eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Warszawa: Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 13417 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351910 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części:CZĘŚĆ I- zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2016 roku papieru kserograficznego format A4 i A3 oraz materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie; CZĘŚĆ II- zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2016 roku, 12 835 ryz papieru kserograficznego format A4 na potrzeby jednostek organizacyjnych KRUS i Przedsiębiorstwa Informatyki ZETO Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SWIZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.21.60 - Korektory 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 24.91.00.00 - Kleje 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna, ul. Dęblińska 11, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99953,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85487,05

  • Oferta z najniższą ceną: 85487,05 / Oferta z najwyższą ceną: 100993,91

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zakup papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOLIMPEX Jolanta Redek-Jaroszewicz, Al. Na Skarpie 19/1, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107124,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139773,15

  • Oferta z najniższą ceną: 139773,15 / Oferta z najwyższą ceną: 152608,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.