eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieObsługa bankowa budżetu Powiatu Ząbkowickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Ząbkowice Śląskie: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Ząbkowickiego
Numer ogłoszenia: 133380 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Ząbkowickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Ząbkowickiego polegającej na: 1. Prowadzenie rachunku bieżącego Budżetu Powiatu (do rozliczeń w obrocie krajowym i gromadzenia środków pieniężnych), rachunków pomocniczych budżetu Powiatu oraz rachunków powiatowych funduszy celowych. 2. Prowadzenie rachunków bieżących Budżetu Powiatu oraz rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Powiatu. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu wynosi 18 i może ulegać zwiększeniu bądź zmniejszeniu 3. Wykonywaniu usług polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych z tytułu: a) opłat czynszowych, b) opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, c) opłat komunikacyjnych, d) innych wpłat, na odpowiednie rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych oraz dokonywaniu wypłat z tych rachunków. 4. Otwieraniu na zlecenie Zamawiającego rachunku walutowego i gromadzeniu środków w walutach obcych. 5. Zagospodarowaniu wolnych środków pieniężnych zamawiającego poprzez lokaty o negocjowalnym terminie i negocjowalnej stopie oprocentowania stosowne w zależności od stanu nadwyżek finansowych na okresy o różnym czasie trwania, ze szczególnym uwzględnieniem lokat krótkoterminowych. 6. Obsłudze kredytowej budżetu Powiatu Ząbkowickiego w zakresie kredytu w rachunku bieżącym 7. Udzielaniu Zamawiającemu gwarancji bankowych na zabezpieczenie dobrego wykonania zawieranych umów i kontraktów. 8. Zapewnieniu Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym zarządzania rachunkami bezpośrednio z biura, bez konieczności odwiedzania banku poprzez home banking a w szczególności: a) uzyskiwanie zbiorczej informacji o saldzie lub operacjach dnia wybranych lub wszystkich wyodrębnionych rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, b) przeszukiwanie archiwum zleceń przelewów wg wybranego klucza (terminu, numeru rachunku, nazwy właściciela, kwoty przelewu), c) przegląd aktualnie obowiązującej tabeli kursowej w banku Oferenta, d) wykonywanie operacji z siedziby Zamawiającego, e) bezpośrednia konwersję danych z systemu bankowego Oferenta na poszczególne konta Zamawiającego w jego systemie księgowym, f) uruchomienie pasywnego dostępu do kont bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Usługi wymienione w pkt 8 oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego bank Oferenta wykonywać będzie nieodpłatnie. 9. Zapewnieniu wpływu środków na rachunki bankowe wierzycieli w tym samym dniu w którym złożono do godz. 1200 dyspozycje w formie elektronicznej za pośrednictwem home banking. 10. Przekazywaniu zainkasowanych wpłat gotówkowych na wskazane rachunki w tym samym dniu. 11. Kapitalizowaniu odsetek poprzez dopisywanie ich do salda rachunków po upływie kwartału kalendarzowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy, - spełniający warunki art. 22 ustawy, i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ): a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego stwierdzającego, że oferent jest uprawniony do świadczenia usług bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający wymaga aby ofert załączył do oferty wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul.Sienkiewicza 11 57-200 Zabkowice Sl. pok. 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Sienkiewicza 11 57-200 Zabkowice Sl. sekretariat pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.