eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-04-05

¦widnica: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY
Numer og³oszenia: 133310 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 99994 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. S£OWIAÑSKIEJ I UL. £UKASIÑSKIEGO W ¦WIDNICY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Lokalizacja 3.1.1 Cmentarz komunalny przy ul. S³owiañskiej : Po³o¿ony w po³udniowo-zachodniej czê¶ci miasta ¦widnicy. Powierzchnia cmentarza do utrzymania wynosi ok. 8,15ha i obejmuje w szczególno¶ci : kwatery trawiaste ok. 36 000 m2 tereny zielone w obrêbie cmentarza o powierzchni ok. 21 500 m2 pas zieleni przylegaj±cy do terenu cmentarza o powierzchni ok. 5 800 m2 na kwaterach grobów ziemnych tradycyjnych, grobów ziemnych trawiastych, grobów murowanych, oraz urnowych na dzieñ 31.12.2012r. by³o 6845 mogi³. Nawierzchnie alejek wykonane s± z asfaltu, kostki granitowej oraz m±czki granitowej. Cmentarz wyposa¿ony jest w instalacje o¶wietleniow± oraz wodoci±gow±. Przyjmuje siê, ¿e zu¿ycie wody, energii elektrycznej oraz ilo¶æ usuwanych odpadów bêdzie na poziomie zbli¿onym do zu¿ycia w roku 2012r, które wynios³o ok: - energii elektrycznej - 10340 kwh wody - 1100 m3 wywo¿onych odpadów nie ulegaj±cych biodegradacji - 1012 m3 ulegaj±cych biodegradacji - 190 m3 p³ynnych - 10 m3 Na cmentarzu znajduje siê dom przedpogrzebowy wyposa¿ony w instalacjê wodoci±gow±, kanalizacyjn±, elektryczn±, zbiornik bezodp³ywowy na ¶cieki oraz nag³o¶nienie. Powierzchnia u¿ytkowa domu przedpogrzebowego wynosi ok. 454 m2 w tym: sala ceremonialna, - 97m2, ch³odnia, - 46m2 sala po¿egnañ - 19m2 3.1.2 Cmentarz komunalny przy ul. £ukasiñskiego: Cmentarz komunalny po³o¿ony pomiêdzy ul. £ukasiñskiego i ul. K.Odnowiciela. Powierzchnia do utrzymania wynosi 4,03 ha. Na jego terenie jest kaplica o powierzchni ok.70m2 z zapleczem, w której odbywaj± siê ceremonie pogrzebowe. Jest wyposa¿ony w instalacjê wodoci±gow±. Przyjmuje siê, ¿e zu¿ycie wody, oraz ilo¶æ usuwanych odpadów bêdzie na poziomie zbli¿onym do zu¿ycia w roku 2012r. , które wynios³o ok: wody - 475 m3 wywo¿onych odpadów nie ulegaj±cych biodegradacji - 1093 m3 ulegaj±cych biodegradacji - 80 m3 Nawierzchnia alejek wykonana jest w wiêkszo¶ci z m±czki granitowej, g³ówna alejka wej¶ciowa na cmentarz jest czê¶ciowo wybrukowana kostk± granitow±. Planowana jest zmiana struktury nawierzchni na pozosta³ej czê¶ci g³ównych alejek. Na cmentarzu znajduje siê ok. 6300 mogi³, brak jest mo¿liwo¶ci budowy nowych grobów. Do pochówków wykorzystywana jest równie¿ pierwsza czê¶æ kolumbarium zlokalizowanego w murze urnowym pomiêdzy II i III cz. cmentarza. Nekropolia wpisana jest do wojewódzkiej ewidencji zabytków, natomiast zabytkowe kaplice cmentarne rodzin Runge i Jaensch wpisane s± do ksiêgi rejestru zabytków nieruchomych województwa dolno¶l±skiego. