eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrójprzedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. elastycznych lutni wentylacyjnych ssących i tłoczących w łącznej ilości 2148 szt. w okresie 6 miesięcy od momentu podpisania ważnej umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-14

POZYCJA 13425

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Jastrzębie-Zdrój: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. elastycznych lutni wentylacyjnych ssących i tłoczących w łącznej ilości 2148 szt. w okresie 6 miesięcy od momentu podpisania ważnej umowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Logistyki Materiałowej, do kontaktów: Lucjan Urban, Marek Kowaczek, ul. Armii Krajowej 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, tel. 032 7564003, 7564048, fax 032 7564047, e-mail: przetargi@zlm.jsw.pl, www.jsw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest zakup dla potrzeb kopalń JSW S.A. elastycznych lutni wentylacyjnych ssących i tłoczących w łącznej ilości 2148 szt. w okresie 6 miesięcy od momentu podpisania ważnej umowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Elastyczne lutnie wentylacyjne ssące i tłoczące muszą odpowiadać następującym warunkom: 1. Lutnie wentylacyjne elastyczne będą stosowane do lokalnego przewietrzania oraz do doprowadzenia powietrza do urządzeń klimatyzacyjnych w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych gdzie może wystąpić zagrożenie wybuchem metanu i pyłu węglowego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania normy PN - G - 43001. 3. Spełniać warunki ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r., Nr 229, poz. 2275 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 166, poz. 1360 z późniejszymi zmianami). 4. Temperatura pracy od +7 do +60 st. C 5. Podciśnienie pracy lutni ssących min. 8 000 Pa. 6. Ciśnienie pracy lutni tłoczących od 10 000 do 15 000 Pa. 7. Wytrzymałość na rozerwanie lutni tłoczących > lub = 15 000 Pa. 8. Jednostkowy opór aerodynamiczny: - dla lutni tłoczących śr. 1000 mm nie wyższy niż 0,0205 kg/m sześc. - dla lutni tłoczących śr. 1200 mm nie wyższy niż 0,00748 kg/m sześc. 9. Lutnie ssące i tłoczące mają być wykonane z tkaniny o wytrzymałości na rozerwanie min. 200 daN, trudnopalnej, antyelektrostatycznej, nie wydzielającej substancji żrących i trujących, odpornej na ścieranie. 10. Tkanina powinna oznaczać się wysoką odpornością na starzenie nawet w warunkach dużej wilgotności i wykraplania się wody, ze względu na potrzebę wielokrotnego użycia. 11. Lutnie ssące powinny być wzmocnione wewnątrz drutem stalowym spiralnym. 12. Lutnie łączone będą za pomocą śrubowych złączy zaciskowych. 13. Gwarancja min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu przy kopalni - do oferty dołączyć warunki gwarancji. 14. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumentację techniczną bądź techniczno ruchową, instrukcję bezpiecznego stosowania, deklarację zgodności potwierdzającą, że dany wyrób spełnia wymagania Zamawiającego, dokumentacji technicznej, odpowiednich norm lub innych przepisów prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych zakładach wyrobisk górniczych oraz że spełnia wymagania w zakresie bezpieczeństwa, certyfikat dobrowolny wydany przez upoważnioną jednostkę certyfikującą lub badawczą potwierdzający zgodność wyrobu z dokumentacją techniczną, normami oraz że dany wyrób można bezpiecznie stosować w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. 15. Z pierwszą dostawą wyrobu na kopalnię, wykonawca powinien dołączyć certyfikat dobrowolny, dokumentację techniczną bądź techniczno ruchową oferowanego przedmiotu zamówienia, instrukcję stosowania wyrobu, a przy każdej dostawie świadectwa kontroli jakości, deklarację zgodności i kartę gwarancyjną. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny Zamawiającego przy kopalniach JSW S.A. wskazane w zamówieniach. Kod NUTS: PL 227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.24.00 - Rękawy z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.53.00 - Tuleje 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2148 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla zadania 1: 22 000,00 PLN, Dla zadania 2: 15 000,00 PLN, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów określonych dla poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego. Niezmienność cen przez cały okres trwania zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 730 000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 510 000,00 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań, na które składa ofertę. Obowiązek załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw dotyczy także dotychczasowych dostawców Zamawiającego. