Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Tomaszów Mazowiecki: Dostawa mebli biurowych i gabloty informacyjnej
Numer ogłoszenia: 134059 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i gabloty informacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mebli biurowych i gabloty informacyjnej o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 2. Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie zapytania o cenę na dostawę następujących mebli biurowych i gabloty informacyjnej o parametrach: - Gablota informacyjna, oszklona, magnetyczna, o wymiarach 120x180 cm, w aluminiowej ramie, 1 sztuka; - Komoda o wymiarach 700/380/1100. Korpus komody, drzwiczki wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, natomiast plecy komody pełne, grubości min. 8 mm., dwie półki w komodzie o grubości min. 18 mm., blat komody o grubości 25 mm. Krawędź blatu komody wykończony listwą z tworzywa PCV. Komoda zawiera podwójne drzwiczki z zamkiem zabezpieczającym. Preferowana kolorystyka komody - wiśnia Oxford, 1 sztuka; - Krzesła na korytarz, na stelażu malowanym - kolor srebrny, siedzisko wykonane ze sklejki, ilość siedzisk na stelażu 4, szerokość ławki 240cm, 1 komplet. 3. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę winien w dniu podpisania umowy dostarczyć wszystkie próbniki w celu ustalenia kolorystyki mebli i gabloty informacyjnej stanowiących przedmiot zamówienia. Dostarczony sprzęt musi spełniać wszelkie atesty i normy Polskie oraz Europejskie warunkujące dopuszczenie ich do użytku. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wniesienie dostarczonych mebli i gabloty informacyjnej na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich zamontowania w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli w trakcie prac montażowych okaże się, że któryś z mebli jest uszkodzony, Wykonawca na swój koszt wymieni go na wolny od wad lub dokona naprawy. 5. Oferowane meble i gablota informacyjna muszą być objęte 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru mebli i gabloty informacyjnej. Zamawiający określa czas reakcji serwisowej na 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia. Czas naprawy określa się na 3 dni robocze od momentu zgłoszenia. W przypadku, gdy niemożliwym będzie naprawa w okresie 3 dni od momentu zgłoszenia, oferent zapewni zamawiającemu sprzęt zastępczy nie gorszej klasy niż zakupiony przez zamawiającego. Nie później niż w dniu realizacji dostawy dostarczy Zamawiającemu oryginalne karty gwarancyjne. 6. Zamówienie nie może być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 7. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.22 - Komody 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERCET DARIUSZ MAJCHRZAK, BEATA MAJCHRZAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
TERCET DARIUSZ MAJCHRZAK, BEATA MAJCHRZAK S.C.
- Dariusz Majchrzak P.H.U. TERCET, ul. Białobrzeska 40, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1930,33
- Oferta z najniższą ceną: 1930,33 oferta z najwyższą ceną: 2098,36
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Budowa zintegrowanego systemu łączności radiowej na potrzeby Zarządzania Kryzysowego oraz podmiotów Ochrony Ludności w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
- Dostawa i zakup mobilnych banków energii z dodatkowymi bateriami oraz paneli słonecznych do ładowania w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
- Dostawa środków czystości
- Dostawa kardiomonitorów stacjonarno-przenośnych - 4 sztuki oraz stojaków jezdnych do kardiomonitorów - 4 sztuki, dla oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej
- Dostawa i zakup 3 szt. nowych namiotów wraz z osprzętem i wyposażeniem na potrzeby Ochrony Ludność i Obrony Cywilnej w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby wyposażenia wnętrz Willa Bagatela niezbędnego do funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych do siedziby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Zakup, dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pok. 39a oraz 111 w Urzędzie Miejskim w Dębicy
- Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Zakup i dostawa oraz montaż mebli szkolnych w ramach projektu pn. Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli"
- DOSTAWA ŁAWEK I KRZESEŁ DLA UCZNIÓW DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.