eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 133717 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 , ul. Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I System Holtera ciśnienia tętniczego - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne a) Wymagane parametry rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera: -metoda pomiaru oscylometryczna; -pomiar ciśnienia skurczowego i rozkurczowego oraz średniego; -pomiar częstości rytmu; -możliwość podziału okresu badań na min. 3 podokresy; -możliwość programowania cykli pomiarowych; -posiada koszyk lub wieszak do rozmrażania osocza, Czas rejestracji większy niż 24 godziny; -możliwość rozpoczęcia badania bez podłączenia do komputera; -pomiar na żądanie; -wyświetlacz alfanumeryczny; -automatyczny dobór ciśnienia w rękawie pacjenta; -możliwość wyświetlania na ekranie zmierzonych wartości; -możliwość zablokowania wyświetlacza; -współpraca z komputerem klasy PC poprzez port USB; -wykrywanie błędnych pomiarów oraz powtórka pomiaru; -kabel łączący komputer z rejestratorem w zestawie; -zasilanie rejestratora: maksymalnie 2 baterie AA lub akumulatorki; -mankiety pomiarowe o rozmiarach w zestawie: S o wymiarach 20-24cm, M o wymiarach 24-32cm, L o wymiarach 32-38cm, XL o wymiarach 38-55cm; -wymagany skład kompletu: rejestrator, 4 rozmiary wielorazowych mankietów pomiarowych wyposażonych w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia, specjalny futerał z paskami do noszenia rejestratora, komplet akumulatorków AA (4szt.) , ładowarka do akumulatorków, miarka do pomiaru obwodu ramienia; -dopuszczenia certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania dotyczące parametrów technicznych oprogramowania: -wbudowana baza danych pacjentów i badań; -możliwość przeglądania wyników pomiarów w formie tabeli; -automatyczna eliminacja błędnych pomiarów; -możliwość wprowadzenia uwag; -prezentacja wyników pomiarów w formie wykresów; -prezentacja histogramów ciśnienia skurczowego, rozkurczowego oraz HR; -zaznaczanie na wykresie wartości progowych oddzielnie dla każdego podokresu; -obliczenie procentu pomiarów przekraczających wartości progowe dla całości badania i poszczególnych podokresów; -wyliczenie takich wartości jak: ciśnienia maksymalne, średnie i minimalne dla całości badania jak i dla każdego podokresu; -funkcja eksportu danych; -możliwość archiwizacji danych; -możliwość konfiguracji parametrów pomiarowych; -możliwość konfiguracji raportu; -możliwość tworzenia raportów w postaci plików PDF; -funkcja przesyłania raportów za pomocą poczty elektronicznej. Część II System Holtera do EKG - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne a) Wymagania dotyczące analizatora holterowskiego EKG: -przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym; -przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip); -analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym; -analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń; -automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych; -automatyczna analiza odcinka ST; -możliwość konfiguracji parametrów analizy; -możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia; -automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST; -baza danych pacjentów i badań; -możliwość konfiguracji raportu końcowego; -możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin; -możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń; -możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3; -możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału; -natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy); -możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym; -możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii; -analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia; -automatyczna kalibracja; -możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu; -analiza czasowa HRV , prezentacja wyników w formie graficznej; -analiza spektralna HRV, prezentacja wyników w formie graficznej; -archiwizacja bazy danych; -licencjonowane oprogramowanie; -system zainstalowany na dedykowanym stanowisku z mobilnym stolikiem pod zestaw, wyposażonym w komputer PC typu laptop z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym, o przekątnej monitora min. 15,4, drukarka laserowa A4 (proszę podać skład zestawu oraz podstawowe parametry oferowanych elementów zestawu); b)Wymagania