eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Końskie: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka.
Numer ogłoszenia: 133894 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - Droga Nr 0418 T Koliszowy - Bedlno - Radomek w km 0+000 do km 0+800 na długości 800 mb. CZĘŚĆ 2 - Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec w km 0+000 do km 0+950 i w km 5+213 do km 6+213 na długości 1950 mb. CZĘŚĆ 3 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka - Młotkowice - Lipa - Jakimowice w km 0+130 do km 0+230 (str. lewa i prawa), w km 3+470 do km 3+560 (str. prawa) i w km 6+000 do km 6+043 (str. lewa). CZĘŚĆ 4 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej 0391 T Wyszyna Rudzka - Maleniec - gr.woj.świętokrzyskiego - (Grębenice) w km 4+016 do km 4+146 (str. lewa)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp, 3. Prowadzą działalność gospodarczą, w zakresie której mają wykonywanie robót budowlanych drogowych. 4. Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 1 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty (na każdą część zamówienia obowiązuje odrębna oferta): 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1A do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 1B do formularza ofertowego); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (z tolerancją do 20%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót drogowych), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego ważnych na czas składania oferty. W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w pppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład; Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72 , pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga Nr 0418 T Koliszowy - Bedlno - Radomek w km 0+000 do km 0+800 na długości 800 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0418 T Koliszowy - Bedlno - Radomek w km 0+000 do km 0+800 na długości 800 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1)Wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie 0-31,5 grubości 0,08 m. - 2258,8 m2. 2)Wykonanie obustronnego wykopu szerokości 1,0 m głębokości 0,1 m pod poszerzenie z wywozem urobku do 1 km. - 670 m2. 3)Wykonanie podbudowy z tłucznia na poszerzeniu szerokości 1,0 m grubości 0,1 m - 670 m2. 4)Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0-63 mm gr. 0,15 m - 1541 m2. 5)Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 5 cm, ruch KR-1 - 3715,5 m2. 6)Naprawa poboczy poprzez uzupełnienie materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm - średnio 0,13 m - 930 m2, - średnio 0,20 m - 670 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec w km 0+000 do km 0+950 i w km 5+213 do km 6+213 na długości 1950 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga Nr 0390 T Wyszyna Fałkowska - Kołoniec - Maleniec w km 0+000 do km 0+950 i w km 5+213 do km 6+213 na długości 1950 mb. -do wykonania następujące rodzaje i zakresy robót: 1)Mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z masy bitumicznej w ilości 75 kg na m2 - 643,46 Mg. 2)Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 4 cm, ruch KR - 1 - 8418,75 m2 3)Mechaniczna ścinka poboczy średnio grubości 0,1 m z odwozem ziemi na odległość do 1 km - 3100 m2. 4)Naprawa poboczy poprzez uzupełnienie kruszywem frakcji 0-31,5 mm, średnio gr. 7 cm - 3900 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka - Młotkowice - Lipa - Jakimowice w km 0+130 do km 0+230 (str. lewa i prawa), w km 3+470 do km 3+560 (str. prawa) i w km 6+000 do km 6+043 (str. lewa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka - Młotkowice - Lipa - Jakimowice w km 0+130 do km 0+230 (str. lewa i prawa), w km 3+470 do km 3+560 (str. prawa) i w km 6+000 do km 6+043 (str. lewa). 1) Rozbiórka z odwozem do 1 km: - krawężnika betonowego - 200 mb, - płytek betonowych 50x50x7 - 259 m2, - rozbiórka masy bitumicznej grubości 4 cm - 31,6 m2. 2) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej śr. gr 0,15 m z odwozem na odległość do 1 km - 135,20 m2. 3) Ustawienie krawężnika betonowego 15x 30 x 100 na ławie betonowej z oporem z uprzednim wykonaniem - 337 mb. rowka z odwozem ziemi na odległość do 1 km : wg KPED tab. 03.10 4) Ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - 234 mb. 5) Wykonanie koryta pod podbudowę na wjazdach grubości 0,20 - 78,29 m2. 6) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 0,15 na wjazdach - 78,29 m2. 7) Wykonanie w-wy odsączającej piaskowej grubości 0,1 m pod chodnik - 390,25 m2. 8) Ułożenie chodnika z kostki brukowej czerwonej grubości 6 cm na posypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm - 390,25 m2. 9) Ułożenie kostki brukowej szarej grubości 8 cm na wjazdach na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. - 78,29 m2. 10) Uzupełnienie przestrzeni pomiędzy krawężnikiem, a istniejącą nawierzchnią mieszanką betonową - 2,5 m3. 11) Pogłębienie rowu średnio 30 cm z plantowaniem dna i skarp (odwóz ziemi do 1 km) - 14,91 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej 0391 T Wyszyna Rudzka - Maleniec - gr.woj.świętokrzyskiego - (Grębenice) w km 4+016 do km 4+146 (str. lewa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej 0391 T Wyszyna Rudzka - Maleniec - gr.woj.świętokrzyskiego - (Grębenice) w km 4+016 do km 4+146 (str. lewa). 1) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej śr. gr 0,15 m z odwozem na odległość do 1 km - 159,0 m2. 2) Ustawienie krawężnika betonowego 15x 30 x 100 na ławie betonowej z oporem z uprzednim wykonaniem - 113 mb. rowka z odwozem ziemi na odległość do 1 km : wg KPED tab. 03.10 3) Ustawienie obrzeży betonowych 6 x 20 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - 111 mb. 4) Wykonanie koryta pod podbudowę na wjazdach grubości 0,20 m - 7,5 m2. 5) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 0,15 m na wjazdach - 7,5 m2. 6) Wykonanie w-wy odsączającej piaskowej grubości 0,1 m pod chodnik - 159,0 m2. 7) Ułożenie chodnika z kostki brukowej czerwonej grubości 6 cm na posypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm - 159,0 m2. 8) Ułożenie kostki brukowej szarej grubości 8 cm na wjazdach na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. - 7,5 m2. 9) Uzupełnienie przestrzeni pomiędzy krawężnikiem, a istniejącą nawierzchnią mieszanką betonową - 0,85 m3. 10) Karczowanie pnia fi 50 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.