i kierowanie ochroną obiektów; b) dokonywanie kontroli pracy dozoru w różnych porach dnia i nocy; c) prowadzenie dozoru nad pracą podległych sobie pracowników; d) podejmowanie wszelkich dostępnych działań na rzecz doskonalenia systemu zabezpieczenia obiektów; e) dokonywanie oceny stanu zabezpieczenia obiektów, a w przypadku nieprawidłowości informowania pracowników Zamawiającego; f) terminowe przekazywania dokumentów związanych z właściwym wykonywaniem zadań przez służbę ochrony mienia Z-cy Kierownika Zakładu Usług Komunalnych; g) ochrona strzeżonych obiektów przed włamaniem, kradzieżą oraz dewastacją mienia znajdującego się w obiektach; h) dozór zewnętrzny obiektów; i) ochrona majątku trwałego znajdującego się wewnątrz i na zewnątrz obiektów; j) przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności: - stosowanie środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie, - ujecie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji; k) współdziałanie z instytucjami powołanymi do zabezpieczenia porządku, np.: z Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną; l) podejmowanie wszelkich dostępnych działań w celu zabezpieczenia i ochrony mienia strzeżonych obiektów; m) niezwłoczne meldowanie o zaistniałych wypadkach włamań, kradzieży, dewastacji mienia i innych ważnych wydarzeniach (awarie); n) uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia; o) przeprowadzanie obchodów chronionego terenu w jednogodzinnych odstępach w godz. od 16:00 do 06:00 dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy; p) zabezpieczanie śladów stwierdzonych przestępstw przeciw mieniu i ludziom; q) zachowanie tajemnicy służbowej; r) punktualne rozpoczynanie pracy przez pracownika ochrony; s) pełnienie służby do chwili przejęcia obowiązków przez pracowników Zamawiającego; t) systematyczne sprawdzanie stanu technicznego ogrodzenia i zamknięć; u) nie zezwalanie na przebywanie w pomieszczeniach służbowych osobom postronnym; v) dokonywanie szczegółowej kontroli podporządkowanych obiektów, a w szczególności stanu zamknięcia okien, drzwi, bram, furtek, odbojnic; w) na bieżąco prowadzenie Książki dyżurów w sposób dokładny i staranny poprzez wpisywanie: - częstotliwości i czasu trwania obchodów dziennych, ciągłości patroli nocnych oraz wszelkich zaistniałych zdarzeń, - wszelkich uwag dotyczących np. niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, awarii, oświetlenia instalacji alarmowej, elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej, uszkodzeń ogrodzenia, wybicia szyb, nie zamkniętych okien, itp. - odnotowywanie faktu zdania i przyjęcia dyżuru, x) przedkładanie Z-cy Kierownika Zakładu Usług Komunalnych książki dyżurów z wpisanymi uwagami i spostrzeżeniami z pełnienia służby, codziennie rano do godziny 07:30; y) kontrola ruchu osób na chronionym terenie; z) po godzinie 15:00 sprawdzanie zamknięć obiektów i pojazdów pozostawionych na terenie chronionym, a w przypadku stwierdzenia włamania, kradzieży, dewastacji mienia itp. niezwłocznego powiadomienia Kierownictwa Spółki oraz Policji; aa)każda ze zmian prowadzona jest przez wyznaczonego imiennie pracownika, który odpowiada za całokształt służby na zmianie; bb) pracownikom służby ochrony mienia w czasie służby zabrania się: - spać w czasie pełnienia służby, - schodzić z posterunku bez ważnej przyczyny, - spożywać alkohol pod jakąkolwiek postacią lub być pod jego wpływem, - wykonywać inne czynności, które mogłyby osłabić czujność i wpłynąć ujemnie na jakość pełnionej służby, cc) pracownicy służby ochrony mienia w czasie służby zobowiązani są do: - dbania o wygląd zewnętrzny oraz właściwego zachowania się na służbie, - stosowania się do poleceń osoby z ramienia Zamawiającego. Wykonawca nie może podzlecić wykonawcom przedmiotu umowy określonego powyżej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.