Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Smołdzino: Koordynator projektu
Numer ogłoszenia: 133431 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu Projekt planów ochrony obszarów Natura 2000 - Ostoja Słowińska, Przybrzeżne Wody Bałtyku i Słowińskiego Parku Narodowego w ramach zadania 4.2 polegające na: 1)nadzorze nad prawidłową i terminową realizacją projektu, 2)kontroli realizacji umów realizowanych w ramach projektu w tym dokonywanie odbioru prac jako przewodniczący komisji, 3)nadzorze nad zgodnością wydatkowania środków z harmonogramem realizacji projektu, 4)przygotowaniu ewentualnych zmian harmonogramu realizacji projektu jeśli zajdzie taka potrzeba, 5)przygotowaniu okresowych sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizacji projektu w tym sporządzaniu wniosków oraz ich korekt o płatność w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie, 6)bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi Parku zatrudnionymi przy realizacji projektu w zakresie ewaluacji merytorycznej prac nad projektami planów ochrony, 7)bieżącej współpracy z księgowym projektu w zakresie wydatkowania środków finansowych, 8)przygotowaniu dokumentacji przetargowych w tym w zakresie merytorycznym do postępowań podlegających p.z.p. i przeprowadzaniu rozeznania rynku do postępowań nie objętych p.z.p. dla wszystkich zadań realizowanych w ramach projektu od momentu podpisania umowy, 9)ewaluacja wszystkich zadań realizowanych w ramach projektu, 10)składanie zapotrzebowań na środki oraz prawidłowy opis faktur zgodnie z obowiązującymi w Słowińskim Parku Narodowym zasadami obiegu dokumentów, 11)obowiązku dostarczania danych finansowych do planów i sprawozdań finansowych Słowińskiego Parku Narodowego sporządzanych zgodnie z Ustawą o finansach publicznych i ust. o rachunkowości, 12)bieżącym kontakcie z Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych w zakresie realizacji projektu, 13)gromadzeniu i przechowywaniu dokumentacji z realizacji projektu, 14)terminowe rozliczenie poszczególnych etapów projektu, 15)przygotowaniu projektów pism do Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, 16)uzyskiwanie w terminie pozwalającym na odbiór zadania lub jego części, niezbędnych opinii i recenzji dostarczonych przez konsultantów-recenzentów, 17)zebranie we właściwym czasie i dostarczenie do Wykonawcy planu ochrony uwag pracowników merytorycznych Parku, 18)opracowaniu i koordynacji przekazywania na stronę internetową informacji o postępie prac nad projektem, 19)identyfikacji zagrożeń dla realizacji projektu i przeciwdziałaniu im, 20)organizacji spotkań Komisji Planu powołanej przez Zamawiającego (planowana ilość spotkań-4 razy), 21)organizacji spotkań konsultacyjnych (planowana ilość spotkań-6 razy), 22organizacji konferencji podsumowującej Projekt 23)nadzorze nad efektami konsultacji i ich wdrażaniu, 24)sporządzaniu sprawozdań w miarę potrzeb Zamawiającego, z postępów prac nad planami ochrony, 25)nadzorze prac Wykonawcy planu na każdym etapie jego realizacji, 26)sporządzaniu miesięcznych raportów dotyczących realizacji projektu i wykonanej pracy na rzecz projektu, 27)sporządzanie wniosków o płatność za pomocą generatora, 28)całkowite rozliczenie projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie: a) wyższe ekonomiczne lub b) wyższe z zakresu zarządzania o specjalności zarządzania projektami lub c) wyższe z dodatkowym wykształceniem z zakresu zarządzania projektami lub d) osobą z doświadczeniem w nadzorowaniu realizacji co najmniej jednego projektu/przedsięwzięcia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 dla jednego projektu, w zakresie rozliczania projektu i nadzoru nad zgodnością wydatkowania środków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 2) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Projekt planów ochrony obszarów Natura 2000 - Ostoja Słowińska, Przybrzeżne Wody Bałtyku i Słowińskiego Parku Narodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Działanie 5.3.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.