Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Wrocław: SYSTEM ALARMOWY PAWILON P4
Numer ogłoszenia: 134305 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ul. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3473285, fax 071 3473032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM ALARMOWY PAWILON P4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji elementów składających się na system alarmowy radiowo kablowy. Opis przedmiotu zamówienia Opis systemu: System będzie służyć wykrywaniu ruchu w ciągach komunikacyjnych łącznie z klatkami schodowymi oraz w jednym pomieszczeniu z zastosowaniem czujników ruchu. Dodatkowym elementem systemu winny być 4 kamery, przesyłające sygnał drogą internetową: 2 kamery zainstalowane w sali audytoryjnej, 2 kamery zainstalowane w holu (foyer). W miejscach, gdzie zainstalowane są sufity podwieszane przewidziano instalacje kablowe, natomiast w pozostałych miejscach system radiowy. Centrala alarmowa oraz podgląd z kamer winny zostać umieszczone w portierni. Opis obiektu: Budynek nowowybudowany, 3 kondygnacyjny na terenie Kompleksu Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35. Powierzchnia korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń: parter ok. 300m2, piętro ok. 250m2, antresola ok. 250m2, sala audytoryjna 235m2, hol (foyer) 480m2. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: termin płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury; Gwarancja jakości na system alarmowy na okres minimum 36 miesięcy oraz na wszystkie materiały i wyroby na okres zgodny z gwarancją producenta; Rękojmia za wady systemu na okres 36 miesięcy, a dla wszystkich materiałów i wyrobów w przedmiocie zamówienia rękojmia za wady na okres 12 miesięcy; przeszkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących system.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawę wraz z montażem systemów alarmowych, na kwotę co najmniej 20.000,00 zł netto każda oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. (2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oprócz spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2.Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1)Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 7. niniejszego ogłoszenia. (2)Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3 (trzech) Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Przy ocenie Zamawiający będzie się kierował wykazem wykonanych dostaw tzn. dostaw wraz z montażem systemów alarmowych, na kwotę co najmniej 20.000,00 zł netto każda. Wykonawca otrzyma 1 punkt za każdą dostawę wraz z montażem systemów alarmowych, na kwotę co najmniej 20.000,00 zł netto powyżej wymaganych 3 dostaw. (3)Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. (4)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wyżej wymienionych warunków lub tych, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu Wniosku stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia); B.Dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie B. podpunkcie 1). b)W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. c)W przypadku warunku wymaganego doświadczenia Wykonawcy występujący wspólnie, wspólnie muszą wykazać, iż spełniają ten warunek. d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika. e)Oferta złożona przez spółkę cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna, w związku z czym powyższe zapisy a)-d) mają odpowiednie zastosowanie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ nie jest udostępniana na stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 - Korona Stadionu Olimpijskiego, Wejście nr 37 pok. nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA AKUMULATORÓW GŁĘBOKIEGO ROZŁADOWANIA PRZEZNACZONYCH DO PODNOŚNIKÓW WARSZTATOWYCH Nr sprawy: TECH/155/AK/2025
- Dostawa sterylizatora gazowego - sterylizatora niskotemperaturowego na tlenek etylenu - 1 kpl
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej 2025r.
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie oraz zainstalowanie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach zlokalizowanych na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
- Adaptacja pomieszczenia biurowego na magazyn broni na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki - Bierestowica
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Żorska Akademia Tenisa - budowa hali do tenisa ziemnego wraz z zapleczem szatniowym przy ul. Folwareckiej w Żorach
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku Instytutu Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Szosa Bydgoska 13, 87-100 Toruń
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.