dotyczące rejestratora holterowskiego EKG: -rejestrator cyfrowy; -liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3; -czas rejestracji min.48 godziny; -liczba elektrod max. 7; -automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina); -rejestracja bez kompresji danych; -przycisk zdarzeń pacjenta; -detekcja pików rozrusznika serca; -zasilanie maksymalnie z 2 baterii AA 1,5V lub akumulatorków; -kontrola stanu baterii oraz podłączenia elektrod; -podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym; -zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora; -sygnalizacja stanu aktywności rejestratora; -masa max 200 gram; -przedmiot oferty będzie fabrycznie nowy; -instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim; -przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty. Część III Spirometr - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne Parametry jakościowe i cechy techniczno-użytkowe: -spirometr diagnostyczny - komputerowy; -zasilanie - port USB; -czujnik typ - Pneumotach; -możliwość przeprowadzania testów: FVC, SVC, MVV, Pre-Post BD; -3 pompy wymuszające cyrkulację płynu podczas procesu dezynfekcji; -zakres objętości 0-14 l; -zakres przepływu +/- 14 l/s; -posiadanie następujących parametrów: FVC, FIVC, FIV1, FIV1%, FEV0.5, FEV1, FEV2, FEV3, FEV5, FEV6, FEVO.5, FEV0.5%, FEV 1%, FEV1/FVC, FEV2%, FEV3%, FEV5%, FEV6%, PEF, FEF,25, FEF50, FEF75, FEF0,2-1,2, FEF25-75, FEF75-85, PIF, FIF50, FEF50/FIF50, FFV1/FEV6, FET, MEF25, MEF50, MEF75, SVC, ERV, IRV, VT, IC, BF, MV, Tin, Tex, Tin/Tex, MVV, MV, VT, BF, Czas, DFRC; -możliwość tworzenia następujących raportów: FVC - objętość/czas, FVC -przepływ/objętość, FVC - zarówno objętość/czas jak i przepływ/objętość, SVC -objętość/czas; -dostosowywalne formaty raportów; -dźwiękowe i wizualne bodźce w instruowaniu pacjentów służące jako pomoc; -dokładność i powtarzalność wg standardu ATS/ERS 2005; -pompa kalibracyjna 3 l; -ustniki jednorazowe - 100 szt. w zestawie; -wykresy przepływ/czas i przepływ/objętość w czasie rzeczywistym; -automatyczna interpretacja; -instrukcje w języku polskim; -oprogramowanie w języku polskim; -aparat musi spełniać normy: ATS, NIOSH, OSHA I Social Security. Część IV Nosze - transporter - 1 szt.; Kod CPV- 33192160 -1 Nosze Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -transporter - stół do zabiegów chirurgicznych, opatrunkowych; -możliwość zmiany wysokości leża pompą hydrauliczną; -pochyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga; -możliwość unoszenia oparcia pleców wspomagane sprężynami gazowymi z blokadą; -transporter nie musi być wyposażony w koła ,ale jeżeli będzie to powinien mieć centralną blokadę kół. Część V Kontener na materiały sterylizowane - 2 zestawy; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x157 mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 1szt.; -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x209mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze zielonym 1 szt.; -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 300x285x157 mm. z pokrywa bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 3 szt.; -kosze do kontenerów ze stali nierdzewnej z rączkami (uchwytami) do przenoszenia o wymiarach zewnętrznych 243x253x106 mm. 2 szt. Część VI Kardiomonitor modułowy - 1 szt.; Kod CPV- 33100000-1 Urządzenia medyczne a) Wymagane parametry graniczne: -monitor przystosowany do pracy w sieci; -modułowa budowa systemu - moduły parametrowe wymienialne między monitorami. możliwość wymiany modułów bez wyłączania monitora; -typ ekranu: LCD TFT; -posiadanie kanałów dynamicznych (proszę o podanie ilości kanałów w złożonej ofercie); -zasilanie monitora 230V?10% / 50Hz; -wielopoziomowy system alarmów akustycznych i optycznych (proszę o dokładny opis w złożonej ofercie); -prezentacja wyników pomiarowych oraz wartości alarmowych w formie numerycznej; -trendy graficzne mierzonych parametrów. b)Wymagania związane z pomiarem EKG/ST/Resp: -minimum 2 odprowadzenia EKG wyświetlane jednocześnie; -analiza odchylenia odcinka ST; -analiza arytmii; -pomiar częstości oddechów (proszę o podanie zakresu w złożonej ofercie); -ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu; -kabel EKG 5-cio lub 3 odprowadzeniowy z kompletem elektrod. c)Wymagania związane z pomiarem ciśnienia metodą nieinwazyjną: -wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego; -możliwość pomiaru u dorosłych, dzieci