Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Gdańsk: Dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej dla KWP w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 133490 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej dla KWP w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej dla KWP w Gdańsku. Asortyment Przedmiot zamówienia j.m ilość Pakiet kryminalistyczny do pobierania wymazów z jamy ustnej 1. Skład pakietu: a) Opakowanie zewnętrzne, b) Rękawiczki jednorazowe, c) Koperta transportowa, d) Wymazówki - 2 szt., e) Torebki na wymazówki - 2 szt. f) Zestaw kodów paskowych, g) Karta rejestracyjna próbki biologicznej. 2. Wymagania szczegółowe: a) Opakowanie zewnętrzne - Opakowanie z przezroczystej folii, o wymiarach wewnętrznych 320 mm (?20 mm) x 220 mm (?20 mm) , zawierające wszystkie pozostałe elementy pakietu, wymienione w punkcie 1/ b)-g), - wykonane tak, aby próba otwierania, w jakimkolwiek miejscu, powodowała trwałe jego uszkodzenie, - odporne na typowe uszkodzenia związane z transportem, - zamknięte w sposób trwały i szczelny, zapewniający czystość składników pakietu, - z zamieszczonymi na zewnętrznej powierzchni informacjami, takimi jak: nazwa pakietu, nr katalogowy, dane identyfikujące producenta, nr serii produkcyjnej, data produkcji, data ważności, numer rejestru wyrobów medycznych, spis zawartości wraz z instrukcją dotyczącą sposobu użycia i przechowywania pakietu. b) Rękawiczki jednorazowe - Para jałowych rękawiczek lateksowych w rozmiarze L (8,5), sterylizowanych metodą radiacyjną, - w oryginalnym, zamkniętym fabrycznie opakowaniu, opatrzonym numerem serii, datą produkcji i datą ważności. c) Koperta transportowa - Koperta typu bezpieczna, o wymiarach wewnętrznych 260 mm (?10 mm) x 170 mm (?5 mm), z wyznaczonym na niej miejscem do wpisania, w sposób trwały (długopisem), informacji dotyczących nadawcy i adresata oraz innych informacji dodatkowych, - odporna na uszkodzenia związane z transportem, - wykonana tak, aby próba otwierania, w jakimkolwiek miejscu, powodowała trwałe jej uszkodzenie, posiadająca zabezpieczenia przed niekontrolowanym otwarciem, takie jak zamknięcie taśmą samolakującą z poddrukiem, zabezpieczającą kopertę przed otwarciem metodą mechaniczną, chemiczną lub termiczną oraz boczne podwójne zgrzewy z mikrodrukiem zabezpieczającym kopertę przed rozcięciem i ponownym zgrzaniem. d) Wymazówki - 2 szt. - Wymazówka jednorazowego użycia, sterylna, czysta do PCR (wolna od DNA pochodzenia ludzkiego, DN-az, RN-az i inhibitorów PCR), konfekcjonowana fabrycznie w jednostkowym opakowaniu, z zamieszczonymi na nim informacjami, takimi jak: nazwa wyrobu, nr katalogowy, dane identyfikujące producenta, nr serii produkcyjnej, data produkcji, data ważności, sterylność i czystość PCR oraz zgodność wyrobu z Dyrektywą 93/42/EEC, - składająca się z pałeczki wymazowej i tulejki ochronnej: 1. pałeczka wymazowa wykonana z wytrzymałego na złamanie pręcika z tworzywa sztucznego, z mocno osadzonym na jego wolnym końcu bawełnianym lub dakronowym podłożem, przeznaczonym do pobrania materiału biologicznego, z trwale osadzonym na jego przeciwległym końcu uchwytem, będącym jednocześnie korkiem tulejki ochronnej, w której umieszcza się pałeczkę z materiałem biologicznym, tuż po jego pobraniu, 2. długość całkowita pałeczki wymazowej (mierzona wraz z uchwytem) 110 mm (? 5 mm), długość podłoża 15 mm (? 5 mm), 3. tulejka z tworzywa sztucznego (jako integralna część wymazówki, pełniąca funkcję ochronną dla zabezpieczonego materiału biologicznego, skonstruowana tak, aby podłoże z pobranym materiałem biologicznym, umieszczone w całości wewnątrz tulejki ochronnej, ulegało samoistnemu wyschnięciu, - długość całkowita wymazówki (tulejka+korek) 130 mm (? 5 mm). - Torebki na wymazówki - 2 szt. - torebka jednorazowego użycia, samozamykająca, wykonana z materiału (papieru i folii) o własnościach zapewniających samoistne wyschnięcie materiału biologicznego, który tuż po pobraniu zostaje zamknięty w torebce i kopercie transportowej, - o wymiarach zewnętrznych (po zaklejeniu) 210 mm (?10 mm) x 100 mm (?10 mm). - Zestaw kodów paskowych - 21 sztuk nalepek o wymiarach 10 mm (?1mm) x 10 mm (?1mm), z naniesionym 6- cyfrowym, takim samym niepowtarzalnym (indywidualnym dla danego pakietu) kodem paskowym i 6- cyfrowym, takim samym niepowtarzalnym numerem zakodowanym w kodzie paskowym, - znajdujące się na jednym cienkim powlekanym arkusiku papierowym, z możliwością łatwego pojedynczego odlepiania każdej nalepki z arkusza, - parametry techniczne nalepek i znajdującego się na nich kodu paskowego muszą być dostosowane do wymagań procesu laboratoryjnego oraz wymagań posiadanych skanerów służących do ich odczytywania (czytników psc QS6000 PLUS firmy Altarex), tzn. muszą zachowywać trwałą przylepność do gładkich powierzchni probówek wykonanych z polipropylenu oraz gwarantować trwałą czytelność kodu paskowego przy przetrzymywaniu oklejonych nimi probówek w temperaturach od -30 do +100 oC i warunkach wilgotności w zakresie do 95%, przy jednoczesnym spełnieniu kryterium 100% powtarzalności odczytu na każdym etapie procesu laboratoryjnego oraz podczas długoterminowego przechowywania próbek. 1. Karta rejestracyjna próbki biologicznej - w postaci formularza do wpisywania danych, sporządzonego na białym kartonie o gramaturze około 200 g/m2 i wymiarach: szerokość 220 mm (?2 mm), wysokość 160 mm (?2 mm), - nadrukowanego z zachowaniem pełnej zgodności ze wzorem karty rejestracyjnej próbki biologicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1565 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie wykonywania przez policjantów zadań związanych z prowadzeniem bazy danych zawierającej informacje o wynikach analizy kwasu dezoksyrybonukleinowego. 4. Inne istotne wymagania: - Wszystkie elementy składowe pakietu, w tym wyrażone liczbowo ich parametry metryczne muszą być zgodne z podanymi przez Zamawiającego i w zakresie podanej tolerancji muszą być dobrane tak, aby: elementy b) - g) mieściły się swobodnie wewnątrz opakowania zewnętrznego a), elementy d) - g) mieściły się swobodnie wewnątrz koperty transportowej c), wymazówka d) mieściła się swobodnie wewnątrz torebki na wymazówkę e). - Dla zapewnienia niepowtarzalności oznakowania próbek, numeracja kodów paskowych musi być uzgodniona z Wydziałem Biologii CLK KGP. - Data ważności pakietu umieszczona na opakowaniu zewnętrznym nie może być dłuższa od daty ważności wymazówek i rękawiczek. - Data ważności pakietu nie może być krótsza niż 2 lata, licząc od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. Szt. 1500.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





