eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Środki czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Ciechocinek: Środki czystości
Numer ogłoszenia: 133449 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, faks 054 283 3211 w. 3202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego wyszczególnionych w zał. nr 2 do specyfikacji: LP NAZWA MATERIAŁU ilość jm 1 szczotka ryżowa na kij - wkręcana PCV 260/45dł.wł 2cm 40 szt 2 szczotka ryżowa ręczna PCV z rączką 50 szt 3 szczotka uliczna - 500mm drewno 10 szt 4 szczotka do zamiatania drewniana wkr. 40 szt 5 trzonki do szczotek dr. wkręcane 50 szt 6 szczotka zmiotka + szufelka PCV 40 kpl 7 szczotka do butelek - duża 30 szt 8 szczotka klozetowa z podstawką PCV 95 kpl 9 ściągaczka do mycia szyb -z trzon. regul. 2,5m 25 szt 10 komplet uniwersalny(myjka ze ściągaczką) do mycia szyb 20 szt 11 stelaż do MOP-ów 40cm na kieszenie 20 szt 12 kij aluminiowy do MOP-ów płaskich 25 szt 13 komplet MOP (wiadro+mop sznurkowy z trzon.)zw 12 kpl 14 komplet MOPz mikrofibry(stelarz i kij teleskopowy) 15 kpl 15 ściągaczka do wody z posadzki - 50cm 20 szt PAKIET NR 2 CPV - 366 - SPRZĘT GOSPODARCZY PCV 1 rękawice lateksowe(M i S) 35000 szt 2 rękawice winylowe (M i S) 150 szt 3 rękawice gumowe - gospodarcze 300 par 4 kosz na śmieci plastikowy z pokrywą 30l 40 szt 5 gąbka do mycia naczyń- duża z padem ścier. 700 szt 6 druciki do mycia naczyń ( 3 szt.) 100 op 7 mata łazienkowa - szerokości 70cm typu Simplex gr.5mm 120 mb 8 zasłona prysznica wodoodporna gruba 140x200 mat. pow. 65 szt 9 końcówka MOP -sznurkowa cięta średnia wkr. 120 szt 10 kubek do napoi gorących- plastikowe 11000 szt 11 kubek do napoi zimnych - plastikowe 17000 szt 12 miska plastikowa - śred. 500mm 30 szt 13 rozpylacz ręczny do płynów z regulowaną koń. 0,5l 40 szt 14 wiadro plastikowe 10l 25 szt 15 kratka łazienkowa plastik 65 szt 16 wózek hotelowy trzy półkowy z koszem na brudną bieliznę o średnicy140 cm53x117x128,5 h (typ green hotel 900)+ serwis 1 szt 17 wózek do mycia 15l z wyciskarką i rączką prowadzącą +serwis 3 szt 18 wózek na brudną bieliznę 2 kosze w zestawie +serwis 3 kpl PAKIET NR 3 CPV - 366 -SPRZĘT GOSPODARCZY PCV 1 worki do śmieci 35l o gr 0,025mm LDPE nieb wyt.do 20kg 21000 szt 2 worki do śmieci 35l o gr 0,08mm LDPE czerw. wyt.do 22kg 1200 szt 3 worki do śmieci 120l o gr.0,08mm HDPE czerw. 200 szt 4 worki do śmieci 120l o gr.0,035mm HDPE nieb wyt. do 26kg 6000 szt 5 worki do śmieci 240l o gr 0,04mm LDPE nieb wyt do 30kg 3500 szt 6 worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE nieb wyt.do 22kg 5500 szt 7 worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE czer. wyt.do 22kg 1000 szt 8 worki do śmieci 160l o gr.0,04mm LDPE nieb wyt.do 28kg 4000 szt 9 worki do sur.wtur. 160l o gr.0,08mm niebieskie 800/1100 300 szt 10 worki do sur.wtur. 160l o gr.0,08mm żółty 800/1100 300 szt 11 worki do sur.wtur. 160l 0 gr.0,1mm zielony 800/1100 300 szt 12 worki do sur. Wtur. 60l o gr.0,08 niebieskie 50 szt 13 worki do sur.wtur. 60l o gr.0,08 zółty 50 szt 14 worki do sur. wtur. 60l o gr.0,1 zielony 50 szt PAKIET NR 4 - CPV - 212 - ARTYKUŁY PAPIERNICZE 1 papier toaletowy-30 mb na rolce mak. jednowarst. 24000 szt 2 papier toaletowy miękki dwuwarstwowy-celul.- 30mb 6100 szt 3 ręczniki papierowe Z-Z ziel. makul.a 200 2200 szt 4 ręcznik papierowy na roli biały 2rolx48list.)kuch. 250 op 5 ręcznik z celulozy do solarium- czyściwo nie pylący 10 op 6 worki do odkurzaczy - zelmer cobra typ 20006B00E 150 szt 7 filtry do odkurzaczy - zelmer 50 szt 8 worki do odkurzaczy - lavor Sahara typ P 820299 150 szt 9 filtry do odkurzaczy - laver 30 szt 10 worki do odkurzaczy Dry Ufo Eko 120 szt 11 worki do odkurzaczy Numatic typ NVH 180 50 szt 12 worki do odkurzacza Cleanfix typ RS05 50 szt 13 worki do odkurzacza Elektrolux Traxio typ Z6020 25 szt 14 worki do odkurzacza Elektrostar Starmix typ IS 25 szt 15 worki do odkurzacza Elektrostar Starmix typ GS 40 szt 16 worki do odkurzaczy typu Profi