eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 01.09.2007 r. do 31.08.2010 r. (sprawa znakF-3360/10/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Radgoszcz: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 01.09.2007 r. do 31.08.2010 r. (sprawa znak: F-3360/10/07)
Numer ogłoszenia: 134040 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, fax 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 01.09.2007 r. do 31.08.2010 r. (sprawa znak: F-3360/10/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Radgoszcz w okresie od 01.09.2007 r. do 31.08.2010 r. (sprawa znak: F-3360/10/07) W tym: 1. Otwarcie i prowadzenie wszystkich rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Radgoszcz (również nowych rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu). 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu (Home banking) umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Radgoszcz, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, 2.4. składania poleceń przelewu z wszystkich rachunków, 2.5. składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe, w tym lokaty overnight, 2.6. obsługę systemu na platformie internetowej, 2.7. autoryzację operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.8. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, 3. Lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat, 4. Lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty, 5. Prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Radgoszcz, na który przenoszone będzie dodatnie lub ujemne saldo rachunku bieżącego budżetu Gminy, a także dodatnie salda rachunków jednostek budżetowych Gminy Radgoszcz Radgoszcz, wyłączając rachunki: - Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, funduszu świadczeń socjalnych i sum depozytowych, oraz rachunki Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Radgoszczy. 6. W przypadku wystąpienia dodatniego salda wyższego niż 50.000 zł automatyczne lokowanie środków z rachunku skonsolidowanego na lokaty overnight, 7. W przypadku wystąpienia dodatniego salda niższego niż 50.000 zł zaoferowanie zmiennego oprocentowania a vista. 8. Udzielenie Gminie Radgoszcz, na jej wniosek, kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu do wysokości corocznie określanej przez Radę Gminy w Radgoszczy na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu bez zabezpieczenia. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków, wyłączając rachunki wymienione powyżej, nie liczone do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Radgoszcz, 9. Zaoferowanie Gminie Radgoszcz na rachunkach niepodlegających konsolidacji na w/w warunkach zmiennego oprocentowania a vista, 10. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 11. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00, 12. Czas otrzymywania wyciągów, najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego. 13. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Radgoszcz żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji. 14. Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy Radgoszcz. 15. Bank zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku. 16. Bank zapewni odbiór i dostarczenie gotówki do siedziby Zamawiającego, co najmniej raz w tygodniu po uprzednim uzgodnieniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), tj: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności wymaga się, aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.), b) psiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych, Warunki dodatkowe: - Posiadają oddział, filię lub punkt kasowy w miejscowości Radgoszcz, lub złożą oświadczenie w składanej ofercie, że w terminie do sześciu miesięcy od daty podpisania umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Radgoszcz otworzą punkt kasowy i zainstalują bankomat. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - według formuły (spełnia - nie spełnia) odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia: 1. oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Oprocentowanie zmienne a vista o kapitalizacji miesięcznej i miesięcznym okresie odsetkowym - 5
  • 3. Oprocentowanie lokaty overnight wyższej niż 50 000 zł - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W RADGOSZCZY, PL. ŚW. KAZIMIERZA 7-8, 33-207 RADGOSZCZ - POKÓJ NR 14..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY W RADGOSZCZY, PL. ŚW. KAZIMIERZA 7-8, 33-207 RADGOSZCZ - POKÓJ NR 11 (SEKRETARIAT)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.