eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona budynków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Kraków: Ochrona budynków
Numer ogłoszenia: 134302 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 2942700 w. 410, 460, fax 0-12 2942700 w.456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pa.krakow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozorowanie dwóch obiektów Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym poniżej. CPV 74610000-8. CPV 74613000-9. CPV 93411200-4 Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. 3.1 Przedmiotem zamówienia w części I jest: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona we wszystkich dniach, budynku zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Cystersów 18, wykonywana przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia. Usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Przez pojęcie ochrony rozumie się stałą obecność osoby świadczącej ochronę fizyczną osób i mienia, w określonym miejscu i czasie, celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione dla udaremnienia jego zaboru lub uszkodzenia, niedopuszczenie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony, działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje przede wszystkim: 1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie i terenach przyległych, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami przyjętymi u Zamawiającego, w zakresie bezpieczeństwa w budynku. 2. Formalną kontrolę i ewidencję osób wchodzących do budynku (kontrolę również pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów). 3. Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego. 4. Zatrzymywanie i przekazywanie policji sprawców czynów zabronionych. 5. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością zamawiającego. 6. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu. 7. Czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych zgodnie z instrukcjami p.poż. oraz na wypadek innych zagrożeń. 8. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony m.in. poprzez obchód budynku po godzinach urzędowania. 9. Bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu. 10. Pełne rejestrowanie przychodzących z chronionego obiektu sygnałów alarmowo-informacyjnych. 11. Bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego - w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań. 12. Bieżące informowanie o zaistniałych zdarzeniach odpowiednie służby porządkowe, grupę interwencyjną oraz zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w dzienniku. 13. Prowadzenie gospodarki kluczami, tj. wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądanie potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie podpisu. Osoba pobierająca klucze powinna okazać legitymację służbową lub inny dokument potwierdzający pracę w Prokuraturze Apelacyjnej. 14. Obsługę centrali telefonicznej po godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań, np. broń gazową, kajdanki, pałkę obronną oraz bezprzewodowy przycisk napadowy, którego użycie powinno skutkować przyjazdem grupy interwencyjnej, ewentualnie inne środki przymusu bezpośredniego, opisane w art. 38 ustawy o ochronie osób i mienia. Osoba świadcząca ochronę fizyczna powinna mieć możliwość połączenia z centralą wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności. 3.2 Przedmiotem zamówienia w części II jest: Stała, bezpośrednia ochrona w godzinach 7-19 w dniach pracy, budynku zlokalizowanego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 41 C, wykonywana przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia. Usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Przez pojęcie ochrony rozumie się stałą obecność osoby świadczącej ochronę fizyczną osób i mienia, w określonym miejscu i czasie, celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione dla udaremnienia jego zaboru lub uszkodzenia, niedopuszczenie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony, działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia przede wszystkim: 1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie i terenach przyległych, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami przyjętymi u Zamawiającego, w zakresie bezpieczeństwa w budynku. 2. Formalną kontrolę i ewidencję osób wchodzących do budynku (kontrolę również pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów przy użyciu dostępnego wyposażenia). 3. Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego. 4. Zatrzymywanie i przekazywanie policji sprawców czynów zabronionych. 5. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością zamawiającego. 6. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu. 7. Czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych zgodnie z instrukcjami p.poż. oraz na wypadek innych zagrożeń. 8. Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony. 9. Bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu. 10. Pełne rejestrowanie przychodzących z chronionego obiektu sygnałów alarmowo-informacyjnych. 11. Bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego - w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań. 12. Bieżące informowanie o zaistniałych zdarzeniach odpowiednie służby porządkowe, grupę interwencyjną oraz zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w dzienniku. 13. Prowadzenie gospodarki kluczami, tj. pobieranie i zdawanie kompletu od pomieszczeń prokuratury, wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądanie potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie podpisu. Osoba pobierająca klucze powinna okazać legitymację służbową lub inny dokument potwierdzający pracę w Prokuraturze Apelacyjnej. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań, np. broń gazową, kajdanki, pałkę obronną oraz bezprzewodowy przycisk napadowy, którego użycie powinno skutkować przyjazdem grupy interwencyjnej, ewentualnie inne środki przymusu bezpośredniego, opisane w art. 38 ustawy o ochronie osób i mienia. Osoba świadcząca ochronę fizyczna powinna mieć możliwość połączenia z centralą wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie niezależnego systemu łączności od istniejącego w siedzibie zamawiającego, pozwalającego na bezpośrednie zawiadomienie Grupy Interwencyjnej oferenta oraz Oficera Dyżurnego KWP w Krakowie i Prokuratora Apelacyjnego w Krakowie o zdarzeniach wskazanych w wewnętrznym regulaminie bezpieczeństwa. 2. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do świadczenia usług w zakresie ochrony mienia - to jest koncesji. 3. Zatrudnienie osób zdolnych wykonać zamówienie, którymi mogą być wyłącznie pracownicy zatrudnieni u wykonawcy na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony od minimum 6 m-cy i posiadający ważną licencję w zakresie ochrony osób i mienia. 4. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000 PLN 5. Posiadanie podstawowych umiejętności dotyczących obsługi systemu monitoringu opartego o system informatyczny oraz audiowizualny, a także systemów alarmowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki prawa cywilnego lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 i 2. 4. Poświadczony odpis koncesji na świadczenie usług ochrony mienia, 5. Poświadczony odpis licencji pracowników ochrony, których wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia. 6. Uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczenia, o którym mowa w punkcie 8.4 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.krakow.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18 - pok.10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18 - Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona budynku opisana w pkt. 3.1 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.30.00-9, 93.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona budynku opisana w pkt. 3.2 SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.00.00-9, 93.41.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.