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje : A. w zakresie administrowania : 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi i zarz±dzanymi obiektami, 2) prowadzenie i utrzymanie obiektu lub lokalu umo¿liwiaj±cego za³atwianie spraw formalnych oraz jego obs³ugi w dni powszednie w godzinach 7.00 - 15.00 oraz 7.00 - 13.00 w soboty, w godnych warunkach z zapewnieniem mo¿liwo¶ci indywidualnego traktowania ka¿dego klienta, 3) pobieranie op³at w imieniu i na rzecz Gminy Miasto ¦widnica za korzystanie z cmentarza i urz±dzeñ cmentarnych wg cen okre¶lonych w uchwale Rady Miejskiej oraz przekazywanie ich do Urzêdu Miejskiego w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca, za miesi±c poprzedni wraz z rozliczeniem, 4) ustalenie terminów i warunków korzystania z obiektów i urz±dzeñ cmentarza z zachowaniem zasady równego traktowania wszystkich zak³adów pogrzebowych oraz innych podmiotów, 5) prowadzenie i przechowywanie w odpowiednim pomieszczeniu dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególno¶ci a) ksi±g osób pochowanych na cmentarzu, b) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, c) ksiêgi grobów na cmentarzu, d) rejestru miejsc rezerwowych, e) kompletowanie, przechowywanie kart zgonów oraz sukcesywne przekazywanie ich do archiwum. 6) prowadzenie bazy danych w programie komputerowym SEGIZ WER. 2.00- System Ewidencji Grobów i Zmar³ych lub innym programie kompatybilnym z SEGIZ oraz jego bie¿±ca obs³uga i konserwacja wraz z ponoszeniem kosztów konserwacji systemu, 7) egzekwowanie od dysponentów grobów utrzymania porz±dku i czysto¶ci na cmentarzach, 8) ustalanie dysponentów grobów nieop³aconych, informowanie ich, równie¿ poprzez og³oszenia w lokalnych mediach i na tablicach og³oszeñ na cmentarzach, o warunkach dalszego dysponowania grobami, 9) oznaczanie grobów przeznaczonych do likwidacji, ( na cmentarzu przy ul. £ukasiñskiego - po 300szt.) w terminie 1.10 - 30.04. w ka¿dym roku trwania umowy 10) przedstawianie sprawozdañ: a) dot. ilo¶ci wykorzystanych poszczególnych rodzajów miejsc grzebalnych w tym miejsc przeznaczonych do ponownego u¿ycia po grobach, które uleg³y likwidacji, w terminach do 10 dnia nastêpnego miesi±ca, b) dot. ilo¶ci i rodzajów miejsc pozostaj±cych na cmentarzach do dyspozycji na dzieñ 1.06. i 31.12r., w terminach do 10 dnia nastêpnego miesi±ca po wyznaczonym terminie oraz na ¿±danie Zamawiaj±cego, c) dot. ilo¶ci grobów, za które nie zosta³a wniesiona op³ata prolongacyjna po up³ywie 20 lat. w terminie do 10 stycznia ka¿dego roku trwania umowy, 11) pe³nienie nadzoru nad robotami w zakresie, poszanowania mienia komunalnego i prywatnego, wykonywanymi bezpo¶rednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze ¶wiadcz±ce us³ugi pogrzebowe i inne us³ugi (np. kamieniarskie), 12) egzekwowanie od wykonawców us³ug pogrzebowych, kamieniarskich, ogrodniczych i itp. uporz±dkowania miejsca po zakoñczonych pracach oraz usuwania nadmiaru ziemi oraz innych pozosta³o¶ci po wykonanych pracach. B - w zakresie utrzymania cmentarzy : 1) bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci cmentarzy, domu przedpogrzebowego, kaplic oraz zespo³u pomnikowego na cmentarzu przy ul. S³owiañskiej 2) systematyczne (min. 6 x w sezonie - od maja do pa¼dziernika) wykaszanie traw na cmentarzu przy ul. S³owiañskiej w tym ca³o¶æ kwater trawiastych, innych kwater przygotowanych do pochówków oraz pasów zieleni wewn±trz cmentarza, a tak¿e na zewn±trz od ogrodzenia do chodnika lub jezdni, 3) usuwanie zachwaszczenia z nawierzchni alejek oraz skupin krzewów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w ramach zagospodarowania cmentarza, 4) pielêgnacja wraz z podlewaniem drzew i krzewów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w ramach zagospodarowania cmentarza, 5) utrzymywanie bez przerostów na cmentarzu