Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Chełm: Dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, pojazdów i urządzeń według poszczególnych zadań
Numer ogłoszenia: 133751 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, pojazdów i urządzeń według poszczególnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: zamiatarka samojezdna ze zbiornikiem na wodę - pojazd używany, nr inwestycji 39.Z/304/2007/004. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 1. CPV: 34144431-8. Zadanie nr 2: samochód dostawczy - typ rolnik, podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - pojazd nowy, nr inwestycji: 28.Z/304/2007/001. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 2. CPV: 34115000-6. Zadanie nr 3: samochód osobowy służbowy - pojazd używany, nr inwestycji 30.Z/304/2007/032. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 3 i 3a. CPV: 34110000-1. Zadanie nr 4: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem odśnieżnym hydraulicznym szt. 1 - pojazd nowy, urządzenie nowe, nr inwestycji: 38.Z/304/2007/029. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 4. CPV: 29370000-3, 29523131-8. Zadanie nr 5: Pług pneumatyczny lemieszowy jednostronny - urządzenie nowe, nr inwestycji 26.Z/304/2007/033. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 5. CPV: 29523131-8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.31-8, 34.11.50.00-6, 34.11.00.00-1, 29.37.00.00-3, 29.52.31.31-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U, Nr 19 poz. 177) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 3 porównywalnych pojazdów i urządzeń określonych w zadaniach nr 2 i 4, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załącznikach do poszczególnych zadań, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 4. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 5. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw pojazdów, wykaz odbiorców, pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 6. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry, opis techniczny i spełnienie wymogów formalnych potwierdzające wypełnienie warunków określonych dla poszczególnych zadań. 7. W zakresie zadania nr 1 i nr 3 dokument potwierdzający wykonanie badania technicznego w Autoryzowanej Stacji Obsługi Pojazdów marki pojazdu lub Autoryzowanym Serwisie marki pojazdu oceniające stan techniczny - zużycie pojazdu określające procent zużycia (im większy procent od 0 do 100% tym większe zużycie podzespołu lub elementu) w grupach: podwozie, nadwozie (zabudowa), zawieszenie i układ jezdny, układ hamulcowy i kierowniczy, silnik i układ przeniesienia napędu, stan instalacji elektrycznej, ogólna ocena pojazdu. Dodatkowo należy dołączyć wynik badania komputerowego, a jeżeli pojazd nie posiada możliwości jego wykonania dokument poświadczający brak tej możliwości od stacji wykonującej w/w badania, oraz dokument stwierdzający odpowiednie badanie i poświadczenie bezwypadkowego użytkowania pojazdu w okresie poprzednim. Wszystkie powyższe badania i dokumenty mają być dokonane i wystawione przez tą samą stację oraz wykonane nie wcześniej niż 5 dni roboczych przed dniem składania ofert. Dokumenty muszą zawierać nr silnika i podwozia (nadwozia) wpisany przez przedstawiciela stacji wykonującej badania i wystawiającej dokumenty w sposób gwarantujący prawidłową identyfikację pojazdu. 8. W zakresie zadania nr 1 i nr 3 dokument wystawiony przez producenta oferowanego pojazdu lub przedstawiciela producenta na Polskę lub Autoryzowany Serwis producenta potwierdzający, iż oferowany pojazd znajduje się aktualnie w ciągłej produkcji. 9. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wraz ze złożeniem oferty na realizacje zadania nr 1 i nr 3 dokonają prezentacji pojazdu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 9 do SIWZ w siedzibie Zamawiającego ul. Bieławin 5. Prezentacje będą odbywały się wg kolejności nadesłanych (złożonych) ofert w dniu 14 sierpnia 2007 r., od godz. 9:00. W przypadkach wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia (utrudniania drogowe, awarie środka transportowego) Zamawiający dopuszcza zmianę kolejności pokazu pojazdów. Pojazdy muszą być dostarczone do pokazu najpóźniej na godzinę przed otwarciem ofert, tj. do 12:00. Dostarczenie pojazdu po godz. 12:00 lub niedostarczenia pojazdu do pokazu spowoduje, iż oferta danego Wykonawcy będzie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Podczas prezentacji Zamawiający dokona oceny przedstawianych pojazdów w zakresie zgodności z wymogami określonymi w załączniku nr 1 i nr 3 oraz przedstawiciel Zamawiającego wykona próbną jazdę. Po każdej z prezentacji sporządzony zostanie protokół oceny dokonanej przez komisję Zamawiającego wg załącznika nr 9, który będzie stanowił podstawę oceny punktowej zawartej w kryterium oceny w pkt XIII ustęp 2.4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancyjny - zad nr 4 i nr 5 - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, sekretariat, pok nr 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamiatarka samojezdna ze zbiornikiem na wodę - pojazd używany, nr inwestycji 39.Z/304/2007/004. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. wiek pojazdu w latach - 20
- 3. ocena dokonana w niezależnej stacji wg opisu zawartego w pkt. IX ust. 9 SIWZ - 20
- 4. ocena dokonana podczas pokazu pojazdu wg załącznika nr 9 - 15
- 5. okres gwarancyjny - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód dostawczy - typ rolnik podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - pojazd nowy, nr inwestycji: 28.Z/304/2007/001. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. dodatkowe wyposażenie zawarte w cenie oferowanej opisane w załączniku nr 10, dopuszczone przez Zamawiającego - 30
- 3. okres gwarancyjny - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód osobowy służbowy - pojazd używany, nr inwestycji 30.Z/304/2007/032. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 3 i 3a..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. wiek pojazdu w latach - 20
- 3. ocena dokonana w niezależnej stacji wg opisu zawartego w pkt. IX ust. 9 SIWZ - 20
- 4. ocena dokonana podczas pokazu pojazdu wg załącznika nr 9 - 15
- 5. okres gwarancyjny - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem odśnieżnym hydraulicznym szt. 1 - pojazd nowy, urządzenie nowe, nr inwestycji: 38.Z/304/2007/029. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00-3, 29.52.31.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancyjny - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług pneumatyczny lemieszowy jednostronny - urządzenie nowe, nr inwestycji 26.Z/304/2007/033. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 5. CPV: 29523131-8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.31-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancyjny - 10
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





