eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób świadczona na rzecz Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im Witolda Gombrowicza w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Kielce: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób świadczona na rzecz Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im Witolda Gombrowicza w Kielcach
Numer ogłoszenia: 13427 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Witolda Gombrowicza w Kielcach , ul. Ściegiennego 13, 25-033 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3615351, faks 041 3445921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób świadczona na rzecz Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im Witolda Gombrowicza w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób w budynkach Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im Witolda Gombrowicza w Kielcach. Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną nie mniej niż 2 osobową wraz z oznakowanym pojazdem do transportu grupy, mogącą udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadanie ochronne w obiekcie Zamawiającego w sytuacjach nadzwyczajnych. Z uwagi na konieczność świadczenia usługi w dwóch budynkach położonych w różnych częściach miasta Zamawiający wyodrębnił 2 zadania nie stanowiące części zamówienia: ZADANIE I 1-1. Przedmiot zamówienia stanowi całodobowa, kompleksowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Witolda Gombrowicza w Kielcach przy ul. ks. P. Ściegiennego 13, wykonywana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym, oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych, systemach alarmowych oraz wizyjnych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą o ochronie osób i mienia. 2-1. Dodatkowo wymaga się połączenia systemu alarmu i napadu zainstalowanego u Zamawiającego z systemem Wykonawcy. 3-1. Z uwagi na położenie ochranianego obiektu w sąsiedztwie stadionu piłkarskiego, w czasie trwania imprez sportowych konieczne jest wzmocnienie ochrony terenu i obiektu przez obecność patrolu interwencyjnego w czasie trwania imprezy sportowej. 4-1. Wykonawca zobowiązuje się w cenie usługi do zapewnienia dodatkowo dwóch bezpłatnych przyjazdów w miesiącu, patrolów interwencyjnych wezwanych bez uzasadnienia. 5-1. Powyższa usługa wymaga obecności: a) jednego licencjonowanego pracownika na zmianie dziennej (7.00-19.00); b) jednego licencjonowanego pracownika na zmianie nocnej (19.00- 7.00); 6-1. Do zadań pracowników należeć będą w szczególności następujące czynności: a) przejmowanie służby i kontrolowanie obiektu, w tym prawidłowego zamknięcia drzwi i okien; b) nadzór nad systemem sygnalizacji pożaru oraz innymi systemami alarmowymi zainstalowanymi w obiekcie; c) wykonywanie czynności obserwacyjno-kontrolnych; d) ochrona obiektu przed atakami sabotażu lub dywersji, aktami chuligaństwa oraz niszczenia mienia; e) kontrolowanie osób wchodzących i wychodzących; f) wydawanie kluczy i ich odbiór przez uprawnionych pracowników Zamawiającego wraz z potwierdzaniem tych faktów w stosownej dokumentacji; g) kontrolowanie przebywania pracowników w pomieszczeniach biurowych, poza godzinami pracy, zgodnie z zasadami przyjętymi w WBP, h) nadzór nad wnoszonym i wynoszonym przez pracowników WBP bądź inne osoby, składnikiem mienia (elektronicznego sprzętu przenośnego, wyposażenia biurowego itp.); i) otwieranie bramy wjazdowej , drzwi wejściowych i wyłączanie systemu alarmowego przed przybyciem pierwszych pracowników; j) stosowanie się do obowiązujących przepisów dla instytucji kultury i wykonywanie poleceń ustnych i pisemnych osób upoważnionych ze strony Zamawiającego; k) bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, a także o usterkach i awariach zauważonych podczas pełnienia służby na terenie obiektu; l) niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach; m) prowadzenie systematycznych obchodów budynku i terenu należącego do WBP zgodnie z harmonogramem przygotowanym w porozumieniu z Wykonawcą i odnotowanych przez elektroniczny system kontroli obchodów, będący na wyposażeniu Wykonawcy. n) comiesięczne przekazywanie przez osobę nadzorującą ze strony Wykonawcy pracę pracowników ochrony, wykazu systematycznie prowadzonych obchodów w formie papierowej, bądź elektronicznej. o) prowadzenie książki służby i odnotowywanie wszystkich zdarzeń, nieprawidłowości występujących podczas służby. ZADANIE II 2-1. Przedmiot zamówienia stanowi całodobowa, kompleksowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Witolda Gombrowicza w Kielcach przy ul. Barwinek (lokal w pawilonie nr 28), polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych, systemach alarmowych oraz wizyjnych (dozór elektroniczny), w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą o ochronie osób i mienia. 2-2. Dodatkowo wymaga się połączenia systemu alarmu i napadu zainstalowanego u Zamawiającego z systemem Wykonawcy. 2-3. Wykonawca zobowiązuje się w cenie usługi do zapewnienia dodatkowo dwóch bezpłatnych przyjazdów w miesiącu, patrolów interwencyjnych wezwanych bez uzasadnienia. 2-4. Niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach. Zamówienie o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystępujący do przetargu wniósł wadium w wysokości: 3000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek określony w Dziale VI pkt 1 lit a SIWZ został spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia uzyskaną zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek określony w Dziale VI pkt 1 lit b SIWZ został spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia opisanemu w niniejszej SIWZ z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane należycie. Za zakres niezbędny do spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna usługę wykonaną przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia w instytucjach obsługujących interesantów z zewnątrz, trwającą nie krócej niż 36 kolejnych miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 8 000 zł brutto miesięcznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek określony w Dziale VI pkt 1 lit c SIWZ został spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: -wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia (tj. będących w dyspozycji Wykonawcy: systemu alarmu i napadu, pojazdów stanowiących wyposażenie mobilnego patrolu interwencyjnego, elektronicznego systemu kontroli obchodów, środków telekomunikacyjnych i radiowych) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek określony w Dziale VI pkt 1 lit c SIWZ został spełniony, gdy zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy którzy świadczyli pracę na rzecz tego Wykonawcy przez okres min. 12 kolejnych miesięcy posiadający: 1. licencje pracowników ochrony fizycznej II stopnia (co najmniej jeden członek Zarządu [przedsiębiorca], szef [komendant] ochrony oraz dowódcy zmiany - wszyscy); 2. licencje pracowników ochrony fizycznej minimum I stopnia (pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników , patroli - licencja pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia [art. 25, art. 26, i art. 27 Ustawy o ochronie osób i mienia]); 3. aktualne badania lekarskie wykonane przez lekarza medycyny pracy (pracownicy ochrony wykonujący zadania na terenie obiektów WBP) - Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy (Dowódcy zmiany oraz wartownicy i osoby pełniące patrol interwencyjny) posiadający aktualne badania lekarskie i nie posiadający ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 26 ust. 3 pkt 2 oraz art. 27 ust. 3 pkt 1 Ustawy o ochronie osób i mienia); W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna iż warunek określony w Dziale VI pkt 1 lit d SIWZ został spełniony, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: - Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać iż Wykonawca osiąga dochód z prowadzonej działalności. - Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać iż Wykonawca posiada płynność finansową. - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny za wykonanie zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wbp.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Witolda Gombrowicza w Kielcach ul. Ks. P. Ściegiennego 13 25-033 Kielce pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Witolda Gombrowicza w Kielcach ul. Ks. P. Ściegiennego 13 25-033 Kielce pok. 202 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.