Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Lębork: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu szkoleń językowych
Numer ogłoszenia: 133248 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu szkoleń językowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem projektu jest wzmocnienie potencjału Starostwa Powiatowego w Lęborku, Urzędu Miejskiego w Lęborku, Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, Urzędu Gminy w Cewicach oraz podniesienie jakości usług poprzez poprawę obsługi obywatela i podniesienie kwalifikacji zawodowych i osobistych 173 urzędniczek i urzędników w Powiecie Lęborskim w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej). 1. Przedmiot zamówienia Część I - Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu obsługi klienta - język angielski - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego w ramach projektu pn. Kadra przyszłości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a do SIWZ. Część II - Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenie z zakresu obsługi klienta - język niemiecki - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego, w ramach projektu pn. Kadra przyszłości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b do SIWZ. Część III - Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu obsługi klienta - język kaszubski podstawowy - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego, w ramach projektu pn. Kadra przyszłości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8c do SIWZ. Część IV - Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu obsługi klienta - język migowy - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego, w ramach projektu pn. Kadra przyszłości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8d do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem złożonym z co najmniej 2 osób (1 osoba prowadząca plus jedna osoba w ewentualnym zastępstwie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wszystkie osoby muszą spełnić poniższe wymaganie: - posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 1 kursu szkolenia warsztatu dla osób dorosłych w grupie 10-12 osobowej, o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. - dodatkowo w przypadku szkoleń z języka angielskiego i niemieckiego Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące posiadały ukończony college lub filologię odpowiednio angielską niemiecką oraz przygotowanie metodyczne lub kurs pedagogiczny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) zmiany miejsca odbywania szkoleń kursów warsztatów c) zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkoleń kursów warsztatów d) zmiany harmonogramu zajęć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pok. nr 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 14:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kadra Przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi klienta - język angielski - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien obejmować m.in.: Ankiety wstępne badające poziom znajomości języka u uczestników. 1. Rozwijanie sprawności rozumienia języka ze słuchu poprzez m.in. słuchanie nagrań tekstów podręcznikowych, radiowych i telewizyjnych. 2. Ćwiczenia sprawdzające prawidłowe zrozumienie i zapamiętywanie przekazywanych informacji. 3. Rozwijanie sprawności mówienia w formie zajęć konwersacyjnych, przeprowadzonych w oparciu o wcześniej poznane materiały audiowizualne lub przeczytane teksty. 4. Poszerzenie wiedzy z zakresu gramatyki. 5. Specjalistyczne słownictwo biznesowe oraz z zakresu działania jednostek samorządu terytorialnego. 6. Redagowanie oficjalnych pism urzędowych, e-maili, sporządzanie notatek w języku angielskim. Liczba uczestników: 12 osób/1grupa Czas trwania szkolenia Łączna liczba godzin szkoleniowych to 120 godzin. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Zajęcia będą realizowane w dni robocze dla administracji publicznej, średnio po dwa spotkania w tygodniu po 2 godziny, w godzinach popołudniowych tj. od godziny 16-tej. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie szkolenia nastąpiło we wrześniu 2011 roku, zaś termin ostatecznego zakończenia przypadał najpóźniej na październik 2012 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zakresu obsługi klienta - język niemiecki - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien obejmować m.in.: Ankiety wstępne badające poziom znajomości języka u uczestników. 1. Rozwijanie sprawności rozumienia języka ze słuchu, m.in. poprzez słuchanie nagrań tekstów podręcznikowych, radiowych i telewizyjnych. 