eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa i serwis 17 komputerów stacjonarnych, 14 monitorów LCD, 2 komputerów AIO, 9 drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, 3 laptopów, oprogramowania oraz serwera dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Oświęcim: Dostawa i serwis 17 komputerów stacjonarnych, 14 monitorów LCD, 2 komputerów AIO, 9 drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, 3 laptopów, oprogramowania oraz serwera dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim
Numer ogłoszenia: 133428 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41654 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis 17 komputerów stacjonarnych, 14 monitorów LCD, 2 komputerów AIO, 9 drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, 3 laptopów, oprogramowania oraz serwera dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Część I zamówienia - dostawa serwera (obudowa rack 19) - 1 szt., b) Część II zamówienia - dostawa monitora LCD 20 - 13 szt., monitora LCD 24 - 1 szt., drukarki laserowej A4 -7 szt., komputerów PO - 17 szt., laptopów - 3 szt., oprogramowania, c) Część III zamówienia - dostawa drukarki laserowej A3 - 1 szt., d) Część IV zamówienia - dostawa drukarki laserowej A4 - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt., komputera PC - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i serwis komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek laserowych, laptopów, oraz oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Alltech Sp. J. Zdzisław Pająk Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69618,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69618,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99767,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i serwis jednej drukarki laserowej A3 dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Alternative Technology Sp. z o. o., ul. Igańska 24, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16967,97

  • Oferta z najniższą ceną: 16967,97 / Oferta z najwyższą ceną: 27060,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i serwis jednego serwera dla potrzeb Urzędu Miasta Oświęcim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kinga Pohoska prowadząca działalność gospodarczą, p. n. F.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17875,97

  • Oferta z najniższą ceną: 17875,97 / Oferta z najwyższą ceną: 35984,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.