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania nr 1: 240 000,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania nr 2: 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej wymogom stawianym odnośnie zakresu zadań, na które składa ofertę (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz. U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2 W szczególności za prawidłowe będą uważane informacje banku zawierające treść "Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień ....... środki finansowe w wysokości .........zł" lub "Na dzień .......... Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokości ..........zł" - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP). Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy biorący udział w przetargu przy składaniu ofert powinni: - Wnieść wadium w jednej z poniżej podanych form: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w KREDYT BANK S.A., oddział w Rybniku, filia Jastrzębie, nr rachunku 37150012141212100299650000, z wpisaniem na dowodzie wpłaty oznaczeniem: "wadium w przetargu 78/P/06 na zadania. " 2. w poręczeniach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 3. w gwarancjach bankowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał złożony w kasie Zamawiającego, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późniejszymi zmianami Dz. U. Nr 145, poz. 1537)- oryginał złożony w kasie Zamawiającego, - Zaoferować płatność w formie przelewu w terminie 30 dni od daty złożenia faktury do Zamawiającego, - Zaoferować niezmienność cen przez cały okres realizacji zamówienia, - Zaakceptować warunki projektu umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo udzielone zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. - W przypadku jeśli podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia tworzą Konsorcjum, w treści pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum jak też, który z nich jest liderem Konsorcjum. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum: Dla zadania nr 1: 240 000,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych zero groszy), Dla zadania nr 2: 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy), W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę odpowiadającą sumie wymogów określonych dla tych zadań, których dotyczy oferta. Informacja powinna jednoznacznie wskazywać, czy wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej stawianym wymogom (opinia bankowa określająca jedynie wysokość obrotów wykonawcy nie spełnia wymogów powyższego punktu). Informacja musi odpowiadać wymogom Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz.U. 04 Nr 71, poz.645 par. 1. ust. 3 pkt.2. W szczególności za prawidłowe będą uważane informacje banku zawierające treść "Na prowadzonym przez bank rachunku Firma posiada na dzień ....... środki finansowe w wysokości .........zł" lub "Na dzień .......... Firma posiada zdolność kredytową co najmniej w wysokości ..........zł". 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dokonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wartość dostaw musi przekraczać: Dla zadania 1: 730 000,00 PLN netto, Dla zadania 2: 510 000,00 PLN netto, w ciągu ostatnich 3 lat. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wykaz dostaw musi przekraczać sumę wymogów określonych dla tych zadań. na które składa ofertę. Obowiązek załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw dotyczy także dotychczasowych dostawców Zamawiającego. Dokumentacja techniczna bądź techniczno - ruchowa. Instrukcja stosowania przedmiotu zamówienia. Wyniki badań wykonane przez uprawnioną jednostkę, potwierdzającą spełnienie warunków zawartych w pkt II.1.6.8 niniejszego ogłoszenia (dotyczy parametrów jednostkowego oporu aerodynamicznego). Certyfikat dobrowolny wydany przez upoważnioną jednostkę certyfikującą lub badawczą potwierdzający zgodność wyrobu z dokumentacją techniczną, normami oraz że dany wyrób można bezpiecznie stosować w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych w IV kategorii zagrożenia metanowego i klasie B zagrożenia wybuchem pyłu węglowego. Warunki i okres gwarancji. Deklaracja zgodności, która winna zawierać: - nazwę i adres producenta, - opis przeznaczenia lutni, - wykaz przepisów mających zastosowanie do lutni, - numer certyfikatu dobrowolnego, - wykaz norm i specyfikacji technicznych, które zastosowano do produkcji lutni, - imię i nazwisko oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia podpisów w imieniu producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2005/S 232 - 229205 z dnia 02.12.2005 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 78/P/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.04.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką u zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.04.2006 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.04.2006, godzina 10:00, JSW S.A. - Zakład Logistyki Materiałowej, ul. Armii Krajowej 1, Jastrzębie Zdrój - pokój 109.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: lutnie tłoczące śr. 400 do śr. 1200 mm. 3) Zakres lub wartość: 1123 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: lutnie ssące śr. 400 do śr. 1200 mm. 3) Zakres lub wartość: 1025 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.