przy ul. S³owiañskiej istniej±cych ¿ywop³otów posadzonych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w ramach zagospodarowania cmentarza, 6) otwieranie i zamykanie bram cmentarza w godzinach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, 7) utrzymanie w stanie nie pogorszonym obiektów, urz±dzeñ, instalacji o¶wietleniowej (w tym wymiana ¼róde³ ¶wiat³a), wodoci±gowej, kanalizacji deszczowej, ogrodzenia, nawierzchni alejek i ich obrze¿y), 8) usuwanie opad³ych li¶ci oraz od¶nie¿anie i uszarstnianie (ka¿dorazowo wg potrzeb) g³ównych alejek. Do g³ównych alejek zalicza siê te, o nawierzchni asfaltowej, brukowanej oraz z m±czki kamiennej o szeroko¶ci powy¿ej 3 m oraz place wokó³ domu przedpogrzebowego i kaplicy, 9) wyposa¿enie obiektów w niezbêdn± ilo¶æ kontenerów KP 7 na odpady (min 7 szt. ul. S³owiañska, min. 4 szt ul. £ukasiñskiego) ich opró¿nianie oraz utrzymanie na bie¿±co czysto¶ci wokó³ pojemników, wywóz nieczysto¶ci sta³ych i ciek³ych oraz ponoszenie zwi±zanych z tym kosztów, 10) ponoszenie kosztów zu¿ycia wody i energii elektrycznej na cmentarzach, 11) wyposa¿enie domu przedpogrzebowego i kaplicy w elementy niezbêdne do przeprowadzenia ceremonii pogrzebowej m.in ³awki, ¶wieczniki, stojaki na wieñce i kwiaty itp, 12) umo¿liwienie klientom kontaktu z kierownikami cmentarzy w dni powszednie w godz. 7.00-15.00 i 7.00-13.00 w soboty. 13) wykonywanie przegl±dów technicznych obiektów budowlanych oraz pomiarów instalacji elektrycznej, zlokalizowanych na terenie cmentarzy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i prowadzenie ksi±g obiektów budowlanych, 14) zwiêkszenie w dniach od 25 pa¼dziernika do 3 listopada ilo¶ci zatrudnionych pracowników o 14 osób, w celu zapewnienia mo¿liwo¶ci systematycznego sprz±tania i usuwania odpadów oraz utrzymania cmentarzy w okresie ¦wiêta Wszystkich ¦wiêtych, 15) niezw³oczne informowanie Zamawiaj±cego o zaistnia³ych awariach, usterkach i innych nieprawid³owo¶ciach. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci przez Zamawiaj±cego, i braku wcze¶niejszego zawiadomienia - usuwanie konsekwencji zaistnia³ych zdarzeñ administrator dokona na w³asny koszt w wyznaczonym terminie. Wszystkie w/w zadania nale¿y realizowaæ przy ¶cis³ym przestrzeganiu obowi±zuj±cego prawa, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów nastêpuj±cych aktów prawnych : - Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. i cmentarzach i chowaniu zmar³ych - Rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, - Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagañ, jakie musz± spe³niaæ cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zw³ok i szcz±tków - Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania ze zw³oka- mi i szcz±tkami ludzkimi. - Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Zaleca siê przeprowadzenie wizji lokalnej.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.10.00.00 - Us³ugi administracji publicznej 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farma Miejska Maciej Karpiñski, ul. ¦l±ska 11, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 719000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 768000,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 768000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 768000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.