To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Sosnowiec: Zakup artykułów promocyjnych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ IV
Numer ogłoszenia: 133923 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114563 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów promocyjnych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjnych - w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół -takich jak: notatników,format: A5,nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK 4+0, liczba kartek: 50 (wydruk jednostronny), materiał: kartki białe w linie, wyrywane od góry,wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL- ilość: 620 szt. długopisów, materiał: metal, bez skuwki z klipsem, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK, wkład: niebieski, wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL - ilość: 620 szt. teczek, format: A4, materiał: twarda i sztywna tektura o grubości min. 2 mm oklejona folią błyszczącą jednostronnie, zamykana na gumkę, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK 4+0, wykonanie projektu zgodnie z zasadami POKL - ilość: 620 szt. Pendrive, nadruk: logo Kapitał Ludzki, logo Projektu, Logo Unii Europejskiej, CMYK, pojemność min: 3GB, wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL-ilość: 100 szt. Roll-up, wielkość 100x200, druk kolorowy, CMYK, aluminiowa konstrukcja z dwiema nóżkami; górna listwa zatrzaskowa; maszt składany dzielony na 3 części; załączona torba transportowa; wydruk na materiale Black Out 410 g/m2 (lub materiał wyższej jakości); wykonanie projektu zgodnie z zasadami promocji POKL - ilość: 3 szt. Tablicy informacyjno-promocyjnej do oznaczenia siedziby projektu z logo PO KL, UE oraz logo projektu, format: A4, materiał: blacha srebrna z nadrukiem laserowym. Srebrna blacha musi być przyklejona do płyty pleksi, która posiada 4 uchwyty z możliwością przymocowania do ściany - ilość: 3 szt. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w poszczególnych etapach prac wykonawczych był zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać wszystkie uwagi Zamawiającego dotyczące zamawianych materiałów promocyjnych. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu wprowadzanych zmian. 3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w formie elektronicznej projektów poszczególnych elementów wchodzących w skład materiałów (notatnik, długopis, teczka, pendrive, roll-up i tabliczka) opracowanych w oparciu o specyfikację zawartą w punkcie 1. 4. Zamawiający zobowiązuje się do akceptacji projektów materiałów w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania lub zobowiązuje się do wniesienia w tym terminie zastrzeżeń, które zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Po otrzymaniu zastrzeżeń Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego zastrzeżeń. 5. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie po jednym egzemplarzu notatnika, długopisu, teczki pendriva oraz wersję elektroniczną wszystkich materiałów promocyjnych wykonanych w ramach niniejszego zamówienia dla potrzeb ewentualnej kontroli i rozliczenia projektu. 6. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i spełniać łącznie następujące kryteria: - funkcjonalność, tj. umożliwiają swobodne korzystanie zgodnie z ich przeznaczeniem, są odpowiednio dopasowane, spełniają swoje przeznaczenie; - trwałość, tj. czy produkt nie ulega łatwo zniszczeniu (np. kartki notatnika są dobrze sklejone, nadruki są trwałe); - estetyka, tj jak pod względem estetycznym wykonane są produkty, np. nie występują zarysowania, zagięcia, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem; - poszczególne części artykułów są dobrze do siebie dopasowane; - dany produkt nie odbiega wyglądem od dostępnych na rynku standardów; - sposób wykonania i użyte materiały nie budzą wątpliwości co do jakości produktu. 7. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do wykonania i dostarczenia zapakowanych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosno-wiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. Dostarczenie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Europartners Mirosław Dudek, ul. Wieniawskiego 49, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10897,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9764,48
Oferta z najniższą ceną: 6463,40 / Oferta z najwyższą ceną: 14489,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów promocyjnych dla Biura RPD"
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa artykułów promocyjnych dla programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





