Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Gorlice: Nabór personelu na administratorów platformy e-learningowej w ramach projektu pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
Numer ogłoszenia: 133826 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 77 66, faks 18 353 77 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór personelu na administratorów platformy e-learningowej w ramach projektu pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nabór personelu na administratorów platformy e-learningowej w ramach projektu pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. 2. Wymagania stawiane kandydatom: - wykształcenie wyższe, - znajomość zagadnień z dziedziny informatyki i bezpieczeństwa komputerowego. 3. Do obowiązków administratora platformy e-learningowej należeć będzie w szczególności: - instalowanie, aktualizacja i bieżący nadzór nad funkcjonowaniem składników oprogramowania, - zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników platformy edukacyjnej, - monitorowanie wykorzystania zasobów fizycznych i logicznych platformy, - zapewnienie ciągłości pracy platformy, - nadzór nad przestrzeganiem zasad polityki bezpieczeństwa, - udzielanie niezbędnej pomocy użytkownikom indywidualnym, - prowadzenie niezbędnych ewidencji, - pełnienie dyżurów w szkołach objętych projektem. 4. Administrator realizował będzie zadanie w okresie: 2011 r. - 5 miesięcy (czerwiec, wrzesień-grudzień), 2012 r. - 10 miesięcy (styczeń-czerwiec, wrzesień-grudzień). Usługa prowadzona będzie w wymiarze 10 godzin lekcyjnych (45 min.) w miesiącu. 5. Zakres zamówienia dotyczy 20 szkół. Zadanie 1 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Bystrej. Zadanie 2 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Dominikowicach. Zadanie 3 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Klęczanach. Zadanie 4 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Kobylance. Zadanie 5 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w gimnazjum w Kwiatonowicach. Zadanie 6 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej. Zadanie 7 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Stróżówce. Zadanie 8 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Szymbarku. Zadanie 9 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Zagórzanach. Zadanie 10 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Warzycach. Zadanie 11 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Szebniach. Zadanie 12 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Osobnicy. Zadanie 13 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Tarnowcu. Zadanie 14 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Święcanach. Zadanie 15 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Jaszczwi. Zadanie 16 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Dłużcu. Zadanie 17 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Zarzeczu. Zadanie 18 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Wierzchowisku. Zadanie 19 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Gołaczewach. Zadanie 20 Pełnienie funkcji administratora platformy e-learningowej w Zespole Szkół w Kluczach - 2 osoby. 6. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił we wzorze Umowy, który stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 4 do SIWZ oraz załącznika Nr 5 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w przypadku: a) terminu rozpoczęcia (nie wcześniej jednak niż od 13.06.2011r.) lub zakończenia prac (nie później jednak niż 31.12.2012 r.) wywołanych przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego np. działania siły wyższej. b) miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający. c) w przypadku złożenia oferty przez firmę dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w §1 ust. 3 wzoru umowy, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynika przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 20 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych w §3- §5 wzoru umowy i inne zdarzenia losowe). Nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania w zakresie kwalifikacji określone w ofercie. 2. Dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w §1 ust. 3 wzoru umowy, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynika przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 20 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych w §3- §5 wzoru umowy i inne zdarzenia losowe) bez konieczności ponownego uruchomienia procedury przetargowej. Nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania w zakresie kwalifikacji określone w ofercie. 3. Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 4. Zmianę umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE,
38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, I piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:00, miejsce: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE, 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, dziennik podawczy I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W OKRESIE:OD 01.01.2026 r. DO 30.06.2026 r DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH UL. MICHALUSA 14
- Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie krytej pływalni i basenie odkrytym w Gorlicach, ul. Sportowa 2, 38-300 Gorlice
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Gorlice i podległych jednostek w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- Ochrona wraz z monitoringiem p.poż. i SSWiN obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Gorlicach, ul. Biecka 5
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu obsługi turbin wiatrowych wraz z egzaminem w ramach realizacji projektu - Aktywni i kompetentni mieszkańcy powiatu sławieńskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
- Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie kursów teoretycznych realizowanych w Ośrodku Kształcenia Lotniczego PANS w Chełmie - II edycja
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2026
- "Przeprowadzenie kursu spawania dla uczniów z ZSZ w Dynowie"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





