Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-04
Warszawa: Instalacja interfejsu pomiędzy aplikacją Sumy depozytowe Albit a systemem BGK@24BIZNES
Numer ogłoszenia: 134313 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05 , strona internetowa www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja interfejsu pomiędzy aplikacją Sumy depozytowe Albit a systemem BGK@24BIZNES.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej opisanych dostaw i usług, każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia/zlecenia składanego przez Zamawiającego (dalej BANK): 1) Dokonywanie przez Bank zakupu od Wykonawcy licencji na oprogramowanie komputerowe Sumy Depozytowe ALBIT - w wersji jednostanowiskowej lub wielostanowiskowej, dla klientów Banku; 2) Instalacja przez pracownika firmy ALBIT interfejsu łączącego oprogramowanie komputerowe Sumy Depozytowe ALBIT z systemem bankowości elektronicznej Banku u klienta Banku. Wyżej wymienione dostawy/usługi będą wykonywane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania kwoty maksymalnej określonej w umowie, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp) - tj. z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze usługi/dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę oraz art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp. Dostawy/usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu: Przedmiotem zamówienia jest obsługa klientów Banku (Sądów i prokuratury) korzystających z systemu Sumy Depozytowe Albit. Firma Albit - Usługi Informatyczno-Ksiegowe jest jednym z 3 największych dostawców systemów finansowo-księgowych dla Sądów i prokuratur. W celu spełnienia oczekiwań klientów w zakresie automatyzacji procesów księgowych, niezbędne jest zapewnienie dodatkowych usług świadczonych przez firmę Albit: instalacja interfejsu umożliwiającego wymianę danych pomiędzy działającą u Klienta aplikacją Sumy Depozytowe Albit a systemem bankowości elektronicznej BGK@24Biznes. Usługi te mogą być wykonane tylko i wyłącznie przez Albit - Usługi Informatyczno-Ksiegowe, który jako wyłączny podmiot prawa autorskiego jest uprawniony do udzielania licencji i licencji tej nie można uzyskać od innego wykonawcy. Na podstawie informacji uzyskanych od w/w firmy wg stanu na dzień sporządzenia niniejszego uzasadnienia Spółka nie udzieliła i nie zamierza udzielić żadnemu podmiotowi licencji do rozpowszechniania tychże programów, ani możliwości ich aktualizacji, nie powzięła również zamiaru zbycia praw autorskich majątkowych do nich na jakimkolwiek polu eksploatacji. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zasadne, ponieważ z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych firma Albit - Usługi Informatyczno-Ksiegowe jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji tego zamówienia, a tym samym nie ma możliwości przeprowadzenia w tym wypadku postępowania konkurencyjnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
P. Arkadiusz Lućko działający pod firmą Usługi Informatyczna-Księgowe ALBIT,, ul. Naruszewicza 38, 25-628 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.