eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa oleju przekładniowego, płynu technicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowanych przez KWP w Poznaniu i jednostki jej podległe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Poznań: Dostawa oleju przekładniowego, płynu technicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowanych przez KWP w Poznaniu i jednostki jej podległe
Numer ogłoszenia: 133400 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju przekładniowego, płynu technicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowanych przez KWP w Poznaniu i jednostki jej podległe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju przekładniowego, płynów technicznych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań (części). Rodzaj, ilość i parametry jakościowe jakimi powinny charakteryzować się zamawiane produkty w danej części postępowania, określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8, 09.13.20.00-3, 09.21.16.20-3, 24.95.13.11-8, 39.83.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: a) dla części nr 1 - oleju przekładniowego o wartości min. 3 000 PLN brutto; b) dla części nr 2 - płynów technicznych (np. preparat AD BLUE, płyn hamulcowy) o wartości min. 3 000 PLN brutto; c) dla części nr 3 - płynu chłodzącego o wartości min. 10 000 PLN brutto. d) dla części nr 4 - płynu do spryskiwaczy o wartości min. 30 000 PLN brutto; e) dla części nr 5 - odmrażacza do szyb o wartości min. 10 000 PLN brutto; f) dla części nr 6 - benzyny ekstrakcyjnej o wartości min. 1 000 PLN brutto; - oraz załączy dowody, określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: a) dla części nr 1 - oleju przekładniowego o wartości min. 3 000 PLN brutto; b) dla części nr 2 - płynów technicznych (np. preparat AD BLUE, płyn hamulcowy) o wartości min. 3 000 PLN brutto; c) dla części nr 3 - płynu chłodzącego o wartości min. 10 000 PLN brutto. d) dla części nr 4 - płynu do spryskiwaczy o wartości min. 30 000 PLN brutto; e) dla części nr 5 - odmrażacza do szyb o wartości min. 10 000 PLN brutto; f) dla części nr 6 - benzyny ekstrakcyjnej o wartości min. 1 000 PLN brutto;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca musi złożyć oświadczenie potwierdzające, iż każdy zaoferowany produkt charakteryzuje się właściwościami fizyczno-chemicznymi nie gorszymi od parametrów, które określone zostały dla danej normy - aprobaty technicznej lub w odpowiednim akcie prawnym, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w rozdziale II pkt 1 SIWZ, o treści określonej w załącznikach nr 1.1 - 1.4 do SIWZ, odpowiednio do danej części postępowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, odpowiednio do danej części postępowania, o treści określonej w załącznikach nr 1.1 - 1.6 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) Ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców; c) postąpienia w toku akcji elektronicznej będzie składała inna osoba niż Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach; 1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, w szczególności w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych. 2) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) siły wyższej, przy czym przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niezależne od woli i działań stron, których powstania żadna ze stron nie mogła przewidzieć i których powstaniu lub skutkom nie mogła zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą mogą być uznane w szczególności takie okoliczności jak: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki związane z funkcjonowaniem Wykonawcy, mobilizację embargo, zamknięcie granic, b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających zrealizowanie dostawy w terminie, c) okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, d) czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, w przypadku gdy po stronie Zamawiającego powstanie natychmiastowa potrzeba uzyskania określonego produktu, pod warunkiem nie podwyższenia ceny za tę dostawę. 4) dopuszczalna jest zmiana sposobu świadczenia Wykonawcy: a) przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, po warunkiem zachowania nie gorszej jakości dostarczanych rzeczy i ceny nie wyższej niż pierwotnie oferowanej, w szczególności strony mogą zmienić nazwę (markę), oznaczenie handlowe lub rodzaj przedmiotu świadczenia, zastosować produkt równoważny, lub nieznacznie zmienić cechy techniczne oferowanych produktów (np. w wyniku wprowadzenia wyższych norm środowiskowych lub jakościowych), b) dopuszczone jest również nie dokonanie zakupu w pełnej ilości produktów; w tym przypadku umowa może być przedłużona do czasu wyczerpania przyjętych ilości przy zachowaniu jej wartości, o której mowa w § 1 pkt 4 umowy, c) dopuszczona jest zmiana miejsca dostawy produktów do innych jednostek Policji niż wymienione w umowie. 5) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana płatnika faktur za dostarczone produkty, a także dopuszczalna jest zmiana danych Zamawiającego wskazanych w komparycji umowy, w tym zmiana na inną jednostkę Skarbu Państwa, 6) dopuszczalne jest naliczenie do cen wskazanych w § 1 ust. 2 podatku VAT lub podatku akcyzowego o innej stawce niż obowiązujące w dniu składania ofert, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła ustawowa zmiana stawek podatkowych, 7) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych osobowych i danych kontaktowych osób wskazanych w § 5 ust. 3 umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,dok.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu 60-838, ul. Dąbrowskiego 17a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu 60-838, ul. Dąbrowskiego 17a Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej przekładniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju przekładniowego do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyny techniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów technicznych do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny chłodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów chłodniczych do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyny do spryskiwaczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów do spryskiwaczy, do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyn odmrażacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odmrażacza do szyb w płynie, do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.13.11-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Benzyna ekstrakcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odmrażacza do szyb w płynie, do pojazdów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Poznaniu i jednostki jej podległe. Rodzaj, ilość i parametry jakościowe określone zostały w rozdziale II pkt 1 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.