i noworodków; -ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego; -tryb pracy ręczny i automatyczny (podać przedziały czasowe). d)Wymagania związane z pomiarem saturacji i pletyzmografii: -zakres pomiarowy saturacji od 40 do 100 %; -zakres pomiarowy częstości pulsu co najmniej 30-240 P/min; -ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu; -czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec. e)Wymagania związane z pomiarem temperatury (dwa kanały): -wielorazowy czujnik do pomiaru temperatury na powierzchni skóry; -posiadanie zakresu pomiarowego(podać zakres); -wieszak pod kardiomonitor mocowany do ściany. Część VII Fotel ginekologiczny - 1 szt.; Kod CPV- 33192300-5 Meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -fotel przeznaczony do przeprowadzania badań o zabiegów ginekologicznych i urologicznych; -konstrukcja fotela wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym; -tapicerka bezszwowa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych; -długość fotela do1300 mm; -szerokość fotela do 650 mm; -wysokość siedziska: min. 800 mm; -funkcja regulacji oparcia pleców (kąt odchylenia co najmniej 60o); -możliwość uzyskania pozycji leżacej, pozycji Trendelenburga ( kąt przechyłu co najmniej 20 o), pozycji anty- Trendelenburga (kąt przechyłu co najmniej 10o); -wymagane wyposażenie fotela: podłokietniki, pojemnik ze stali nierdzewnej, uchwyty ręki, podpora stóp; -fotel ginekologiczny musi posiadać Deklarację Zgodności CE i rejestrację wyrobu; -możliwość uzyskania szybkiej pomocy technicznej - do 24 godzin w razie awarii sprzętu. Część VIII Wywoływarka do zdjęć RTG stomatologiczna - 1 szt.; Kod CPV- 33111500-6 Stomatologiczne aparaty rentgenowskie Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -wywoływarka półautomatyczna z możliwością podgrzewania odczynników do zdjęć zewnątrzustnych; -wskaźnik czasu wymiany odczynników; -system światła dziennego; -wersja do mocowania na ścianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.60-1, 33.19.23.00-5, 33.11.15.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych sprzętów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Kwatermistrzowski Zakładu Karnego Nr 1 ul. Kleczkowska 35 50-211 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego Nr 1 ul. Kleczkowska 35 50-211 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System Holtera ciśnienia tętniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane parametry rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera: -metoda pomiaru oscylometryczna; -pomiar ciśnienia skurczowego i rozkurczowego oraz średniego; -pomiar częstości rytmu; -możliwość podziału okresu badań na min. 3 podokresy; -możliwość programowania cykli pomiarowych; -posiada koszyk lub wieszak do rozmrażania osocza, Czas rejestracji większy niż 24 godziny; -możliwość rozpoczęcia badania bez podłączenia do komputera; -pomiar na żądanie; -wyświetlacz alfanumeryczny; -automatyczny dobór ciśnienia w rękawie pacjenta; -możliwość wyświetlania na ekranie zmierzonych wartości; -możliwość zablokowania wyświetlacza; -współpraca z komputerem klasy PC poprzez port USB; -wykrywanie błędnych pomiarów oraz powtórka pomiaru; -kabel łączący komputer z rejestratorem w zestawie; -zasilanie rejestratora: maksymalnie 2 baterie AA lub akumulatorki; -mankiety pomiarowe o rozmiarach w zestawie: S o wymiarach 20-24cm, M o wymiarach 24-32cm, L o wymiarach 32-38cm, XL o wymiarach 38-55cm; -wymagany skład kompletu: rejestrator, 4 rozmiary wielorazowych mankietów pomiarowych wyposażonych w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia, specjalny futerał z paskami do noszenia rejestratora, komplet akumulatorków AA (4szt.) , ładowarka do akumulatorków, miarka do pomiaru obwodu ramienia; -dopuszczenia certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania dotyczące parametrów technicznych oprogramowania: -wbudowana baza danych pacjentów i badań; -możliwość przeglądania wyników pomiarów w formie tabeli; -automatyczna eliminacja błędnych pomiarów; -możliwość wprowadzenia uwag; -prezentacja wyników pomiarów w formie wykresów; -prezentacja histogramów ciśnienia skurczowego, rozkurczowego oraz HR; -zaznaczanie na wykresie wartości progowych oddzielnie dla każdego podokresu; -obliczenie procentu pomiarów przekraczających wartości progowe dla całości badania i poszczególnych podokresów; -wyliczenie takich wartości jak: ciśnienia