eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoSUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Gryfino: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE
Numer ogłoszenia: 134118 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODZIEŻ ROBOCZA 1. Bluza robocza - 100 szt.; 2. Spodnie robocze - 170 szt.; 3. Kurtka robocza ocieplana - 20 szt.; 4. Spodnie robocze ocieplane - 20 szt.; 5. Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt.; 6. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70 szt.; 7. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50 szt.; 8. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 80 szt.; 9. Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt.; 10. Kurtka zimowa - 15 szt.; 11. Kurtka robocza ocieplana damska - 15 szt.; 12. Bluza polarowa - 140 szt.; 13. Ubranie dla pilarza - 2 szt.; 14. Ubranie dla spawacza - 2 szt.; 15. Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt.; 16. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt.; 17. Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt.; 18. Płaszcz przeciwdeszczowy - 40 szt.; 19. Dres damski - 15 szt.; 20. Fartuch płócienny - damski - 4 szt.; 21. Fartuch damski dla Pań sprzątających - 5 szt.; 22. Koszula flanelowa - 250 szt.; 23. Koszulka typu polo - 150 szt.; 24. Komplet bielizny termoaktywnej - 150 szt.; 25. Podkoszulka bawełniana - 30 szt.; 26. Skarpety termoaktywne - 50 szt.; 27. Czapka letnia z daszkiem - 20 szt.; 28. Czapka męska zimowa - 50 szt.; 29. Czapka damska zimowa - 10 szt.; 30. Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt.; 31. Czapka stożek filcowy - 20 szt.; 32. ręcznik frotte - 250 szt. CZĘŚĆ II - RĘKAWICE ROBOCZE 1. Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par; 2. Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 350 par; 3. Rękawice spawalnicze - 5 par; 4. Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 30 par; 5. Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe - 200 szt w opakowaniu - 20 opakowań; 6. Rękawice robocze ocieplane - 400 par; 7. Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par; 8. Rękawice robocze - 550 par; 9. Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par; 10. Rękawice gumowe - długie - 30 par; 11. Rękawice antywibracyjne - 4 pary; 12. Rękawice monterskie - 480 par; 13. Rękawice do prac precyzyjnych - 480 par; 14. Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 480 par; 15. Rękawice elektroizolacyjne - 8 par. CZĘŚĆ III - OBUWIE ROBOCZE 1. Trzewiki robocze męskie - 40 par; 2. Trzewiki ochronne S3 - 110 par; 3. Trzewiki robocze damskie - 15 par; 4. Trzewiki dekarskie - 5 par; 5. Buty gumowe lub PVC rybackie - 5 par; 6. Buty gumowe lub PVC spodnio-buty - 5 par; 7. Buty wodochronne z filcem - 50 par; 8. Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par; 9. Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par; 10. Buty wodoodporne -damskie z wkładem ocieplanym - 10 par; 11. Buty robocze (sandały) damskie - 10 par; 12. Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 4 pary; 13. Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE 1)formularz cenowy zał. nr 1, 2, 3 do siwz (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 3)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 4)pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy - przy podmiotach wspólnie ubiegających się o zamówienie, 5)pełnomocnictwa, o których mowa w ppkt 2, 3, 4 muszą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków). Uzupelnienie do dokumentu z III.4.3 dokumenty podmiotów zagranicznych wymienionego w III.4.3.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia zawarte w III.4.3.1) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODZIEŻ ROBOCZA 1. Bluza robocza - 100 szt.; 2. Spodnie robocze - 170 szt.; 3. Kurtka robocza ocieplana - 20 szt.; 4. Spodnie robocze ocieplane - 20 szt.; 5. Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt.; 6. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70 szt.; 7. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50 szt.; 8. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 80 szt.; 9. Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt.; 10. Kurtka zimowa - 15 szt.; 11. Kurtka robocza ocieplana damska - 15 szt.; 12. Bluza polarowa - 140 szt.; 13. Ubranie dla pilarza - 2 szt.; 14. Ubranie dla spawacza - 2 szt.; 15. Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt.; 16. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt.; 17. Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt.; 18. Płaszcz przeciwdeszczowy - 40 szt.; 19. Dres damski - 15 szt.; 20. Fartuch płócienny - damski - 4 szt.; 21. Fartuch damski dla Pań sprzątających - 5 szt.; 22. Koszula flanelowa - 250 szt.; 23. Koszulka typu polo - 150 szt.; 24. Komplet bielizny termoaktywnej - 150 szt.; 25. Podkoszulka bawełniana - 30 szt.; 26. Skarpety termoaktywne - 50 szt.; 27. Czapka letnia z daszkiem - 20 szt.; 28. Czapka męska zimowa - 50 szt.; 29. Czapka damska zimowa - 10 szt.; 30. Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt.; 31. Czapka stożek filcowy - 20 szt.; 32. ręcznik frotte - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RĘKAWICE ROBOCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - RĘKAWICE ROBOCZE 1. Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par; 2. Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 350 par; 3. Rękawice spawalnicze - 5 par; 4. Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 30 par; 5. Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe - 200 szt. w opakowaniu - 20 opakowań; 6. Rękawice robocze ocieplane - 400 par; 7. Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par; 8. Rękawice robocze - 550 par; 9. Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par; 10. Rękawice gumowe - długie - 30 par; 11. Rękawice antywibracyjne - 4 pary; 12. Rękawice monterskie - 480 par; 13. Rękawice do prac precyzyjnych - 480 par; 14. Rękawice dzianinowo - lateksowe do prac ogólnych - 480 par; 15. Rękawice elektroizolacyjne - 8 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - OBUWIE ROBOCZE 1. Trzewiki robocze męskie - 40 par; 2. Trzewiki ochronne S3 - 110 par; 3. Trzewiki robocze damskie - 15 par; 4. Trzewiki dekarskie - 5 par; 5. Buty gumowe lub PVC rybackie - 5 par; 6. Buty gumowe lub PVC spodnio-buty - 5 par; 7. Buty wodochronne z filcem - 50 par; 8. Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par; 9. Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par; 10. Buty wodoodporne -damskie z wkładem ocieplanym - 10 par; 11. Buty robocze (sandały) damskie - 10 par; 12. Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 4 pary; 13. Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.