Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej
Numer ogłoszenia: 133475 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Narodowy, Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 692 06 09, faks 22 692 07 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii promującej wydarzenia Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego w dodatku Co Jest Grane ukazującym się wraz z piątkowym wydaniem Gazety Wyborczej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umieści w dodatku Co Jest Grane następujące publikacje: a) Materiał redakcyjny dwustronicowy (rozkładówka), w formacie A3, przygotowany w porozumieniu z Teatrem i zaakceptowany przez Teatr, poświęcony organizowanemu przez Teatr festynowi, który odbędzie się na PI. Teatralnym 12 września. Materiał redakcyjny będzie posiadał zasięg stołeczny i ukaże się, w nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane,1 dniu 11 września 2015 roku. Na każdej z dwóch stron materiału redakcyjnego Wykonawca umieści przygotowaną przez Teatr reklamę w formacie 1/3 strony. b) Wkładka czterostronicowa, w formacie A3, poświęcona Międzynarodowemu Festiwalowi Teatralnemu Spotkanie Teatrów Narodowych. Wkładka będzie posiadała zasięg stołeczny i ukaże się, w nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 2 października 2015 roku. Na trzech pierwszy stronach wkładki znajdą się materiały redakcyjne przygotowane w porozumieniu z Teatrem i zaakceptowane przez Teatr. Na czwartej stronie wkładki zostanie umieszczona reklama przygotowana przez Teatr. c) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu stołecznym i nakładzie co najmniej 70 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 4 września 2015 roku. d) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu ogólnopolskim, w nakładzie co najmniej 200 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 13 listopada 2015 roku, e) Reklama w formacie A3, przygotowana przez Teatr, która ukaże się, w zasięgu ogólnopolskim, w nakładzie co najmniej 200 000 egzemplarzy, w piątkowym wydaniu dodatku Co Jest Grane, w dniu 27 listopada 2015 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000,00
Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Co Jest Grane - dodatek do Gazety Wyborczej jest jedynym, ukazującym się regularnie w zasięgu ogólnopolskim, wysokonakładowym (na podstawie danych Zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy: średni nakład jednorazowy - 292 910 egz., w tym, w zasięgu stołecznym - 79050 egz.) dodatkiem, który poświęcony jest wydarzeniom kulturalnym. Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki, tj. w dniu, w którym ukazuje się dodatek Co Jest Grane, wynosi 280 153 egz. (dane Zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy). Wysoki nakład i sprzedaż oraz profil tematyczny dodatku Co Jest Grane pozwalają na skuteczne dotarcie do grup zainteresowanych kulturą wysoką, w szczególności wydarzeniami artystycznymi przewidzianymi w programie obchodów Jubileuszu 250-lecia Teatru Narodowego. W związku z powyższym, na podstawie art. 67, ust.l, poz.l) a) ustawy PZP, udzielenie zamówienia z wolnej ręki jest celowe i uzasadnione
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawy sprzętu i akcesoriów RTV
- Modernizacja sztankietów wraz z osprzętem na Dużej Scenie - Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Dostawa licencji HCL Domino Notes wraz ze wsparciem technicznym
- Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wiązań drzew w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Przywrócenie funkcjonalności zbiorników przeciwpowodziowych Zarządu Zlewni Nysa (usługi), części od 1 i 2.
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części.
- Usługa publikacji artykułów prasowych.
- Realizacja kampanii promującej 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu citylight
- "Kompleksowa organizacja pięciu spotkań tematycznych (szkoleń), które odbędą się w dwóch lokalizacjach na terenie województwa lubuskiego (...)."
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.