eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych oraz czyszcząco- dezynfekcyjnych, worków foliowych, ręczników papierowych i innych dla SPZOZ w Sanoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Sanok: Dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych oraz czyszcząco- dezynfekcyjnych, worków foliowych, ręczników papierowych i innych dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 134000 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych oraz czyszcząco- dezynfekcyjnych, worków foliowych, ręczników papierowych i innych dla SPZOZ w Sanoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków piorąco-dezynfekcyjnych wg. CPV- 24.80.00.00-2 oraz czyszcząco-dezynfekcyjnych wg. CPV - 36.67.30.00. - 9, padów do mycia i szorowania, ręczników papierowych, papieru toaletowego wg. CPV - 21.22.10.00-8 oraz worków foliowych na odpady medyczne i komunalne, wg. CPV - 25.22.21.00- 4 dla SPZOZ w Sanoku, z podziałem na zadania. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania. 2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 pzp żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. : dla zadania nr 4 ELTRA - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: zakres działania B, Tbc, F, V w czasie 20 min i temperaturze 65 stopni C OZONIT + DERMASIL PERFACT GRAN - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: zakres działania B, Tbc, F, V w czasie 15 min i temperaturze 60 stopni C dla zadania nr 3 INTO TOP do systemu automatycznego dozowania - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: do wszystkich powierzchni odpornych na działanie kwasów i pH 0,5 -0,6 BRIAL TOP do systemu automatycznego dozowania - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: czyszczący ogólnego zastosowania do zmywania wszystkich powierzchni np. szkło, meble. marmur tworzywa sztuczne, glazura , terakota i pH 6,6 - 7,0 INDUR TOP do systemu automatycznego dozowania - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: do wszystkich wodoodpornych błyszczących i zabezpieczonych akrylem podłóg , myjący i konserwujący posadzkę w jednym cyklu pracy oraz posiadający pH 7,1 - 7,5 LINAX PLUS - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: posiadający pH 9 -10 RESISTO DES - inny produkt równoważny powinien wykazać się następującymi właściwościami: dyspersyjny, gruntujący , szybkoschnący, tworzący warstwę ochronną , nadający połysk, zapobiegający ślizganiu się i posiadający pH 8,2 - 8,6, nie może zawierać w swym składzie amoniaku. Dla pozostałych nie wymienionych powyżej produktów w zadanich 1,2,3,4,5 - innym równoważnym jest produkt o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1)Zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5.2)Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie: dla zadania nr 1 - polegające na dostawie ręczników papierowych lub/i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł, dla zadania nr 2 - worków foliowych na odpady o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, dla zadania nr 3 - polegające na dostawie środków czystości o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, dla zadania nr 4 - polegające na dostawie środków piorących lub dezynfekcyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, dla zadania nr 5 - polegające na dostawie ręczników papierowych lub/i środków czystości o wartości nie mniejszej niż 2 000 zł. 5.3) Wykonawca zaoferuje termin płatności - 30 dni. 5.4)Wykonawca zaoferuje okres niezmieności cen przez okres trwania umowy. 5.5) Dla zadania nr 2 Wykonawca dostarczy próbki - wzorce zaoferowanych wyrobów, zgodnie asortymentem określonym w załaczniku nr 2 do siwz. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2), 5.3), 5.4), 5.5) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 2. Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. Nr 2 3. Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. Nr 3 4. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu - zał. Nr 4 4. Parafowany wzór umowy- zał. Nr 5 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.2) Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zapoferowanych wyrobów. 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.5) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum jedno) np. referencje. 2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Dla Zadania nr 2 - Wykonawca dostarczy próbki: wzory zaoferowanych worków, po 1 sztuce dla każdej pozycji, według asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz przedmiotu zamówienia/ cenowy. Powyższe próbki należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do Działu Zamówień Publicznych SPZOZ Sanok. 2.7.) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 a) , składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605)) tj. dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SPZOZ w Sanoku Adres:ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku- Sekretariat Adres:ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ręczniki listkowe jednorazowego użytku jednowarstwowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników listkowych jednorazowego użytku jednowarstwowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- wg. CPV-21.22.10.00-8..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki foliowe na odpady medyczne i komunalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych na odpady medyczne i komunalne w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- wg. CPV-25.22.21.00-4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czyszcząco-dezynfekcyjne, pady do mycia i szorowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszcząco-dezynfekcyjnych, padów do mycia i szorowania w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- wg. CPV-36.67.30.00-9..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki piorąco- dezynfekcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- wg. CPV-24.80.00.00-2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.80.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ręczniki papierowe do rąk jednorazowego użytku typu Tork Premium oraz papier toaletowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych do rąk jednorazowego użytku typu Tork Premium oraz papieru toaletowego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ- wg. CPV-21.22.13.00-1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.