Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Toruń: Opracowanie materiałów mapowych i rejestrowych.
Nr sprawy Pn/26/SP/07/A
Numer ogłoszenia: 133696 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie materiałów mapowych i rejestrowych. Nr sprawy Pn/26/SP/07/A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Schemat usytuowania lotniska na mapie w skali 1:50 000 z wyróżnieniem granic obiektu (terenu zamkniętego) i dróg startowych. 2) Zobrazowanie płaszczyzn ograniczających wysokość zabudowy w rejonie lotniska, stref ograniczonego użytkowania oraz przeszkód lotniczych (z opisem przeszkód) na mapie w skali 1:25 000 lub 1:10 000. 3) Profil podłużny po osi drogi startowej z zaznaczeniem powierzchni podejść powietrznych. 4) Zobrazowanie informacji dotyczących obszarów ograniczonego użytkowania i innych niż wymienionych w pkt. 2 stref ochronnych, generowanych przez obiekty lotniska, posiadają-cych wpływ na zagospodarowanie terenów sąsiadujących lotniskiem ( tylko w przypadku gdy zostały ustanowione obowiązującymi w tym zakresie przepisami)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakła dają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoba-mi zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy. 2. Komisja zamawiającego sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ i na mocy art. 44 ustawy zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez wykonawców dokumen-tów potwierdzających spełnianie tych warunków. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt. VIII do oferty muszą być załączone następu-jące dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - zał.nr 4. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 Koncesje, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeśli jest wymagana; 1.4 Odpis poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufną osób wykonujących zamówienie . 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.1. - 1.3 mogą być przedstawione w formie orygi-nału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić zamawiającemu pełnomocnictwo posiadające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy za-żąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający oceni w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie - spełnia lub nie spełnia. 6. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów formalno-prawnych lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej, bud. Nr 97, pokój nr 11 lub zamówić faksem o przesłanie pocztą..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ręczne, pozimowe oczyszczanie ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia.
- Zaprojektowanie i budowa ul. gen. Michała Tokarzewskiego - Karaszewicza w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wysokie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KRZCZONÓW
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy chodnika w miejscowości Lipinki ul. Słoneczna".
- Budowa pętli autobusowej przy ul. Wspólnej i ul. Piotrowskiej w miejscowości Szczytniki, gmina Kórnik
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ul. Topolowej w Wołominie wraz z odwodnieniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w RDW Mielec".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębów Antonina, Wistka i Skąpa gm. Strzelce Wielkie
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.