eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup urządzeń komputerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Kraków: Zakup urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 133960 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń komputerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik numer 3 do specyfikacji i załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Część I Stacje robocze - komputery wysokowydajne Część II Stacje robocze - komputery biurkowe Część III Monitory Część IV Drukarki laserowe Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia. 4. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium - dla poszczególnej części - w wysokości Część I Stacje robocze - komputery wysokowydajne w wysokości 4.000,00 Część II Stacje robocze - komputery biurkowe w wysokości 3.000,00 Część III Monitory w wysokości 3.000,00 Część IV Drukarki laserowe w wysokości 1.700,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt. 3 lit. a) i b) ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3 Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3 - 4, 31 - 004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska - Graba, pok. 324...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3 - 4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: Wymagane dokumenty dotyczące Części I Stacje robocze - komputery wysokowydajne: 1. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych stacji roboczych (nie dotyczy urządzeń peryferyjnych), 2. Oświadczenie w sprawie liczby punktów (nie mniej niż 58 pkt.) uzyskanych dla oferowanej stacji roboczej w teście SPEC CPU2006, test SPECint_rate2006 dla oferowanego oprogramowania systemowego (wzór oświadczenie jest zawarty w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji), 3. Oświadczenie, że poziom emitowanego hałasu oferowanej stacji roboczej mierzony w ramach normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 24 dB, (wzór oświadczenie jest zawarty w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji), Wymagane dokumenty dotyczące Części II Stacje robocze - komputery biurkowe: 4. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych stacji roboczych (nie dotyczy urządzeń peryferyjnych), 5. Oświadczenie w sprawie liczby punktów (nie mniej niż 21 pkt.) uzyskanych dla oferowanej stacji roboczej w teście SPEC CPU2006, test SPECint_rate2006 dla oferowanego oprogramowania systemowego (wzór oświadczenie jest zawarty w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1b do specyfikacji), 6. Oświadczenie, że poziom emitowanego hałasu oferowanej stacji roboczej mierzony w ramach normy ISO 7779 i wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynosi nie więcej niż 24 dB (wzór oświadczenie jest zawarty w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1b do specyfikacji), Wymagane dokumenty dotyczące Części III Monitory: 7. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych monitorów, Wymagane dokumenty dotyczące Części IV Drukarki laserowe: 8. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych drukarek, Dla wszystkich części: 9. Wypełniony Załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d specyfikacji zawierający opisy parametrów oferowanego sprzętu odpowiednio dla części nr I, II, III, lub IV. II Pozostałe dokumnety wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji (odpowiednio załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d), 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 3. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. III Zapisy w Sekcji II.2), oraz 3) w Częściach Nr 1, 2, 3, 4 otrzymują brzmienie: Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Stacje robocze - komputery wysokowydajne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych: Stacje robocze - komputery wysokowydajne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.00.00-0, 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Stacje robocze - komputery biurkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych: Stacje robocze - komputery biurkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych: Monitorów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Drukarki laserowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych: drukarki laserowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro netto..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.