Europe 120 szt PAKIET NR 5 - CPV 245 - CHEMIA GOSPODARCZA 1 płyn dezynfekujący -typu domestos 0,5l 450 szt 2 mleczko typu cif 0,700l 700 szt 3 płyn dezynfekujący typu Forte 5l 615 l 4 płyn na kamień rdzę do wc w płynie 0,5l typu tytan 600 szt 5 płyn na kamień i rdzę, plastik stal nierdzewna 0,5l typu cylit 700 szt 6 mydło w płynie - różne zapachy (5l) 420 l 7 płyn do mycia płytek, holi, klatek sch.typu Floor 0,5l 300 l 8 dezodorant do mycia mebli 0,250ml typu pronto 130 szt 9 dezodorant do pomieszczeń(zapach) Powiew 5l 580 l 10 elektroniczny odświeżacz powietrza 10 szt 11 wkłady zapachowe do ww odświeżacz 100 szt 12 płyn do mycia szyb i luster typu Window 0,750l 60 szt 13 płyn do mycia szyb i luster typu Window 5l 150 l 14 płyn do prania dywanów typu Wanich 0,5l 35 szt 15 proszek do odkurzaczy piorących RM 760 op 10 kg `3 szt 16 pasta do podłóg samopoł. antypośl.typu Sidolux 0,5l 120 szt 17 płyn do podłóg samopoł. -paneli typu Pronto 0,5l 200 szt 18 odkamieniacz do dzbanków kamix 0,15 kg 50 op 19 pasta do urządzeń sanitarnych typu Sama 0,250g 250 szt 20 płyn myjąco-dezynfekcyjny -typu Goliat 5l 400 l 21 mydło antybakteryjne do mycia rąk -1l 150 l 22 komplet pianka 200ml i ściereczka z mikrofibry do czyszczenia ekranów LCD 30kpl 23 płyn do mycia i konserwacji stali nierdzewnej op. 1,5l typu Stainless Steel-20 szt 24 środek do nabłyszczania posadzek marmurowych i lastrykowych typu Swish Duration op 3,75l 16 szt 25 środek do usuwania warstw nabłyszczających typu Swish Strip op. 3,75l 11 szt 26 płyn do mycia naczyń 5l 4200 l 27 płyn do mycia naczyń w zmyw.na bazie chloru do bardzo twardej wody typu neodisher op 25 kg 125 kg 28 płyn do mycia naczyń w zmyw.bez chlorowy do mycia szkła i sztućców typu nedisher op 12kg 120 kg 29 płyn płucząco - nabłyszczający do porcelany i szkła i stali nierdzewnej stosowany w zmywarkach gastronomicznych neodisher op.10l 220 l 30 środek myjąco-dezynfekcyjny dla gastronomi działaniu grzybobójczym i bakteriobójczym stosowany za pomocą urządzeń dozujących op.10l neoquat S 60 l 31 nabłyszczacz du urządzeń ze stali nierdzewnej stosowany w gastronomii 80 l 32 środek do czyszczenia gryla op 5l 50 l 33 płyn do mycia powierzchni roboczych - CAROFARM AKT 80 l 34 odkamieniacz do usuwania kamienia w zmywarkach kotł. typu remix op. 3l-180l PAKIETPAKIET NR 6 - CPV 245 -CHEMIA GOSPODARCZA 1 pasta BHP do rąk 0,5 kg 100 kg 2 krem do rąk z witaminami 75ml 536 szt 3 pasta do obuwia 40g - czarna 100 szt 4 pisuarka do łazienek- kostka 500 op 5 zapach do toalet - koszyczek 4000 szt 6 krążek koloryzujący do wc 3000 szt 7 zmywacz do podłog typu Sidolux 0,5l 300 szt 8 mydło toaletowe- 100g 900 szt 9 środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g 130 szt 10 odświeżacz powietrza typu bris 160 szt 11 odświeżacz powietrza typu PUR 90 szt 12 mydło hotelowe 2dkg 1800 szt PAKIET NR 7 - CPV - 241- CHEMIA BASENOWA 1 kwas siarkowy 37% - płynny roztwór 9000 l 2 podchloryn sodu do 16%chloru stabilizowany 9000 l 3 środek do czyszczenia plaży 320 l 4 środek do czyszczenia linii wodnej 320 l 5 koagulant 1200 l 6 środek przeciw glonom 320 l PAKIET NR 8 - CPV - 172 WYROBY WŁÓKIENNICZE 1 ścierka do podłóg biała bawełna 500 szt 2 ścierka domowa (3szt)bawełna 550 op 3 końcówka MOP - sznurkowa średnia wkr. 100 szt 4 końcówka MOP - ścierki z kieszeniami 40cm 100 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00 - 17.20.00.00 21.20.00.00 - 21.20.00.00 24.10.00.00 - Gazy 24.50.00.00 - Tworzywa sztuczne w formach podstawowych 36.60.00.00 - 36.60.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- opłacona polisa ubezpieczenia OC na kwotę minimum 150tys. zł lub opłacona I sza lub kolejna rata

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wszur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2010 godzina 09:00, miejsce: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek , administracja szpitala , pokój nr 13 ( wyłącznie).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.