Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Olsztyn: Docieplenie Elewacji i wymiana okien w budynku Prokuratury Rejonowej Olsztyn - Północ przy ul. E. Plater 12 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 133804 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, fax (089) 52 15 401.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.prokuratura.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie Elewacji i wymiana okien w budynku Prokuratury Rejonowej Olsztyn - Północ przy ul. E. Plater 12 w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z dociepleniem ścian i wymianą okien w budynku Prokuratury Rejonowej Olsztyn Północ w Olsztynie przy ul. E. Plater 12 w nastepującym zakresie: - docieplenie ścian nadziemia styropianem grubości 12cm metodą lekką mokrą, wraz z wykonaniem tynku o fakturze - baranka w kolorach zgodnych z projektem, - docieplenie ścian piwnic styropianem grubości 8cm metodą lekką mokrą, wraz z wykonaniem tynku żywicznego kamyczkowego - gramaplast w kolorach zgodnych z projektem, - wykonanie na części elewacji boni, - wykonanie na elewacji gzymsów, - wykonanie okładzin ścian z granitu - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy cynkowo - tytanowej o grubości 0,55mm, - przełożenie rur spustowych, - demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - montaż nowych okien PCV, - montaż nowych parapetów wewnętrznych z płyty laminowanej grubości 2cm - posforning - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo - tytanowej o grubości 0,55mm, - obrobienie ościeży i ścian po montażu nowych okien i parapetów, - przemalowanie ścian z oknami po wykonaniu prac remontowych, - ułożenie pod styropianem okablowania do przewidzianych w przyszłości kamer. Zamawiający ustala następujące parametry nowych okien. Okna Parteru i kancelarii tajnej - Okna z wysokoudarowego PCV antywłamaniowe - kolor biały, - Profil skrzydła i ramy - pięciokomorowy, energooszczędny, sztywny i estetyczny. - Pakiet szkła dźwiękochłonny Termoflout antywłamaniowy - pakiet jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła nie większym jak k=1,1 W/(m2*K) + argon, - Szprosy międzyszybowe - szerokość 25mm białe, - Okucia obwiedniowe antywłamaniowe umożliwiające mikrowentylację w skrzydłach rozwierno-uchylnych, - Okna standardowo wyposażone w listwę montażową, - Profil skrzydła pół zlicowany z ościeżnicą Okna pozostałych kondygnacji - Okna z wysokoudarowego PCV - kolor biały, - Profil skrzydła i ramy - pięciokomorowy, energooszczędny, sztywny i estetyczny. - Pakiet szkła dźwiękochłonny Termoflout bezpieczny - pakiet jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła nie większym jak k=1,1 W/(m2*K) + argon, - Szprosy międzyszybowe - szerokość 25mm białe, - Okucia obwiedniowe umożliwiające mikrowentylację w skrzydłach rozwierno-uchylnych, - Okna standardowo wyposażone w listwę montażową, - Profil skrzydła pół zlicowany z ościeżnicą Powyższe prace będą wykonywane w taki sposób aby umożliwić prawidłowe funkcjonowanie całej jednostki w trakcie remontu. Szczegółowy zakres przedmiotu postępowania opisano przy pomocy przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dołączonych do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm). 5. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 1.1. Podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - wzór formularza stanowi zał. Nr 1, 1.2. Kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych. Do szczegółowego kosztorysu ofertowego należy również dołączyć: - zestawienie potrzebnych materiałów z cenami jednostkowymi - zestawienie sprzętu 2. Oświadczenia wymagane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych 2.1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) - zał. Nr 2, 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) - zał. Nr 3, 3. Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty Poniższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3.1. Wymagane dokumenty na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności 3.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.2. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.2.1. Wykaz co najmniej 2 podobnych prac remontowych o wartości min. 500.000 zł brutto wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. - zał. Nr 4, 3.2.2. Podpisany projekt umowy - zał. Nr 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prkuratura Okręgowa Wydział IV Budrzetowo Administracyjny ul. Kopernika 5 10-959 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okregowa ul. Dabrowszczaków 12 10-959 Olsztyn Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Naprawy wyposażenia placów zabaw i siłowni plenerowych na terenach będących w utrzymaniu Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w 2025 roku - część I
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby 23. Olsztyńskich Dni Nauki i Sztuki
- Przebudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku ZSO nr 6 w Olsztynie
- "Remont budynku nr 72 w Kompleksie Wojskowym nr 8684 w Ciechanowie przy ulicy Wojska Polskiego 54"
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup mebli na wyposażenie pomieszczenia wspólnego w Domu Studenckim nr 10 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.