maksymalne, średnie i minimalne dla całości badania jak i dla każdego podokresu; -funkcja eksportu danych; -możliwość archiwizacji danych; -możliwość konfiguracji parametrów pomiarowych; -możliwość konfiguracji raportu; -możliwość tworzenia raportów w postaci plików PDF; -funkcja przesyłania raportów za pomocą poczty elektronicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System Holtera do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagania dotyczące analizatora holterowskiego EKG: -przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym; -przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip); -analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym; -analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń; -automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych; -automatyczna analiza odcinka ST; -możliwość konfiguracji parametrów analizy; -możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia; -automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST; -baza danych pacjentów i badań; -możliwość konfiguracji raportu końcowego; -możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin; -możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń; -możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3; -możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału; -natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy); -możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym; -możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii; -analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia; -automatyczna kalibracja; -możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu; -analiza czasowa HRV , prezentacja wyników w formie graficznej; -analiza spektralna HRV, prezentacja wyników w formie graficznej; -archiwizacja bazy danych; -licencjonowane oprogramowanie; -system zainstalowany na dedykowanym stanowisku z mobilnym stolikiem pod zestaw, wyposażonym w komputer PC typu laptop z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym, o przekątnej monitora min. 15,4, drukarka laserowa A4 (proszę podać skład zestawu oraz podstawowe parametry oferowanych elementów zestawu); b)Wymagania dotyczące rejestratora holterowskiego EKG: -rejestrator cyfrowy; -liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3; -czas rejestracji min.48 godziny; -liczba elektrod max. 7; -automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina); -rejestracja bez kompresji danych; -przycisk zdarzeń pacjenta; -detekcja pików rozrusznika serca; -zasilanie maksymalnie z 2 baterii AA 1,5V lub akumulatorków; -kontrola stanu baterii oraz podłączenia elektrod; -podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym; -zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora; -sygnalizacja stanu aktywności rejestratora; -masa max 200 gram; -przedmiot oferty będzie fabrycznie nowy; -instrukcja obsługi przedmiotu oferty w języku polskim; -przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spirometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry jakościowe i cechy techniczno-użytkowe: -spirometr diagnostyczny - komputerowy; -zasilanie - port USB; -czujnik typ - Pneumotach; -możliwość przeprowadzania testów: FVC, SVC, MVV, Pre-Post BD; -3 pompy wymuszające cyrkulację płynu podczas procesu dezynfekcji; -zakres objętości 0-14 l; -zakres przepływu +/- 14 l/s; -posiadanie następujących parametrów: FVC, FIVC, FIV1, FIV1%, FEV0.5, FEV1, FEV2, FEV3, FEV5, FEV6, FEVO.5, FEV0.5%, FEV 1%, FEV1/FVC, FEV2%, FEV3%, FEV5%, FEV6%, PEF, FEF,25, FEF50, FEF75, FEF0,2-1,2, FEF25-75, FEF75-85, PIF, FIF50, FEF50/FIF50, FFV1/FEV6, FET, MEF25, MEF50, MEF75, SVC, ERV, IRV, VT, IC, BF, MV, Tin, Tex, Tin/Tex, MVV, MV, VT, BF, Czas, DFRC; -możliwość tworzenia następujących raportów: FVC - objętość/czas, FVC -przepływ/objętość, FVC - zarówno objętość/czas jak i przepływ/objętość, SVC -objętość/czas; -dostosowywalne formaty raportów; -dźwiękowe i wizualne bodźce w instruowaniu pacjentów służące jako pomoc; -dokładność i powtarzalność wg standardu ATS/ERS 2005; -pompa kalibracyjna 3 l; -ustniki jednorazowe - 100 szt. w zestawie; -wykresy przepływ/czas i przepływ/objętość w czasie rzeczywistym; -automatyczna interpretacja; -instrukcje w języku polskim; -oprogramowanie w języku polskim; -aparat musi spełniać normy: ATS, NIOSH, OSHA I Social Security..