Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Gliwice: Usługi spedycyjne świadczone autocysterną
Numer ogłoszenia: 133665 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Materiałów Ogniotrwałych, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, fax 032 2701934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi spedycyjne świadczone autocysterną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi spedycyjne autocysterną o ładowności 20-30 ton na następujących trasach: 1. Bratysława - Gliwice 2. Ołomuniec - Gliwice 3. Gliwice - Hranice 4. Gliwice - Górażdże 5. Trzebinia - Gliwice 6. Płock - Gliwice
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki art. 22ust. 1 PZP oraz wykonawcy, którzy złożą: - kserokopię polisy ubezpieczeniowej przewozonych towarów OC minimum 100 000,00 PLN - kserokopię polisy potwierdzającej posiadane ubezpieczenia przewożonych towarów na minimum 100 000,00 PLN - upoważnienie pełnomocnictwo/w wypadu jeżeli WYkonawcę reprezentuje pełnomocnik - ofertę zgodnie z wymogami SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnianiu wymagań art. 22 ust.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Toszecka 99 44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 137.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.09.2007.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-489/2025 Świadczenie usług transportowych z wykorzystaniem samochodów z HDS
- Usługa transportu sanitarnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Zakup usług transportowych autobusowego /mikrobusowego transportu osób." Nr sprawy: 56/z/2025
- Usługi utrzymania czystości biura i jego otoczenia, prace gospodarcze oraz obsługa środków transportowych Nadleśnictwa Podanin
- "Dowóz osób z terenu gminy Białobrzegi do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym."
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





