Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Szczecin: Organizacja konferencji naukowej w Międzyzdrojach w dniach 20-22-04.2016 r., w tym- zakwaterowania, wyżywienia, uczestników konferencji oraz wynajem sal konferencyjnych w jednym miejscu i czasie - liczba osób 70
Numer ogłoszenia: 133579 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński , al. Jana Pawła II 22A, 70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 444 1151, faks 91 444 1065.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja konferencji naukowej w Międzyzdrojach w dniach 20-22-04.2016 r., w tym- zakwaterowania, wyżywienia, uczestników konferencji oraz wynajem sal konferencyjnych w jednym miejscu i czasie - liczba osób 70.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja konferencji naukowej w Międzyzdrojach w dniach 20-22-04.2016 r., w tym- zakwaterowania, wyżywienia, uczestników konferencji oraz wynajem sal konferencyjnych w jednym miejscu i czasie - liczba osób 70.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Inne dokumenty. 2.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2.2. Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań zawartych w Rozdziale II SIWZ - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Standard hotelu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem sytuacji, gdy: - zmiana jest dla Zamawiającego korzystna; - zmiana wynika ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II nr 31
70-453 Szczecin
pok.301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Szczeciński al. Papieża Jana Pawła II nr 31 70-453 Szczecin pok.301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- Jednorazowa dostawa gadżetów reklamowych: plecak ze znakowaniem- 170 sztuk, ręcznik jednobarwny z mikrofibry ze znakowaniem - 170 sztuk.
- Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- REMONT CEL MIESZKALNYCH W ODDZIALE B2 W ARESZCIE ŚLEDCZYM W SZCZECINIE
- Remont łazienek znajdujących się przy ul. Limanowskiego 1 w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajęciem sal konferencyjnych, z podziałem na III części
- Realizacja międzynarodowej konferencji EuroSteel2026
- Zapewnienie cateringu całodziennego dla 105 osób podczas konferencji międzynarodowych i spotkań networkingowych w 2025r. dla CTK AGH dla projektu NAWA UNIVEREH Plus! - DE-dzp.272-419/25
- Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniami i kolacjami oraz miejscami parkingowymi dla wystawców wydarzenia pn. Festiwal Uczelni - Małopolska Przyszłości w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja oraz realizacja pięciu 3-dniowych szkoleń stacjonarnych pn. "Praca z osobami uwikłanymi w przemoc domową"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.