eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Grodzisk Mazowiecki: ZP-341/38/2007
Numer ogłoszenia: 134204 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341/38/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy Przedszkola Publicznego przy ul. Górnej w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi zawarte w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają taki obowiązek. - Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. - Udokumentują doświadczenie i przedstawią referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnej do zamówienia skali (wykonali jedną dokumentację lub jedną koncepcje zatwierdzoną przez Zamawiającego odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia) - Zaakceptują postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy. -Zaakceptują termin opracowania dokumentacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - Aktualny wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /ZUS i Urząd Skarbowy/, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. - Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru itp. potwierdzające należyte wykonanie prac o podobnej do zamówienia skali (tj. jedną dokumentację lub jedna koncepcje zatwierdzoną przez Zamawiającego odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia). - Parafowany projekt umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie (zał. nr 3 do SIWZ). - Aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Architektów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl i www.bip.grodzisk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 28. II p w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 32A.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 12:00, miejsce: W Sali Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta przy ulicy Kościuszki 32a w Grodzisku Mazowieckim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.