eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2313W Mława - Dębsk - Dzierzgowo ul. Narutowicza w Mławie od km 0+007,17 do km 0+521 (od ul. Padlewskiego do ul. Nowowiejskiej) - przebudowa drogowego obiektu mostowego na rzece Seracz w km 0+284 i przebudowa istni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Mława: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2313W Mława - Dębsk - Dzierzgowo ul. Narutowicza w Mławie od km 0+007,17 do km 0+521 (od ul. Padlewskiego do ul. Nowowiejskiej) - przebudowa drogowego obiektu mostowego na rzece Seracz w km 0+284 i przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 133327 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, fax 023 6543020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2313W Mława - Dębsk - Dzierzgowo ul. Narutowicza w Mławie od km 0+007,17 do km 0+521 (od ul. Padlewskiego do ul. Nowowiejskiej) - przebudowa drogowego obiektu mostowego na rzece Seracz w km 0+284 i przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 2313W Mława - Dębsk - Dzierzgowo ul. Narutowicza w Mławie od km 0+007,17 do km 0+521 (od ul. Padlewskiego do ul. Nowowiejskiej) - przebudowa drogowego obiektu mostowego na rzece Seracz w km 0+284 i przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres robót obejmuje: - korektę geometrii trasy (zmiana geometrii skrzyżowań) - wykonanie chodników - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - przebudowa obiektu mostowego na rzece Seracz - wykonanie wzmocnienia nawierzchni - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego - wykonanie robót odwodnieniowych (budowa kolektora deszczowego długości 94,00 mb, obejmującego następujące wpusty uliczne: W1, W2, W3; wykonanie przykanalików i wpustów ulicznych W8, W9 - według projektu)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000,00 zł. powinno być wniesione w terminie do dnia 10 lipca 2008 r. godz.11.00 . Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 59 8213 0008 2003 0402 4824 0001 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 10 lipca 2008 r. do godz. 11.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 3. Warunki wymagane od Wykonawców. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik budowy - 5 lat na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych) - posiadają co najmniej niżej wymieniony sprzęt: równiarka, koparka o poj. łyżki 0,15 m3 - 0,25 m3, skrapiarka mechaniczna do bitumu , układarka mieszanki mineralno - asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską, walec ogumiony samojezdny, walec statyczny samojezdny, walec wibracyjny, szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni, samochody samowyładowcze 7 - 10 t - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesę kredytową w wysokości pozwalającej na realizację zadania, - posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, - udzielą gwarancji na okres 5 lat, 4. Podwykonawstwo. - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali minimum 2 zadania w zakresie nie mniejszym niż powierzany im do wykonania przedmiot umowy. - Wykonawca wskaże w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i wymogi odnośnie składanej oferty. 1) oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM oraz następujące załączniki: załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy należy również załączyć powyższe dane o podwykonawcy, załącznik nr 4 - opinie Zamawiających, na rzecz których w/w zamówienia były realizowane załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik nr 6 - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane z zakresu remontu dróg i zaświadczenie o przynależności do IIB załącznik nr 7 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia załącznik nr 8 - wypełniony kosztorys ofertowy (część III SIWZ) załącznik nr 9 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zwierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 11 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 12 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. załącznik nr 13 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 14 - wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - (wykaz podwykonawców) wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia, załącznik nr 15 - sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, załącznik nr 16 - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 17 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06-500 Mława woj. mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego Grota 10 06-500 Mława SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.