eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO APTEKI SZPITALNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Płock: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO APTEKI SZPITALNEJ
Numer ogłoszenia: 134444 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-ploc.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzianością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DO APTEKI SZPITALNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, zgodnie z asortymentem określonym w poszczególnych pakietach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Pakiet Nr 1 - Antybiotyki, Pakiet Nr 2 - Antybiotyki, Pakiet Nr 3 - Leki różne, Pakiet Nr 4 - Maści, kremy, krople do oczu, czopki, płyny zew. i wew., preparaty stomatologiczne, Pakiet Nr 5 - Ampułki, Pakiet Nr 6 - Tabletki. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 roku (tekst jedn. Dz.U. z 2004 roku, Nr 53, poz. 533). W przypadku wycofania leku podanego w pakietach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował lek równoważny. W takim przypadku Wykonawca winien zaznaczyć odpowiednią pozycję w pakiecie oraz umieścić stosowną informację o nazwie leku oraz producencie. Podany w załącznikach przedmiot zamówienia może ulec zmianie w szczególności w przypadku: a. zaprzestania leczenia danym lekiem w szpitalu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dostawy bez konieczności zapłaty odszkodowania. b. wycofania leku z rynku przez producenta lub w przypadku braku danego asortymentu - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednika (lek o takiej samej substancji czynnej, dawce i postaci) w celu utrzymania ciągłości dostaw, w cenie zagwarantowanej w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcę. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do końca grudnia 2008 roku. Termin wykonania zamówienia może zostać skrócony w przypadku wyczerpania w całości z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Zamówienie wykonywane będzie w partiach zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami, w terminie maksymalnym 7 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito, które należy wykonać w ciągu maksymalnie 24 godzin od doręczenia zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych powyżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zezwolenie (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, wydane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Nr 53 z 2004 roku poz. 533 z późn. zm.). Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonania co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 600 000,00 zł. Do oferty należy załączyć również: Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 4a do SIWZ Pakiet Nr 1 - Substancje recepturowe, Załącznik Nr 4b do SIWZ Pakiet Nr 2 - Leki różne. Dokumenty potwierdzające pozwolenie dopuszczenia do obrotu produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 roku (tekst jedn. Dz.U. z 2008 roku, Nr 45, poz. 271). Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego.Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferty będącym Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Do oferty należy również dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę osobie lub osobom podpisującym ofertę i inne dokumenty składające się na ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dołączonych do oferty dokumentów - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 4 i 6 oraz II. 3 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt I 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający oświadczenie powinien zostać wystawiony w takim terminie, w jakim powinien zostać wystawiony dokument, który zastępuje. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt II. 3, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu (poza przypadkami wskazanymi w SIWZ) wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty wskazane powyżej sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiajacego, tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., pok. Nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28, pok. Nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 AMOKSYCYCLINA + KWAS KLAWULANOWY 625mg x 21 op. tabletki 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 AMIKACYNA (AMIKIN, BIODACYNA) 250MG X 1 fiolka roz. do wstrz. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j. m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 AUGMENTIN 1200mg x 10 fiolka 30 2 BUTAPIRAZOL 250mg x 5 op. czopki 20 3 FRAXIPARINE 5700j.m./0,6ml x 10 op. amp. - strzyk. 30 4 ELTROXIN 50mcg x 100 op. tabl. 5 5 POLSEPTOL 1% 20g op. maść 10 6 VENTOLIN 0,1mg 200 dawek op. aerozol 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Maści, kremy, krople do oczu, czopki, płyny zew.i wew., preparaty stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 AMOTAKS 250 mg/5ml, 60ml op. syrop 10 2 ATRAX 10mg/5ml, 200 ml op. syrop 30 3 BIODACYNA 0,3% 5ml op. krople 10 4 BIOPULP 10g op. proszek 10 5 CHIBROXIN 0,3% 5ml op. krople 6 6 Chusta TRÓJKATNA op. mat. op. 50 7 DEXADENT 5g op. maść 6 8 DISTREPTAZA X 6 op. czopki 20 9 FLOXAL 0,3% 5ml op. krople 20 10 GELITASPON STANDARD 8cmx5cmx1cmx1sz op. mat. med. 50 11 IBUFEN 100mg/5ml op. zawiesina 20 12 JODOFORM 30g op. subst. 5 13 KALIUM HYPERMANGANICUM 5g op. subst. 30 14 METRONIDAZOL 10% 5g op. maść stom. 5 15 NEOSPASMINA 150 g op. syrop 10 16 NEOSYNEPHRIN POS 10% op. krople 10 17 OXYCORT A 3g op. maść 5 18 PIMAFUCORT 15g op. krem 5 19 PIMAFUCORT 15g op. maść 5 20 SACHOL 10g op. żel stom. 10 21 SOLCOSERYL 20% 5g op. żel oczny 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Ampułki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 ALDACTONE 200mg/10ml x 10 op. ampułki 30 2 CALCIUM PLIVA 10% 10ml x 10 op. ampułki 20 3 FENICORT 250mg x 10 op. fiolka 30 4 GAMMA ANTY HBS 200j.m.2ml x 1 op. ampułki 5 5 GLUCOSUM 20% 10ml x 10 op. ampułki 5 6 HELICID 40mg x 1 op. fiolka 120 7 HEPARINUM 25 000J.M./5ML X 10 op. fiolka 5 8 MAGNESIUM SULF. 20% 10ml x 10 op. ampułki 30 9 MORPHINI SULF. 10mg/ml x 10 op. ampułki 100 10 MYDOCALM 100mg/ml x5 op. ampułki 20 11 NATRIUM CHLORATUM 10% 10ML X 100 op. ampułki 10 12 NOOTROPIL 200mg/ml x 12 op. ampułki 10 13 NORCURON 4mg x 50 op. ampułki 2 14 REMESTYP 200mcg/2ml x 5 op. ampułki 50 15 TROMBINA 400j.m. X 5 op. ampułki 4 16 VITAMINUM B6 50mg/2ml x 5 op. ampułki 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Tabletki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 ACARD 75mgx60 op. tabletki 100 2 ACENOCUMAROL WZF 4mgx60 10 3 ACIDUM FOLICUM 5mgx30 10 4 ALAX X 20 30 5 AMBROSAN 30mg x 20 100 6 ANAFRANIL SR 75mgx20 10 7 ATARAX 10mgx25 50 8 CHLORPROTIXEN 50mgx50 10 9 CLONAZEPAMUM 2mgx30 10 10 DEPREXOLET 10mgx30 10 11 EFFOX LONG 50mgx30 10 12 ENCORTON 20mgx20 50 13 HYDROCHLOROTHIAZIDUM 25mgx30 30 14 IBUPROFEN 200 mgx60 10 15 KETOKONAZOL 200mgx20 20 16 KLOZAPOL 25mgx50 10 17 KLOZAPOL 100mgx50 30 18 LORAFEN 2,5mg x25 10 19 MYDOCALM 50mgx30 10 20 MYDOCALM FORTE 150mg x 30 10 21 NITRENDYPINA 20mgx30 20 22 OXAZEPAM 10 mgx20 10 23 PABI - NAPROXEN 500mgx20 30 24 SIOFOR 500mgx30 10 25 TISERCIN 25mgx50 20 26 TRILAFON 4mgx100 5 27 TRILAFON 8 mgx100 5 28 ZINNAT 250mg x10 5 29 ZINNAT 500 mgx10 5 30 ZOMIREN 0,5 mgx30 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.