eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Rzeszów: Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 134211 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. , al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, faks 017 8613003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do magazynu Rzeszów ul. Ciepłownicza 11, wg poniższego asortymentu w ilościach: a.worek foliowy LDPE o pojemności 80 l. grubość folii 0,06 mm, o wymiarach 600 mm x 900 mm kolor zielony, nadruk jednostronny o treści: SZKŁO OPAKOWANIOWE (logo MPGK) MPGK Rzeszów Sp. z o. o. - dyspozytor tel. 17 8613031, -mpgk@mpgk.pl, -www.mpgk.pl, wrzucamy - butelki szklane - słoje i słoiki po przetworach, Nie wrzucamy: - luster, - szyb okiennych i samochodowych, - szkła zbrojonego, - szkła gospodarczego (szklanki, kieliszki, talerze, naczynia żaroodporne), żarówek i świetlówek, - wyrobów z porcelany i fajansu, - doniczek, - termometrów, - szklanych opakowań po lekarstwach itp. Dostawa w ilości - 50 000 szt. pakowane po 20 szt. b.worek foliowy LDPE o pojemności 120 l. grubość folii 0,06 mm, o wymiarach 700 mm x 1005 mm kolor niebieski, nadruk jednostronny o treści: PAPIER I TEKSTYLIA (logo MPGK) MPGK Rzeszów Sp. z o.o.-dyspozytor tel. 178613031, -mpgk@mpgk.pl, -www.mpgk.pl. Dostawa w ilości - 100 000 szt. pakowana po 20 szt. Zamówienie podstawowe - 70.000 szt., prawo opcji - 30.000 szt. (możliwość rozszerzenia zamówienia). Zamawiający gwarantuje zakup 70.000 szt. z maksymalnej ilości 100.000 szt. c.worek foliowy LDPE o pojemności 120 l. grubość folii 0,06 mm, o wymiarach 700 mm x 1005 mm kolor żółty, nadruk jednostronny o treści: ODPADY OPAKOWANIOWE z -tworzyw sztucznych, -metalu, -wielomateriałowe (logo MPGK) MPGK Rzeszów Sp. z o.o. -dyspozytor tel. 17 8613031, -mpgk@mpgk.pl, -www.mpgk.pl. Dostawa w ilości - 600 000 szt. pakowana po 20 szt. Zamówienie podstawowe - 400.000 szt., prawo opcji - 200.000 szt. (możliwość rozszerzenia zamówienia). Zamawiający gwarantuje zakup 400.000 szt. z maksymalnej ilości 600.000 szt. d.worek foliowy LDPE o pojemności 100 l. grubość folii 0,06 mm, o wymiarach 600 mm x 950 mm kolor szary, nadruk jednostronny o treści: ODPADY ZIELONE, plus BIOMASA,- obierki z warzyw, owoców, zepsute owoce i warzywa (logo MPGK) MPGK Rzeszów Sp. z o. o. -dyspozytor tel. 17 8613031, -mpgk@mpgk.pl, -www.mpgk.pl. Dostawa w ilości - 150 000 szt. pakowana po 20 szt. Zamówienie podstawowe - 100.000 szt., prawo opcji - 50.000 szt. (możliwość rozszerzenia zamówienia). Zamawiający gwarantuje zakup 100.000 szt. z maksymalnej ilości 150.000 szt. 2.Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego przy czym nie zakupienie przez Zamawiającego worków ponad gwarantowaną ilość nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. 3.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy w sposób przewidziany dla zamawiania poszczególnych dostaw worków. 4.Na dzień składania ofert Wykonawca winien załączyć do oferty próbki worków wymienionych w ppkt a, b, c, d, w celu udokumentowania, że spełniają one opisane parametry za wyjątkiem nadruku. 5.Worki muszą posiadać aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny a dokument ten będzie doręczony na każde żądane Zamawiającego. 6.Worki muszą spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. 7.Worki muszą być wytrzymałe na rozerwanie min. 25 kg. Wytrzymałość worka sprawdzana będzie przy każdej dostawie, poprzez wypełnienie ciężarem 25 kg. 8.Pozostałe warunki zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Termin realizacji; sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2017 r. 1.Termin realizacji pierwszej dostawy: Poz. 1. b - worki pakowane po 20 szt. w ilości 10 000 szt. - najpóźniej do 5 dni (zgodnie z ofertą) od dnia podpisania umowy Poz.1. c - worki pakowane po 20 szt. w ilości 40 000 szt. - najpóźniej do 5 dni (zgodnie z ofertą) od dnia podpisania umowy. Poz.1. d - worki pakowane po 20 szt. w ilości 10.000 szt.- najpóźniej do 5 dni (zgodnie z ofertą) od dnia podpisania umowy. 2.Pozostałe dostawy: sukcesywnie według potrzeb najpóźniej do 14 dni od daty wysłania zamówienia pocztą elektroniczną..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy worków z tworzyw sztucznych o wartości każdej dostawy (tj. jedna dostawa w ramach jednej umowy) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie; sto tysięcy złotych), oraz załączy dowód, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 6, 3. Pełnomocnictwa - jeśli wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin pierwszej dostawy worków (najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy). - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty w następującym zakresie: zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o. al. gen. Władysława Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów w sekretariacie pokój 227.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.