Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Sucha Beskidzka: Dostawa druków
Numer ogłoszenia: 133328 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są druki wg załączonych wzorów. Podzielone na pakiety: Pakiet 1 (załącznik nr 2) - Druki Pakiet 2 (załącznik nr 3) - Biuletyn, papier firmowy, druki kolorowe Pakiet 3 (załącznik nr 4) - Składanka komputerowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.16.00.00 - Informatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grafodruk s.c., ul. Role 52, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83106,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85860,51
Oferta z najniższą ceną: 85860,51 / Oferta z najwyższą ceną: 113060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Rewers sp.z o.o., ul. Grudziądzka 16/44, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42501,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45540,75
Oferta z najniższą ceną: 45540,75 / Oferta z najwyższą ceną: 55780,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Rewers sp.z o.o., ul. Grudziądzka 16/44, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16576,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19557,00
Oferta z najniższą ceną: 19557,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31672,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp. przedmiotem zamówienia są druki, oghólnie dostepne o okreslonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej - pompy szlamowe
- Dostawa sprzętu medycznego finansowanego w zakresie zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn. " Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2026 r.
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa papieru zabezpieczonego przeznaczonego do drukowania dyplomów i świadectw dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Sukcesywne dostawy asortymentu różnych druków na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologicznego Stefana kardynała Wyszyńskiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Organizacja kursów i szkoleń - materiały szkoleniowe oraz platforma e-learningowa w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- "Dostawa druków offsetowych wydawnictw MNK w okresie: styczeń - marzec 2026"
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