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nosze - transporter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -transporter - stół do zabiegów chirurgicznych, opatrunkowych; -możliwość zmiany wysokości leża pompą hydrauliczną; -pochyły Trendelenburga i anty- Trendelenburga; -możliwość unoszenia oparcia pleców wspomagane sprężynami gazowymi z blokadą; -transporter nie musi być wyposażony w koła ,ale jeżeli będzie to powinien mieć centralną blokadę kół..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kontener na materiały sterylizowane - 2 zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x157 mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 1szt.; -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 592x285x209mm. z pokrywą bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze zielonym 1 szt.; -kontener narzędziowy wykonany z aluminium w wymiarach zewnętrznych 300x285x157 mm. z pokrywa bezobsługową z tworzywa sztucznego odporną na wysoką temperaturę i ciśnienie pasującą do kontenera z filtrem teflonowym na min. 5000 cykli sterylizacji w kolorze czerwonym 3 szt.; -kosze do kontenerów ze stali nierdzewnej z rączkami (uchwytami) do przenoszenia o wymiarach zewnętrznych 243x253x106 mm. 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kardiomonitor modułowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymagane parametry graniczne: -monitor przystosowany do pracy w sieci; -modułowa budowa systemu - moduły parametrowe wymienialne między monitorami. możliwość wymiany modułów bez wyłączania monitora; -typ ekranu: LCD TFT; -posiadanie kanałów dynamicznych (proszę o podanie ilości kanałów w złożonej ofercie); -zasilanie monitora 230V?10% / 50Hz; -wielopoziomowy system alarmów akustycznych i optycznych (proszę o dokładny opis w złożonej ofercie); -prezentacja wyników pomiarowych oraz wartości alarmowych w formie numerycznej; -trendy graficzne mierzonych parametrów. b)Wymagania związane z pomiarem EKG/ST/Resp: -minimum 2 odprowadzenia EKG wyświetlane jednocześnie; -analiza odchylenia odcinka ST; -analiza arytmii; -pomiar częstości oddechów (proszę o podanie zakresu w złożonej ofercie); -ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu; -kabel EKG 5-cio lub 3 odprowadzeniowy z kompletem elektrod. c)Wymagania związane z pomiarem ciśnienia metodą nieinwazyjną: -wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego; -możliwość pomiaru u dorosłych, dzieci i noworodków; -ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego; -tryb pracy ręczny i automatyczny (podać przedziały czasowe). d)Wymagania związane z pomiarem saturacji i pletyzmografii: -zakres pomiarowy saturacji od 40 do 100 %; -zakres pomiarowy częstości pulsu co najmniej 30-240 P/min; -ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu; -czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec. e)Wymagania związane z pomiarem temperatury (dwa kanały): -wielorazowy czujnik do pomiaru temperatury na powierzchni skóry; -posiadanie zakresu pomiarowego(podać zakres); -wieszak pod kardiomonitor mocowany do ściany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Fotel ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -fotel przeznaczony do przeprowadzania badań o zabiegów ginekologicznych i urologicznych; -konstrukcja fotela wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym; -tapicerka bezszwowa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych; -długość fotela do1300 mm; -szerokość fotela do 650 mm; -wysokość siedziska: min. 800 mm; -funkcja regulacji oparcia pleców (kąt odchylenia co najmniej 60o); -możliwość uzyskania pozycji leżacej, pozycji Trendelenburga ( kąt przechyłu co najmniej 20 o), pozycji anty- Trendelenburga (kąt przechyłu co najmniej 10o); -wymagane wyposażenie fotela: podłokietniki, pojemnik ze stali nierdzewnej, uchwyty ręki, podpora stóp; -fotel ginekologiczny musi posiadać Deklarację Zgodności CE i rejestrację wyrobu; -możliwość uzyskania szybkiej pomocy technicznej - do 24 godzin w razie awarii sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wywoływarka do zdjęć RTG stomatologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczno-eksploatacyjne: -wywoływarka półautomatyczna z możliwością podgrzewania odczynników do zdjęć zewnątrzustnych; -wskaźnik czasu wymiany odczynników; -system światła dziennego; -wersja do mocowania na ścianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.15.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.