Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP- 271/11/2009
Numer ogłoszenia: 134082 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/11/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Okres przydatności do użycia materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 1- minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy, będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych materiałów. Zamówienie będzie Wykonawcy przekazane faxem, elektronicznie lub pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w terminie do 3 dni od daty otrzymania zapotrzebowania, wskazanych przez Zamawiającego materiałów, których parametry będą zgodne z wymogami Zamawiającego. Zamówione każdorazowo materiały Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z normami i gwarancjami producentów odpowiednich drukarek. Na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych, stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, np. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zamówi więcej tonerów do drukarki A natomiast mniej tonerów do drukarki B. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów eksploatacyjnych niewymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99750 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kserkop Spółka z o. o., ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 99750
- Oferta z najniższą ceną: 99750 oferta z najwyższą ceną: 140886,01
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





