eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoZDP-7-343/15/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Braniewo: ZDP-7-343/15/2009
Numer ogłoszenia: 133473 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP-7-343/15/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2347N ul. Wileńska, nr 2324N ul. Moniuszki, nr 2350N ul. Zielona w Braniewie Ul. Wileńska - od budynku nr 28 (skrzyżowanie z ul. Brzozową) do skrzyżowania z ul. Długą Szerokość chodnika - 2,0 mb Szerokość zjazdów - 3,0 mb 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, rozbiórka istniejącego krawężnika. Elementy rozbiórkowe Wykonawca robót przetransportuje na plac Zamawiającego - Braniewo, ul. Królewiecka 55. 2. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubość warstwy 15,0 cm w ciągu chodnika i na zjazdach o łącznej powierzchni 498,5 m2. Piasek do wykonania warstwy odcinającej powinien spełniać wymagania normy PN-B11113 dla gatunku 1 i 2. 3. Wykonanie na zjazdach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10,0 cm o łącznej powierzchni 208,5 m2. Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziarn żwiru większych od 8 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 4. Wykonanie remontu chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 290,0 m2 5. Wykonanie remontu nawierzchni zjazdów do budynków z kostki brukowej gr. 8 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 208,5 m2 6. Ustawienie obrzeża betonowego gr. 6 wzdłuż chodnika o łącznej długości - 236,0 mb 7. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm wzdłuż jezdni na ławie betonowej beton klasy C 8/10 (dawne określenie B10) lub C 12/15 (dawne określenie B15), o łącznej długości - 218,0 mb 8. Wykonanie pozostałych niezbędnych prac dla realizacji zamówienia (jak np.: wykopów pod warstwy, regulacja zaworów urządzeń obcych, wyrównania i uporządkowania gruntu przy chodniku, oznakowanie na czas robót itp.). Ul. Moniuszki - Zielona Ul. Moniuszki str. P od przejścia dla pieszych do skrzyżowania z ul. Zieloną Ul. Zielona str. P od skrzyżowania z ul. Moniuszki do końca budynku nr 34 (z wyłączeniem zjazdu do Biedronki) 1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika. Elementy rozbiórkowe Wykonawca robót przetransportuje na plac Zamawiającego - Braniewo, ul. Królewiecka 55. 2. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubość warstwy 15,0 cm w ciągu chodnika i na zjazdach o łącznej powierzchni 690,40 m2. Piasek do wykonania warstwy odcinającej powinien spełniać wymagania normy PN-B11113 dla gatunku 1 i 2. 3. Wykonanie na zjazdach podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10,0 cm o łącznej powierzchni 255,40 m2. Materiałem do wykonania podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie powinno być kruszywo łamane, uzyskane w wyniku przekruszenia surowca skalnego lub kamieni narzutowych i otoczaków albo ziarn żwiru większych od 8 mm. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 4. Wykonanie remontu chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 435,0 m2 5. Wykonanie remontu nawierzchni zjazdów do budynków z kostki brukowej gr. 8 cm szarej 10x20 cm; na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, o łącznej powierzchni 255,4 m2 6. Ustawienie obrzeża betonowego gr. 6 wzdłuż chodnika o łącznej długości - 643,0 mb 7. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm przy zjazdach do budynków o łącznej długości - 86,0 mb. 8. Wykonanie regulacji wysokości istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na odc. ul. Moniuszki oraz wszystkich zjazdach do budynków o łącznej długości 107,0 mb 9. Wykonanie pozostałych niezbędnych prac dla realizacji zamówienia (jak np.: wykopów pod warstwy, regulacja zaworów urządzeń obcych, wyrównania i uporządkowania gruntu przy chodniku, oznakowanie na czas robót itp.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 PZP. 2. Wydany nie później niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - zastępuję się je dokumentem zawierającym aktualne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Doświadczenie zawodowe - referencje. 4. Zaakceptowane istotne warunki umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.