Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Warszawa: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla JW 2414 - spr 40/08/MUND
Numer ogłoszenia: 133445 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, fax 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla JW 2414 - spr 40/08/MUND.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla JW 2414 szczegółowo określona w siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamówienie podzielono na sześć zadań: Zadanie I - dostawa tkaniny obrusowej, Zadanie II - dostawa obuwia, Zadanie III - dostawa kurtek, rękawic, toreb alarmowych i czapek. Zadanie IV - dostawa pokrowców na mundur, Zadanie V - dostawa ubioru dla portiera, Zadanie VI - dostawa ubioru dla kelnera. Wielkość zamówienia do 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.11.20.00 - Tkaniny bawełniane Kod CPV wg słownika 2008: 19.21.20.00 - Tkaniny bawełniane Oryginalny kod CPV: 19.31.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne Oryginalny kod CPV: 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 17.22.10.00 - Worki i torby Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 18.44.33.00 - Włókiennicze nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 17.22.70.00 - 17.22.70.00 Oryginalny kod CPV: 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Spełnianie warunków dokonywane będzie na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży: 1.Oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z wymienionego dokumentu musi wynikać potwierdzenie dopuszczenia wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja zamówień publicznych Budynek nr 21, pok. 117 Jednostka Wojskowa 2414 Ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa ;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, budynek nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tkaniny obrusowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tkaniny obrusowej szczegółowo określonej w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obuwia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obuwia szczegółowo opisanego w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.00.00-2, 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek, rękawic, toreb alarmowych i czapek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kurtek, rękawic, toreb alarmowych i czapek szczegółowo określonych w siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.00.00-7, 25.16.11.00-8, 17.22.10.00-7, 18.44.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pokrowców na mundur.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pokrowców na mundur szczegółowo określonych w siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ubioru dla kelnera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ubioru dla kelnera szczegółowo określonego w siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ubioru dla portiera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ubioru dla portiera szczegółowo określonego w siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia oraz rękawic roboczych i ochronnych na potrzeby PGO "Eko - MAZURY" Sp. z o.o. na okres 12 mies z podziałem na 2 części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO POMIESZCZEŃ I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH NA POTRZEBY ŻW
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Narol
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych (IV)
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.