Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Zielona Góra: Remont drogi wojewódzkiej nr 279 w m. Drzonków
Numer ogłoszenia: 134315 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3221700, fax 068 3221701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 279 w m. Drzonków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze - podbudowy - nawierzchnie - elementy ulic - inne roboty
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania przez Wykonawców ofert będzie zadał wniesienia przez nich wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; a/ wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. *przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie w ilościach nie mniejszych niż: - ułożenie min. 500 m2 nawierzchni z kostki kamiennej Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót w poszczególnych asortymentach W przypadku składania oferty przez podmiotu występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj wskażą kierownika budowy posiadającego: - uprawnienia w zakresie robót budowlanych lub bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego - aktualne ubezpieczeniem o.c. -przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualnienia ubezpieczenia OC- przynależność do Izby Inżynierów budownictwa dla kierownika robót przez cały okres realizacji zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; a/ przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 50% ceny ofertowej brutto Wykonawcy. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; 6. udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wypełnić zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (zgodnie z warunkami określonymi w punkcie V.2aSIWZ) - zał. nr 2 b/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU (zgodnie z warunkami określonymi w punkcie V.2 SIWZ) -zał. nr3 z podaniem osoby: -odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. kierownika budowy w zakresie robót budowlanych c/ dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe wykazanego personelu i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa: - uprawnienia dla kierownika budowy - ubezpieczenie o.c. Wykonawca ma obowiązek przedkładać aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa na cały okres realizacji zamówienia. 3) Celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 50% ceny ofertowej brutto Wykonawcy 4) Celem potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 SIWZ); b)Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz- oryginał złożyć w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, ul. Nowa 1 w pokoju nr 6 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 5) wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - dot. w przypadku udziału podwykonawców (zał. nr 4 SIWZ) 6) Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 5 SIWZ) 7) Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); 8) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich -Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Zielona Góra - Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra (sekretariat I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Modernizacja i rozbudowa stadionu sportowego przy ul. Wyspiańskiego 58-58a wraz z wykonaniem nawadniania i oświetleniem
- Dostawa artykułów biurowych do CKZiU w Słubicach
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi podczas Dni Zielonej Góry -Winobranie 2025
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Kongres Gospodarczy - Lubuskie 2025" na terenie województwa lubuskiego.
- Roboty budowlane w zakresie remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE, Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej 107388D relacji Wądroże Małe - Pawłowice Wielkie
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.