eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaRemont nawierzchni dróg gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Cybinka: Remont nawierzchni dróg gruntowych
Numer ogłoszenia: 134042 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911307, fax 068 3911152.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gruntowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gruntowych na terenie leśnictw, Supno, Nowy Świat, Sadów, Urad. Prace remontowe obejmują m.in. utwardzenie, wyprofilowanie i zagęszczenie fragmentów dróg gruntowych materiałem zamawiającego - pospółką i żużlem i ułożenie na odcinku 200m drogowych płyt żelbetowych. Wartość zasmówienia: 27 435 euro

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn podanych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 19 poz 177 ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Kierownik budowy z uprawnieniami w branży drogowej, operatorzy maszyn z odpowiednimi uprawnieniami - stosownie do wykazu maszyn i urządzeń d) posiadają maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, t.j. - Koparka lub ładowarka czołowa - Równiarka samojezdna lub spycharka - Walec samojezdny - 2 samochody samowyładowcze min. 5t W przypadku nie posiadania własnego sprzętu należy dołączyć kopię umowy użyczenia, podwykonawstwa, gotowości do użyczenia lub podwykonawstwa, itp. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - zał. nr 4 3) wykaz osób i podmiotów ( również podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności kierownik budowy i operatorzy maszyn - zał. nr 5. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. nr 6 5) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Cybinka ul. Dąbrowskiego 43 69-108 Cybinka.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Nadleśnictwo Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, w sekretariacie (pok. 21 ).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.