eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarkarozbudowa remizy OSP w Szastarce Stacji - etap I fundamenty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Szastarka: rozbudowa remizy OSP w Szastarce Stacji - etap I fundamenty.
Numer ogłoszenia: 133323 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaszastarka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa remizy OSP w Szastarce Stacji - etap I fundamenty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie wykopów pod ławy i stopy fundamentowe oraz izolację ścian w części istniejącej budynku, - obniżenie zwierciadła wody gruntowej na czas wykonywania prac fundamentowych jeżeli zajdzie taka konieczność - wykonanie podkładu z chudego betonu, - wykonanie ław i stop fundamentowych Selbetowych (wewnątrz istniejącego budynku oraz pod rozbudowę), - wykonanie słupów żelbetowych, - wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ciężkiej 2x papa termozgrzewalna na lepiku po obydwu stronach ściany, ławy fundamentowej oraz izolacji poziomej pod stopą, - zasypanie wykopów fundamentowych z zagęszczeniem mechanicznym gruntu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. - osoba przewidziana do kierowania robotami budowlanymi ma posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku wraz z konstrukcją . 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do siwz Oświadczenie 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS oświadczenie lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest podanie co najmniej 3 tego rodzaju robót na wartość łączną około 300 000 zł. 6 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wymagana liczba minimum 5 osób oraz personelu kierowniczego- min. 1 osoby 7 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia- proszę podać zgodnie z opisem jak w pkt 6.1 a i 6. 1 b 8 Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy musi być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej oraz zawierać wycenę wszystkich pozycji przedmiarów robót i musi być zgodny z zakresem określonym w przedmiarze (pozycjami,opisami i katalogami) Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. W przypadku , gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji przedmiaru, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminaszastarka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego,pokój nr 11 w dniach i godzinach pracy urzędu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego , pokój nr 14 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.