eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeRemont Lokalu Mieszkalnego Położonego w Budynku Biurowo-Mieszkalnym Siedziby Nadleśnictwa Gryfice. 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1/1A



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Gryfice: Remont Lokalu Mieszkalnego Położonego w Budynku Biurowo-Mieszkalnym Siedziby Nadleśnictwa Gryfice. 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1/1A
Numer ogłoszenia: 133928 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna. Leśnictwo i Pozyskanie Drewna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Lokalu Mieszkalnego Położonego w Budynku Biurowo-Mieszkalnym Siedziby Nadleśnictwa Gryfice. 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1/1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu Remontu Lokalu Mieszkalnego Położonego w Gryficach, Gryfice Osada Zdrój 1/1A, zgodnie z Projektem Budowlanym, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacją Techniczną Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlanych w tym: - roboty rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty okładzinowe, - roboty instalacji zimnej wody, - roboty instalacji ciepłej wody użytkowej, - roboty izolacyjne, - roboty instalacji centralnego ogrzewania, - roboty instalacji elektrycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 300.00 PLN. (Słownie: trzy tysiące trzysta złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w formie pieniężnej sposób przekazania w tym dane i numer rachunku bankowego Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Gryfice 80 20320 0045 1110 0000 0054 42 90 z dopiskiem na blankiecie przelewu, czego dotyczy ( kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. 700 ÷ 1500 (do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia wyznaczonego terminu składania ofert do dnia 29 maja 2009 r. godz. 1200. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie zgodnie z art. 46 ust. 1, pkt. 1, 2, 3; ust. 2, pkt. 1, 2, 3, ust. 3; ust. 4. Prawa Zamówień Publicznych. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymana wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie ora dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez Wykonawcę określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, - zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w ostatnich 2 latach wykonał co najmniej jedno zadanie podobne do przedmiotu zamówienia o wartości 150 000.00 PLN potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero kopiom protokołu odbioru robót budowlanych, listu referencyjnego od Zamawiającego na rzecz, którego wymienione zadanie było wykonane. - w przypadku nie spełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, - niezabezpieczenia wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie musi zawierać oferta 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocników osób składających ofertę do udziału w postępowaniu, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału we postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia ora dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z wyspecyfikowaniem ich rodzaju, podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentacji potwierdzającej, że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, c) wykaz - informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, przewidywanych do zatrudnienia w ramach umowy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, d) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przewidywanej części - zakresu robót, wraz z informacjami na temat osób przewidywanych do realizacji zamówienia i ich uprawnień, także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1a, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć wyżej wymienione dokumenty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, składane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnienia od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez Wykonawcę w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa. V.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego /sekretariat/ Nadleśnictwo Gryfice 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.