eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Remont i termomodernizacja krytej pływalni w Ropczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Ropczyce: Remont i termomodernizacja krytej pływalni w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 134300 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80698 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja krytej pływalni w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie trzech zadań: zadania nr 1 p.n. Termomodernizacja budynków krytej pływalni w Ropczycach, zadania nr 2 pn. Remont budynku krytej pływalni w Ropczycach i zadania nr 3 pn. Budowa jacuzzi. 1.1.Zadanie nr 1 pn.: Termomodernizacja budynków krytej pływalni w Ropczycach obejmuje wykonanie w budynku krytej pływalni oraz budynku siłowni robót termomodernizacyjnych w tym: 1.1.1. W ramach termomodernizacji budynku krytej pływalni należy wykonać: - instalację do odzysku ciepła ze ścieków i wody popłucznej, - wymianę wymienników JAD do centralnego ogrzewania i c.w.u. w węźle, - modernizację systemu wentylacji hali basenowej - wymiana centrali wentylacyjno- klimatyzacyjnej na centralę zintegrowaną z pompą ciepła, dostosowanie instalacji, modernizacja systemu sterowania pracą urządzeń. Istniejąca centrala wentylacyjno-klimatyzacyjna IV 600, - instalację solarną - kolektory słoneczne 30 szt. pow. 69,60 m2 o mocy zainstalowanej 34,8 kW. Instalacja wyposażona w 2 zasobniki ( zbiorniki buforowe ) o pojemności 2000 dm3 każdy wraz z konstrukcją wsporczą pod kolektory, - termomodernizację ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż falowników przy silniku wentylatora dachowego VD 500 i centrali nawiewnej SV, - wymianę oświetlenia na energooszczędne. 1.1.2. W ramach termomodernizacji budynku siłowni należy wykonać: - wymianę węzła wymiennikowego na kompaktowy z automatyką regulacyjną ok. 30 kW, - wymianę instalacji c.o. - wymiana rur, izolacja przewodów, montaż zaworów termostatycznych, - modernizację instalacji c.w.u., wykonanie sterowania pompy cyrkulacyjnej, uzupełnienie izolacji rurociągów, - termomodernizacja ścian, stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną oraz układ fotowoltaiczny o mocy 7,2 kW, - wymianę oświetlenia na energooszczędne, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wy-konania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. Zadanie nr 2 pn.: Remont budynku krytej pływalni w Ropczycach obejmuje wykonanie remontu istniejącego budynku krytej pływalni (o powierzchni zabudowy 1600,00 m2, powierzchni użytkowej 2818 m2, kubaturze 11300 m3), zlokalizowanego w Ropczycach przy ul. Konarskiego 6 na działce nr ewid. 438/10, w tym wykonanie m.in. następujących robót: - remont dachu w tym pokrycia z folii zgrzewalnej RHENOPOL CV, - remont - uszczelnienie posadzki hali basenowej w tym wykonanie m.in. izolacji przeciwwodnej plaży basenowej, doszczelnienie wpustów plażowych, doszczelnienie dylatacji głównej pomiędzy plażą i rynną przelewową oraz doszczelnienie połączenia na styku ściana - plaża, - docieplenie zewnętrznej części rury zjazdowej wełną mineralną o gr. 120 mm obudowaną blachą powlekaną, - remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku w tym wymiana płyt poliwęglanowych na blachę trapezową, - remont schodów technicznych, zewnętrznych, - remont pomieszczeń mokrych w budynku w tym: remont klatki schodowej na zjeżdżalnię; remont pomieszczeń pryszniców, natrysków na parterze ( wykonanie izolacji przeciwwodnej z żywic epoksydowych, wykonanie nowej okładziny ceramicznej ścian i posadzki płytkami antypoślizgowymi o strukturze kratki o wymiarach 12,0×24,5 cm ); wymiana części stolarki drzwiowej wewnętrznej na skrzydła z laminatu LTT; remont pomieszczenia pryszniców trenerów, - remont posadzki w hali basenowej w tym wymiana istniejącej okładziny plaży na płytki antypoślizgowe o strukturze kratki o wymiarach 12,0×24,5 cm, - remont pomieszczeń technicznych w piwnicy w pom. w osiach 7-10, w tym drobne roboty remontowe, - wymiana barierek i pochwytów stalowych na chromoniklowe w budynku przy zachowaniu pierwotnych wymiarów, geometrii i lokalizacji, - wymiana urządzeń wewnętrznej instalacji elektrycznej w tym m.in. reflektorów podwodnych niecek basenowych, suszarek do włosów, - wymiana i remont urządzeń wewnętrznych instalacji sanitarnych, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wy-konania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ. W ramach remontu baterie natryskowe należy wymienić na tzw. antywandal z wyłącznikiem czasowym. 1.3. Zadanie nr 3 pn.: Budowa jacuzzi obejmuje wykonanie jacuzzi w hali basenowej z przeznaczeniem dla 8 osób wraz z instalacjami: wodociągową, elektryczną, kanalizacji sanitarnej oraz technologią baseno-wą, oraz wykonanie m.in. następujących robót: - żelbetowej niecki wanny z hydromasażem o wymiarach 200×400 cm (kształt ósemki zgodnie z projektem), o głębokości 90 cm i objętości około 4,75 m3, - montażu elementów technologii, w tym mediów takich jak prąd, woda, kanalizacja i ciepło, - uszczelnienia i okładziny mozaiką szklaną niecki wanny, - technologii uzdatniania wody, w tym usuwanie zanieczyszczeń poprzez fizyczne i chemiczne uzdatnianie wody, - montażu urządzeń i elementów instalacji wanny, w tym m.in. pompy filtracyjnej, zbiornika wyrównaw-czego, wymiennika ciepła, sterowania, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wy-konania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1. Zrealizowania robót objętych zamówieniem w obrębie hali basenowej oraz jej niezbędnego zaplecza w okresie od 16.06.2015 r. do 15.09.2015 r. Zamawiający zamierza udostępniać użytkownikom halę basenową z niezbędnym zapleczem w okresie do 15.06.2015 r. i po 15.09.2015 r. 2.2. Zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia dostępu do korzystania przez użytkowników z zespołu basenów otwartych zlokalizowanych w sąsiedztwie basenu krytego. 2.3. Wykonania niezbędnych prób i odbiorów. 2.4. Przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego w tym m.in. świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlane wykonawcze stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz materiały pomocnicze przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 5 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót dla poszczególnych branż, z zastrzeżeniem, że ilości podane w przedmiarze mają charakter orientacyjny. Szczegóły techniczne zostały określone w dokumentacji technicznej oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania w okresie od 1 do 31 marca w okresie rękojmi i gwarancji, corocznego przeglądu przedmiotu zamówienia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. Z przeglądu zostanie sporządzony protokół zawierający ustalenia dokonane w jego trakcie. 9. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania na własny koszt czynności związanych z serwisowaniem i konserwacją wbudowanych w ramach zadania urządzeń i instalacji zgodnie z zaleceniami producentów i wymaganiami udzielonych przez nich gwarancji, oraz ponoszenia wszelkich kosztów dozoru technicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie nr 1 realizowane w ramach dofinansowania ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach Programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Generała J. Zajączka 9, 01-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3318832,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3598980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3598980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4714754,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.