eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisłaa/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziałów leśnych nr 114, 115,116 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+097 oraz od km 0+658 do km 0+948. b/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziału nr 7 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+070.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Wisła: a/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziałów leśnych nr 114, 115,116 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+097 oraz od km 0+658 do km 0+948. b/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziału nr 7 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+070.
Numer ogłoszenia: 134096 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax 033 8551160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasykatowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panstwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziałów leśnych nr 114, 115,116 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+097 oraz od km 0+658 do km 0+948. b/. Remont nawierzchni dojazdu do oddziału nr 7 w Leśnictwie Malinka od km 0+000 do km 0+070..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a/. dojazd do oddziałów 114, 115,116 : - ścięcie poboczy , oczyszczenie powierzchni przed uzupełnieniem podbudowy, - wyrównanie dziur i kolein tłuczniem kamiennym na odcinku górnym, - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym grubości 10 cm po uwałowaniu na odcinku dolnym i górnym, - skropienie całej powierzchni asfaltem , - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, - obsypanie pobocza nawierzchni klińcem kamiennym 4-20 mm oraz jego uwałowanie, - wykonanie odwodnienia poprzecznego drogi poprzez ułożenie połowizn ścierkowych w betonie asfaltowym o średnicy 8 cm. b/. dojazd do oddziału 7 : - oczyszczenie nawierzchni drogi mechanicznie i ręcznie , - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grubości 10 cm po uwałowaniu, - skropienie całej powierzchni asfaltem D-200 w ilości 0.51 kg/m2, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, - obsypanie poboczy nawierzchni klińcem kamiennym 4-20 mm oraz ich uwałowanie, - wykonanie poprzecznego odwodnienia drogi poprzez ułożenie połowizn świerkowych w betonie asfaltowym o średnicy 8 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 3 500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w rozdz. IX SIWZ. f) wykonali 3 zadania o podobnym charakterze i zakresie prac w okresie ostatnich 5 latach o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość brutto składanej przez Wykonawcę oferty , jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o przedłożone dokumenty, referencje, oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2.Wypełnione kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiary robót (zał. nr 2 SIWZ -do pobrania w PDF ze strony zamawiającego). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę. 5.Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 3 SIWZ). 6.Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz 3 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót z budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania (zał. nr 4 SIWZ). Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej do kwoty odpowiadającej wartości brutto zamówienia. 10.Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej ( zał. nr 5 SIWZ). 11.Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 12.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i (zał. nr 6 SIWZ). 13.Zaświadczenie wykonawcy o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione,. 14.Dowód uiszczenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lasykatowice.com.pl/strony/1/i/36007.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Wisła ul.Czarne 6 , 43-460 Wisła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.