2. Ćwiczenia sprawdzające prawidłowe zrozumienie i zapamiętywanie przekazywanych informacji. 3. Rozwijanie sprawności mówienia w formie zajęć konwersacyjnych, przeprowadzonych w oparciu o wcześniej poznane materiały audiowizualne lub przeczytane teksty. 4. Poszerzenie wiedzy z zakresu gramatyki. 5. Specjalistyczne słownictwo biznesowe oraz z zakresu działania jednostek samorządu terytorialnego. 6. Redagowanie oficjalnych pism urzędowych, e-maili, sporządzanie notatek w języku niemieckim. Liczba uczestników: 8 osób 1 grupa Czas trwania szkolenia Łączna liczba godzin szkoleniowych to 120 godzin. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Zajęcia będą realizowane w dni robocze dla administracji publicznej, średnio dwa spotkania w tygodniu po 2 godziny, w godzinach popołudniowych, tj. od godziny 16-tej. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie szkolenia nastąpiło we wrześniu 2011 roku, zaś termin ostatecznego zakończenia przypadał najpóźniej na wrzesień 2012 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenia z zakresu obsługi klienta - język kaszubski podstawowy - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program 48h szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Gramatyka kaszubska. a) fonetyka (system wokaliczny i konsonantyczny, jotacja, labializacja, alternacje samogłoskowe i spółgłoskowe, upodobnienia, przestawki, kontaminacje). b) fleksja (podstawowe wzorce deklinacyjne i koniugacyjne). c) słowotwórstwo (warianty słowotwórcze różnych wyrazów, sufiksy typowo kaszubski). d) składnia (rodzaje kaszubskich wypowiedzeń, wskaźniki zespolenia, szyk wyrazów, kalki składniowe z języka niemieckiego i polskiego). 2. Nauka pisania. a) poznanie kaszubskiego alfabetu. b) odróżnienie graficznej formy wyrazu od jego brzmienia fonetycznego. c) pisanie wg obowiązujących zasad pisowni kaszubskiej. d) pisanie tekstów z pamięci, dyktanda. e) redagowanie różnych pism, tekstów w zależności od potrzeb i umiejętności słuchaczy. f) poprawianie własnych i obcych tekstów kaszubskich przy pomocy słowników. g) ćwiczenia z zakresu rozumienia tekstu (czytanie). Liczba uczestników: 8 osób 1 grupa Czas trwania szkolenia Łączna liczba godzin szkoleniowych to 48 godzin. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Zajęcia będą realizowane w dni robocze dla administracji publicznej, średnio dwa spotkania w tygodniu po 2 godziny w godzinach popołudniowych tj. od godziny 16-tej. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie szkolenia nastąpiło w październiku 2011 roku, zaś termin ostatecznego zakończenia przypadał najpóźniej na luty 2012 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenia z zakresu obsługi klienta - język migowy - dla pracowników samorządowych z Powiatu Lęborskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Założenia i zasady systemu językowo-migowego, łączącego w sobie równolegle dwie odmiany języka - mówioną i miganą. 2. Zasady stosowania znaków migowych. 3. Praktyczna nauka języka migowego w postaci pełnego zestawu znaków daktylograficznych (ok. 100 znaków elementarnych) oraz haseł ideograficznych, niezbędnych do nawiązania kontaktu z osobą głuchoniemą w urzędzie. Znaki daktylograficzne a) prawidła przekazywania alfabetu palcowego. Ćwiczenia usprawniające palce i nadgarstki. b) znaki liter i liczebników c) znaki działań arytmetycznych, ułamków zwykłych i dziesiętnych, d) znak pojęciowy cały, e) znaki wyrazów jednoliterowych, f) znaki miar metrycznych, interpunkcyjne, g) zasady przekazywania skrótów i dużych liter. Ideografia a) praktyczne funkcjonowanie systemu językowo-migowego , b) nauka przekazywania znaków pojęciowych w synchronizacji z mową i znakami daktylograficznymi 4. Przygotowanie słuchaczy do dalszego samokształcenia w zakresie języka 5. Liczba uczestników: 15 osób 1 grupa 6. Czas trwania szkolenia Łączna liczba godzin szkoleniowych to 120 godzin. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Zajęcia będą realizowane w dni robocze dla administracji publicznej, średnio dwa spotkania w tygodniu po 2 godziny w godzinach popołudniowych, tj. od godziny 16-tej. 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie szkolenia nastąpiło od stycznia 2012 roku, zaś termin ostatecznego zakończenia przypadał najpóźniej na listopad 2012 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Utrzymanie i rozwój podmiotów ochrony ludności i organizacji pozarządowych, w tym krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego, Państwowego Ratownictwa Medycznego i jednostek ochrony przeciwpożarowej"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II)
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





