eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne segment B zadanie II - I piętro Szkoła Podstawowa w Przytkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Kalwaria Zebrzydowska: Roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne segment B zadanie II - I piętro Szkoła Podstawowa w Przytkowicach
Numer ogłoszenia: 134265 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, fax 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne segment B zadanie II - I piętro Szkoła Podstawowa w Przytkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty wykończeniowe budowlane i instalacyjne segment B zadanie II - I piętro Szkoła Podstawowa w Przytkowicach w zakresie: prac wykończeniowych budowlanych, instalacji wod.kan, instalacji c.o., instalacji elektrycznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000 zł. słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej, konto Nr 3681 19 0001 0000 0387 2000 0050 lub w Kasie Zamawiającego pokój nr 14. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kasie Zamawiającego pokój nr 14. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 27.08.2007r. godz. 9:00. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się w kasie Zamawiającego lub na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca ,który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium : a. po upływie terminu związania ofertą b. zawarciu umowy c. unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania którego oferta została odrzucona Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3. zawarcie omowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, a w szczególności wykażą że: 1) dysponują przynajmniej jedną osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ogólno budowlanej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych. Osoby te muszą przynależeć do samorządu zawodowego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na robotach budowlanych wykończeniowych wartości 200.000 zł. każda, 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty na przedmiotowe zamówienie, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy ) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnio-nych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1. Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust.1 pkt.1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych [ na formularzu ofertowym]. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 5 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 6 Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy z której winna wynikać conajmniej kwota złożonej oferty na przedmiotowe zamówienie. 7Kopia polisy lub innego dokumentu, ważna na dzień składania oferty, potwierdzająca, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. Wykaz osób należących do kierownictwa firmy i merytorycznego (kluczowego) personelu technicznego - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia, przynależność do danej dla danego regionu Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ważna na dzień składania oferty ) oraz gotowości do współpracy z wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego - w przypadku gdyby osoby przewidywane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami; 9. Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót przez poprzednich zamawiających (np. referencje, protokół odbioru robót) 10. Dane dotyczące podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia - na formularzu ofertowym wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy, 11. Oświadczenie o dysponowaniu podstawowym sprzętu i urządzeniami przewidzianymi do wykonania zamówienia na Załączniku Nr 6 do SIWZ. 12. Kopię dowodu wniesienia wadium . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, k których mowa wyżej - zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul.Mickiewicza 7, pok.22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.