eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Zgierz: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 134295 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, fax 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych: Zadanie Nr 1 - Galanteria papiernicza, Zadanie Nr 2 - Taśmy, tonery, kasety, tusze (produkty oryginalne), Zadanie Nr 3 - Tonery, tusze (produkty zastępcze, nieregenerowane, nierefabrykowane, pochodzące z nowych elementów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 2 SIWZ. Zamawiający żąda wniesienia wadium, w kwocie ogółem 5.000 zł. Zadanie 1 - 2.000,00, Zadanie 2 - 2.100,00, Zadanie 3 - 400,00 Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.00 - Wyroby komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, w kwocie ogółem 5.000 zł. Zadanie 1 - 2.000,00 zł, Zadanie 2 - 2.100,00 zł, Zadanie 3 - 400,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe określone zostały w pkt 4 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć z ofertą: oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; wykaz min. 2 dostaw o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia, (odpowiednio do zadań oferowanych do wykonania) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (min. 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw w zakresie: dostaw galanterii papierniczej - wymóg dotyczy Wykonawców oferujących do wykonania zadania Nr 1, dostaw taśm, tonerów, kaset i tuszy - wymóg dotyczy Wykonawców oferujących do wykonania zadania od Nr 2 - do Nr 3. W przypadku realizacji dostaw o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane; oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ (cena 17.80 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A w godzinach od 9:00-15:00 pok. 318.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Galanteria papiernicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Galanteria papiernicza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.21.73.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Taśmy, tonery, kasety, tusze (produkty oryginalne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy, tonery, kasety, tusze (produkty oryginalne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tonery, tusze (produkty zastępcze, nieregenerowane, nierefabrykowane, pochodzące z nowych elementów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery, tusze (produkty zastępcze, nieregenerowane, nierefabrykowane, pochodzące z nowych elementów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.