eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu miasta - modernizacja punktów kamerowych oraz systemu rejestracji i transmisji obrazu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Olsztyn: Wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu miasta - modernizacja punktów kamerowych oraz systemu rejestracji i transmisji obrazu
Numer ogłoszenia: 133911 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu miasta - modernizacja punktów kamerowych oraz systemu rejestracji i transmisji obrazu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji punktów kamerowych oraz systemu rejestracji i transmisji obrazu (w ramach rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu miasta). Zakres prac do wykonania obejmuje: - Wymianę (dostawę i montaż) 8 istniejących kamer monitoringu miasta na nowe, - Wymianę (dostawę i montaż) 3 istniejących rejestratorów monitoringu miasta na nowe, - Wymianę (dostawę i montaż) 1 istniejącego rejestratora na nowy, - Wymianę (dostawę i montaż) aktualnie funkcjonującego routera (firewalla) na nowy, - Wymianę (dostawę i montaż) 2 par konwerterów światłowodowych do transmisji Ethernet na odcinku CZK - KM Policji na ul. Pstrowskiego oraz na odcinku CZK - Ratusz, na nowe Szczegółowe, minimalne parametry urządzeń zostały opisane w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 29.81.60.00 - Urządzenia monitorowania ruchu Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 2.500 (dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu dla systemu monitoringu o wartości, co najmniej równej kwocie 200.000 zł (z VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. a) co najmniej dwiema osobami, które zostały przeszklone w zakresie instalacji i uruchomienia dostarczanych urządzeń przez producentów - autoryzowane serwisy - dystrybutorów b) co najmniej dwiema osobami posiadającymi licencje zabezpieczenia technicznego II - stopnia (zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia) UWAGA !!! Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy gdy wymagane osoby, które posiadają licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia były równocześnie wymaganymi osobami przeszkolonymi w zakresie instalacji i uruchomienia dostarczanych urządzeń (zgodnie z wymogiem pkt. 5 ppkt 2.b) niniejszego rozdziału) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, - licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia osób wskazanych w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały należycie wykonane (opinie, referencje, protokoły itp ), - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, tj.: licencje zabezpieczenia technicznego II - stopnia (zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 w godz. 800 - 1500, lub zostanie przesłana za pośrednictwem poczty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. Brak któregokolwiek z urządzeń objętych daną częścią zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Otwarcie ofert nastąpi 02.07.2008 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1 , 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 3. Znak sprawy: ZP.c.3410- 72-2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.